Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-12
Warszawa: Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku publikacji dla
Teatru Polskiego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 327067 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Polski w Warszawie , ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8261725, faks 022 8269278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku publikacji dla Teatru Polskiego w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie niniejsze składa się z następujących pozycji: pozycja 1 -program do 3 premier na dużej scenie - 4500 szt. (1500 szt. x 3 nakłady) pozycja 2 -program do 5 premier na małej scenie - 3500 szt. (700 szt. x 5 nakładów) pozycja 3 - wkładki do programów - duża scena - 4500 szt. (1500 szt. x 3 nakłady) pozycja 4 - wkładki do programów - mała scena - 3500 szt. (700 szt. x 5 nakładów) pozycja 5 - plakat (67,5 cm x 98 cm) - 4000 szt. (500 szt. x 8 nakładów) + plakaty do debat i innych imprez okolicznościowych 500 szt. ( 25 szt. x 20 nakładów) + dodruk do premier z 2011 r.- 200 szt. (1 nakład 20 szt., 1 nakład 50 szt., 1 nakład 50 szt., 1 nakład 40 szt., 1 nakład 40 szt.)) - łącznie 4700 szt. pozycja 6 - plakat (140 cm x 200 cm) - 600 szt. (75 szt. x 8 nakładów) + dodruk do premier z 2011 r. - 150 szt. (30 szt. x 5 nakłady) - łącznie 750 szt. pozycja 7 - plakat (B2 - wymiar 50 cm x 70,7 cm) - 400 szt. (50 szt. x 8 nakładów) + plakaty do debat i innych imprez okolicznościowych 400 szt. (20 szt. x 20 nakładów) + dodruk do premier z 2011 r. - 120 szt. (30 szt. x 5 nakłady) - łącznie 920 szt. pozycja 8 - ulotka do 8 spektakli - 55000 szt. ( 10000 szt. x 3 nakłady) + ( 5000 szt. x 5 nakładów) pozycja 9 - zaproszenia - 21000 szt. (3000 szt. x 2 nakłady + 4000 szt. x 2 nakłady + insert do zaproszeń 3500 szt. x 2 nakłady) pozycja 10 - koperty do zaproszeń - 14000 szt. pozycja 11 - repertuar - 53000 szt. ( 6000 x 4 nakłady, 4000 x 4 nakłady, 5000 x 1 nakład, 8000 x 1 nakład) pozycja 12 - karta stałego klienta - 10000 szt. x 1 nakład pozycja 13 - naklejki z kreacjami do spektakli do karty stałego klienta - 40000 szt. premiera na dużej scenie (10000 x 4 nakłady) + premiera na małej scenie (5000 x 4 nakłady) + dodruk do premier z 2011 r. (5000 x 4 nakłady) - łącznie 80000 szt. pozycja 14 - 3 kartki okolicznościowe z kopertami - 600 szt. - (200 szt. x 3 nakłady) pozycja 15 - koperty C4 - 1000 szt. pozycja 16 - koperty C5 - 1000 szt. pozycja 17 - koperty C6 - 1000 szt. pozycja 18 - koperty DL - 1000 szt. pozycja 19 - naklejki na teczki z nowym logo 10 cm x 10 cm - 1000 szt. x 1 nakład pozycja 20 - papier firmowy - 5000 szt. x 1 nakład pozycja 21 - wizytówki - 3750 szt. (15 kompletów x 250 szt. x 1 nakład) pozycja 22 - blankiety do kwiatów - 2000 szt. x 1 nakład..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu usług tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe o wartości nie przekraczającej 30 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29 grudnia 2011 roku do godziny 9:00. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego w PKO S.A., Nr konta 35 1240 6247 1111 0000 4974 9209 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Na świadczenie usług poligraficznych polegających na druku publikacji dla Teatru Polskiego w Warszawie lub w formach wymienionych w art. 45 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym wyżej przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu, wystawionego przez Wykonawcę, jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w pieniądzu, przelewem do banku musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Teatru Polskiego w Warszawie przy ul. Karasia 2, a do oferty załączyć ich poświadczone kopie. Zamawiający nie dopuszcza załączenia do oferty oryginałów dokumentów potwierdzających wniesienie wadium, a odstępstwo od tego zastrzeżenia uzna za brak jego wniesienia.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom (opisanym w opisie wydawniczym dla programów, zaproszeń, repertuaru tj. usługi poligraficzne polegające na druku i składzie folderów, informatorów, katalogów itp.), wartość każdej z tych usług była nie mniejsza niż 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych), termin realizacji każdej z tych usług był nie dłuższy niż 4 dni (od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do druku do dnia dostarczenia Zamawiającemu gotowego produktu) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w umowie szczegółowo opisane w § 2 ust. 5 załączonego wzoru umowy mogą być dokonane z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i będą wymagały zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrpolski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Polski w Warszawie, ul. Karasia 2 (00-327) Warszawa, sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Teatr Polski w Warszawie, ul. Karasia 2 (00-327) Warszawa, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne
- Dostawa licencji Microsoft Office 365 lub równoważnych subskrypcji pakietu usług hostowanych - subskrypcja na użytkownika wraz usługą wdrożenia
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych od strony placu Narutowicza oraz od strony ul. Mochnackiego w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Akademik" przy placu Narutowicza 5
- Dostawa mięsa i wędlin
- Wymiana istniejącego okna wystawowego (stalowego) na nową stolarkę aluminiową w Kielcach przy ul. Petyhorskiej 15
- Utrzymanie wód i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Łowiczu w podziale na 4 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa dwutomowej publikacji z nadanym nr ISBN, pt. "Najdalsza Polska. Szczecin 1945-1950". Znak sprawy DW.5382.3/3.2024.GM
- Druk i dostawa przewodnika turystyczno-kulinarnego pn. "Małopolska - zasmakuj w podróży"
- "Wykonanie materiałów promocyjno- reklamowych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Kompleksowa usługa projektowania oraz druku wizytówek z sukcesywnymi dostawami - 3
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
więcej: Usługi składu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.