Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-09
Józefów: na zabezpieczenie i wykonywanie usług kierowcy pojazdu wraz z pojazdem, w celu przewozu lekarzy i pielęgniarek na wizyty domowe i zabiegi wykonywane na rzecz pacjentów, zamieszkałych w zakresie właściwości miejscowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodni Miejskiej Józefowie.
Numer ogłoszenia: 267972 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Przychodnia Miejska , ul. Skłodowskiej 5/7, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 0-22 789 52 30 wew. 15, faks 0-22 789 52 30 wew. 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jozefow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na zabezpieczenie i wykonywanie usług kierowcy pojazdu wraz z pojazdem, w celu przewozu lekarzy i pielęgniarek na wizyty domowe i zabiegi wykonywane na rzecz pacjentów, zamieszkałych w zakresie właściwości miejscowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodni Miejskiej Józefowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie i wykonywanie usług kierowcy pojazdu wraz z pojazdem, w celu przewozu lekarzy i pielęgniarek na wizyty domowe i zabiegi wykonywane na rzecz pacjentów, zamieszkałych w zakresie właściwości miejscowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodni Miejskiej w Józefowie oraz wykonywanie innych usług transportowych określonych w umowie, stanowiącej zał. Nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie osobiście przez Wykonawcę, przy użyciu pojazdu Wykonawcy, dostosowanego do jazdy w warunkach terenowych. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013 r., od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 7:00 a godziną 20:00. Miejscem wykonywania zamówienia jest województwo mazowieckie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmian i uzupełnień umowy dokonuje się w formie pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym zgodnie z art. 144 ust. 1 pzp, Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art.140 ust. 3 pzp: zmiany warunków i terminów płatności - zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków budżetowych i terminów ich wydatkowania, zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian, jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia; zmiany obowiązującej stawki VAT; zmiana danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu świadczącego przedmiotową dostawę) związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, np.: w formie sukcesji uniwersalnej; Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 pzp, w przypadku: zmiany w obowiązujących przepisach prawa - gdy mają wpływ na przedmiot i warunki umowy; zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy lub Zamawiającego skutkująca brakiem możliwości realizacji przedmiotu umowy; powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą), grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i zostaną wprowadzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jozefow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Miejska w Józefowie, ul. Skłodowskiej 5/7, 05-420 Józefów, p.nr 23..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Miejska w Józefowie, ul. Skłodowskiej 5/7, 05-420 Józefów, p.nr 23..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń dla Zakładu Obsługi "Piękne Miasto" w Józefowie, samochodów Urzędu Miasta i Straży Miejskiej
- Remont pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Świdry Małe w Józefowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji kuchni, zaplecza i stołówki w Szkole Podstawowej Nr 2 w Józefowie
- 2024 1.1.3 Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu ,,Maluch+" 2022-2029 - edycja 1 w Klubie Dziecięcym ,,SMYK" w Józefowie, ul. Broniewskiego, nr działki 53, 23-460 Józefów
- Remont pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Świdry Małe w Józefowie
- Zagospodarowanie Willi Balbinów w Józefowie - cz. 2 : Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji (powtórzenie)
więcej: przetargi w Józefowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.