eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasne › Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Krasne oraz modernizacja stacji uzdatniania wody w Mosakach-Stara Wieś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-03

Krasne: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Krasne oraz modernizacja stacji uzdatniania wody w Mosakach-Stara Wieś
Numer ogłoszenia: 272104 - 2011; data zamieszczenia: 03.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasne , ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne, woj. mazowieckie, tel. 023 6710017, faks 023 6710017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Krasne oraz modernizacja stacji uzdatniania wody w Mosakach-Stara Wieś.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I. Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków: 243 kpl wraz z zasilaniem elektrycznym dla 2-6 RLM, 130 kpl wraz z zasilaniem elektrycznym dla 2-10 RLM, 1 kpl wraz z zasilaniem elektrycznym dla 10-15 RLM, łącznie 374 kompletów, na terenie Gminy Krasne. Oczyszczalnie biologiczne oparte na technologii niskoobciążonego osadu czynnego, stabilizowanego w warunkach tlenowych, o wydajności do 5m/dobę. Bez osadnika wstępnego, bioreaktor kompaktowy z polipropylenu, wyposażony w system sterowania automatycznego. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1/ roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy; 2/ dostawę, montaż i podłączenie przydomowych oczyszczalni ścieków - bioreaktorów do budynków i instalacji elektrycznej, przepompowni z systemem doprowadzenia ścieków i ich rozprowadzenia, zbiorników na oczyszczone ścieki wraz z pompą; 3/ uporządkowanie placu budowy do stanu poprzedniego /wywóz gruntu, niwelacja terenu/; 4/ przeprowadzenie rozruchu oczyszczalni, wykonanie badań oczyszczonych ścieków; 5/ przeprowadzenie szkolenia użytkowników oczyszczalni, dostarczenie instrukcji obsługi. Ścieki oczyszczone zostaną zagospodarowane przez właściciela nieruchomości we własnym zakresie. Do budowy wykorzystane będą wyłącznie urządzenia nowe; urządzenia powinny posiadać znak CE oraz certyfikat zgodności z normą PN - EN 12566-3:2005+A1:2009; oferty opierające się o urządzenia posiadające aprobatę techniczną oraz znak budowlany /B/ będą traktowane jako niezgodne z treścią SIWZ i podlegać będą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV: 45232421-9 - roboty w zakresie oczyszczalni ścieków Zadanie II. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stacji uzdatniania wody w Mosakach - Stara Wieś Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CVP: 45332400-7 roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego. Modernizacja stacji uzdatniania wody obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1/ demontaż istniejącego osprzętu - zestawu pompowo-hydroforowego; 2/ montaż nowego osprzętu - zestawu pompowo-hydroforowego o wydajności /Q=160m3/h./; W zestawie 4 pompy o wydajności Q=40m3/h każda oraz pompa do płukania. Wysokość podnoszenia H=50 m słupa wody; 3/ połączenie i uruchomienie nowego osprzętu; 4/ montaż, podłączenie i uruchomienia nowych sterowników elektrycznych - dostawa, montaż i podłączenie agregatu prądotwórczego o mocy P max.= 94/75 kVA oraz szafy rozdzielczej sterującej; 5/ uruchomienie całości procesu hydroforni;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się udzielenie zamówień dodatkowych niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, nie przewidzianych w SIWZ

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.33.24.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr I - 80.000,00 zł. /słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych/ Zadanie nr II - 15.000,00 zł. /słownie: piętnaście tysięcy złotych/

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Deklaracja zgodności z normą PN-EN 12566-3:2005+A1:2009 znak bezpieczeństwa CE dla oczyszczalni ścieków

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiana terminu zakończenia zamówienia np. z uwagi na pogodę, zmiana zakresu robót, jeżeli nie mozna było przewidzieć wcześniej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krasne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasne, ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krasne, ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 243 kpl wraz z zasilaniem elektrycznym dla 2-6 RLM, 130 kpl wraz z zasilaniem elektrycznym dla 2-10 RLM, 1 kpl wraz z zasilaniem elektrycznym dla 10-15 RLM, łącznie 374 kompletów, na terenie Gminy Krasne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.24.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja stacji uzdatniania wody w Mosakach-Stara Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) demontaż istniejącego osprzętu - zestawu pompowo-hydroforowego; 2) montaż nowego osprzętu - zestawu pompowo-hydroforowego o wydajności (Q=160m3/h.); W zestawie 4 pompy o wydajności Q=40m3/h każda oraz pompa do płukania. Wysokość podnoszenia H=50 m słupa wody; 3) połączenie i uruchomienie nowego osprzętu; 4) montaż, podłączenie i uruchomienia nowych sterowników elektrycznych - dostawa, montaż i podłączenie agregatu prądotwórczego o mocy P max.= 94/75 kVA oraz szafy rozdzielczej sterującej; 5) uruchomienie całości procesu hydroforni;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.