Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-13
Warszawa: USŁUGA TRANSPORTU MEDYCZNEGO DZIECI OD 45 DNIA ŻYCIA DLA SPDSK W WARSZAWIE - REJZAMPUB/58/2014
Numer ogłoszenia: 32494 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie , ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 522 74 79, 22 522 73 34, faks 22 522 74 72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.litewska.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA TRANSPORTU MEDYCZNEGO DZIECI OD 45 DNIA ŻYCIA DLA SPDSK W WARSZAWIE - REJZAMPUB/58/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu medycznego dzieci od 45 dnia życia dla SPDSK w Warszawie w systemie 24 godzin na dobę / 7 dni w tygodniu / 365 dni w roku poprzez: a) Karetki specjalistyczne S - gdzie w skład zespołu ratownictwa medycznego wchodzą co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny. b) Karetki podstawowe P - gdzie w skład zespołu ratownictwa medycznego wchodzą co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny. c) Karetki transportowe T - z kierowcą lub kierowcą i sanitariuszem. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i formularz cenowy - Załączniki Nr 1, 2 i Nr 10 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.). 2. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który posiada wpis w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 217 z późn. zm.), z którego wynika że dysponuje on: 1) zespołem Ratownictwa Specjalistycznego dla Dzieci, 2) zespołem Ratownictwa Podstawowego dla Dzieci.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (tj.: transportu medycznego) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przeznaczą do realizacji zamówienia co najmniej po jednym pojeździe dla danego rodzaju karetki czyli: karetkę specjalistyczną S, karetkę podstawową P, karetkę transportową T, a pojazdy te: posiadają aktualne ubezpieczenie OC i NW, posiadają aktualne dopuszczające do obrotu badania techniczne, opinie sanitarną, są utrzymane w należytym porządku i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami a data pierwszej rejestracji pojazdów nie przekracza 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Pojazdy przeznaczone do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia spełniają wymagania techniczne i jakościowe określone w: 1) Ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz.757 z późn. zm.); 2) Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz wymagania dotyczące wyposażenia medycznego PN-EN 1789+A1:2011, PN-EN 1865-1:2010, PN-EN 1865-2:2010, PN-EN 1865-3:2012, PN-EN 1865-4:2012, PN-EN 1865-5:2012; 3) Zarządzeniu Nr 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012r. z późn. zmianami; 4) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 951 ze zm.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przeznaczą do realizacji zamówienia osoby uprawnione do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia: 1) w przypadku karetki specjalistycznej typu S - zespół specjalistyczny, w skład którego wchodzi, zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny. W skład zespołu wchodzi kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołu ratownictwa medycznego nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust.1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151, z późn. zm.). Kierowca musi spełniać wymagania w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w Rozdziale 16 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 600 ze zm.); 2) w przypadku karetki podstawowej typu P - zespół podstawowy, w skład którego wchodzi, zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny. W skład zespołu wchodzi kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołu ratownictwa medycznego nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust.1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151, z późn. zm.). Kierowca musi spełniać wymagania w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w Rozdziale 16 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 600 ze zm.); 3) w przypadki karetki transportowej typu T - kierowcę lub kierowcę z sanitariuszem. Kierowca musi spełniać wymagania w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi o których mowa w Rozdziale 16 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 600 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000 zł brutto. Ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 14. A. 6 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 - wg Załącznika Nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy potwierdzając, że łącznie spełniają te warunki. 2. Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). 3. Wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ - Wykaz usług). a) Dowodami są: 1) poświadczenia; 2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). b) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego, usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3. zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt a). 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 5. Wykaz pojazdów, które będą użyte do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000 zł brutto. Należy załączyć dowód opłacenia o ile nie wynika to z załączonego dokumentu. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentu, o którym mowa w pkt. 6., Wykonawca może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 7. Oświadczenie Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ) o posiadaniu wpisu w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą, z którego wynika, że dysponuje on: 1) zespołem Ratownictwa Specjalistycznego dla Dzieci, 2) zespołem Ratownictwa Podstawowego dla Dzieci. 8. Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 8.1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 8.2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg Załącznika Nr 10 do SIWZ. 8.3. Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba, że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt 14.A. SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin przyjazdu karetki - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy- przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, 2) określonym w § 2 ust. 4 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy. 3) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego. 4) niewykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 - w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 5) zmiany przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych. 6) jeżeli Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy lub jej części ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy: 1) Wykonawca nie będzie posiadał lub utraci uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2) Zostanie ogłoszona upadłość lub likwidacja przedsiębiorstwa Wykonawcy, 3) Wykonawca, pomimo uprzedniego pisemnego wezwania, nie będzie wykonywał bądź będzie niewłaściwie wykonywał obowiązki wynikające z łączącego strony stosunku prawnego wynikającego z niniejszej umowy, 4) rażącego naruszenia postanowień umowy ze strony Wykonawcy, 5) dwukrotnego niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, 6) Wykonawca nie będzie posiadał aktualnych wymaganych umów ubezpieczenia. 4. Fakt odstąpienia od umowy następuje w formie pisemnej z podaniem uzasadnienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spdsk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie,
ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, Pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, Pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne
- Dostawa licencji Microsoft Office 365 lub równoważnych subskrypcji pakietu usług hostowanych - subskrypcja na użytkownika wraz usługą wdrożenia
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych od strony placu Narutowicza oraz od strony ul. Mochnackiego w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Akademik" przy placu Narutowicza 5
- Dostawa mięsa i wędlin
- Wymiana istniejącego okna wystawowego (stalowego) na nową stolarkę aluminiową w Kielcach przy ul. Petyhorskiej 15
- Utrzymanie wód i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Łowiczu w podziale na 4 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz osób z terenu Gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w roku 2025".
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla ZZOZ w Wadowicach
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Malanów w okresie styczeń 2025 r.-grudzień 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO III
- Usługa w zakresie przewozu pacjentów Stacji Dializ
- Świadczenie usługi kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia 8 wydarzeń związanych z realizowanym projektem w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - etap II
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.