eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlecDostawa windy w ramach zadaniaPrzebudowa - rozbudowa DPS w Siedlcu - celem osiagnięcia standardów w domach pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Siedlec: Dostawa windy w ramach zadania: Przebudowa - rozbudowa DPS w Siedlcu - celem osiagnięcia standardów w domach pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 268415 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlec , ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, woj. wielkopolskie, tel. 68 3848521, faks 68 3848473.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa windy w ramach zadania: Przebudowa - rozbudowa DPS w Siedlcu - celem osiagnięcia standardów w domach pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa windy o następujących parametrach: - typ: osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz przewozu osób na łóżkach szpitalnych, - udźwig: min. 1000kg, - napęd: hydrauliczny pośredni 2:1 z grzałką oleju oraz awaryjnym zjazdem na najniższy przystanek wraz z otwarciem drzwi w przypadku zaniku napięcia zasilania dźwigu, - prędkość: min. 0,6 m-s, - wysokość podnoszenia - przystanki: 5,90 m; ilość przystanków 3-3, - głębokość podszybia: 1,50 m, - wysokość szybu: 10,90 m, - ilość drzwi kabiny, wymiary: 2 szt. o wymiarach w świetle 1200-2000 mm, automatyczne, wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej, - ilość drzwi szybowych, wymiary: 6 szt. o odporności ogniowej EI-30, wymiary w świetle 1200-2000 mm, automatyczne, wykonane ze stali nierdzewnej, - ilość przystanków: 3 szt., - szyb, wymiary wewnętrze: szer.głęb.: 2200-3000 mm, - zbiorczość dźwigu: góra-dół, - kabina przelotowa min: szer.głęb.wys. min: 1400-2400-2150, wykonana ze stali nierdzewnej o strukturze LEN, wyposażona w kurtynę świetlną; poręcze i odboje ze stali nierdzewnej, oświetlenie kabiny LED z funkcją przechodzenia w tryb energooszczędny; wyłożona trudno-ścieralną wykładziną antypoślizgową, panel dyspozycji wykonany ze stali nierdzewnej wyposażony w przyciski ze znakami Braille´a, strzałki kierunku jazdy z syntezatorem mowy, z kluczykiem blokującym drzwi; panel dyspozycji zainstalowany w bliskości drzwi wejściowych, oświetlenie awaryjne, - maszynownia: zespół napędowy i tablica sterowana umieszczona w pomieszczeniu nad szybem, - intercom: łączność maszynownia - kabina, - mechanizm p/poż: pozwalający na wyjście z kabiny w razie pożaru, - stacyjka: blokująca drzwi, - sterowanie: mikroprocesorowe, regulowane falownikiem, - kasety wezwań: obudowy wykonane ze stali nierdzewnej, przyciski z grafiką Braille´a umieszczone na wysokości umożliwiającej obsługę przez osoby niepełnosprawne na wózku, - wyświetlacz: na przystanku podstawowym - piętrowskazywacz strzałki kierunku jazdy na przystankach, informacja o położeniu dźwigu, - gwarancja: min 36 m-czna..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, parafowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy w opisanych poniżej sytuacjach. a) wynagrodzenie Dostawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących sytuacjach: - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy: - zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującą kandydata na stanowisko, zmiana wynikająca ze zmiany danych podmiotowych Dostawcy. 2. Warunki wprowadzenia zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek Dostawcy lub Zamawiającego, b) zgoda obu stron umowy, c) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót i prac.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlec.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.