To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-22
Gorzów Wielkopolski: Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń siedziby ADM nr 2 i Archiwum ADM Nr 1/Oddziałów ZGM w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 310384 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245918 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń siedziby ADM nr 2 i Archiwum ADM Nr 1/Oddziałów ZGM w Gorzowie Wlkp..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do pomieszczeń siedziby ADM nr 2 oraz archiwum ADM nr 1/Oddziałów ZGM w Gorzowie Wlkp., zgodnie z zapisami pkt. 3.2 siwz. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, rozładunku, wniesienia oraz kompletnego montażu i ustawienia mebli w miejscach wskazanych przez zamawiającego (w tym wypionowania oraz mocowania do ścian), a także wystawienie zużytych (starych) mebli na korytarz względnie przed budynek. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, własnym środkiem transportu do siedziby jednostki wyspecyfikowanej w siwz. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.14.12.00 - Blaty 39.13.41.00 - Stoły komputerowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 39.14.11.00 - Regały 39.11.20.00 - Krzesła 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CUBICA, SUDOŁ, Spółka Jawna, ul. Św. Ducha 5A/5, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62447,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69528,27
Oferta z najniższą ceną: 69528,27 / Oferta z najwyższą ceną: 95748,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Poprawa stanu technicznego budynku przy ul. Spokojnej 67/68 w Gorzowie Wlkp.
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Usługa w zakresie przewozu pacjentów Stacji Dializ
- Zakup i dostawa używanego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego wyposażonego w dźwignik hakowy i żuraw przenośny (HDS) w ilości 1 sztuki
- Remont siedziby wydziałów Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Chopina 52
- Dostawa telefonów IP - powtórzenie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Sępólnie Krajeńskim
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Klubu Dziecięcego w Suchowoli
- Dostawa mebli i wyposażenia do kompleksu wojskowego w m. Limanowa dla potrzeb pododdziałów 11 Małopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby utworzenia Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Dąbrowie Białostockiej, współfinansowanych ze środków PFRON.
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych na potrzeby PZPW w Rzeszowie
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.