eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Remont - przebudowa i modernizacja sali widowiskowo-kinowej Chodzieskiego Domu Kultury - Etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Chodzież: Remont - przebudowa i modernizacja sali widowiskowo-kinowej Chodzieskiego Domu Kultury - Etap III
Numer ogłoszenia: 266276 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chodzieski Dom Kultury , ul. Strzelecka 15, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2820513, faks 067 2820030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chdk.com.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont - przebudowa i modernizacja sali widowiskowo-kinowej Chodzieskiego Domu Kultury - Etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont - przebudowa i modernizacja sali widowiskowo-kinowej Chodzieskiego Domu Kultury - Etap III Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja sali widowiskowej. Zakres robót do wykonania w sali widowiskowej obejmuje demontaż skrzydeł drzwiowych ościeżnicy drzwi wejściowych z sali do kieszeni sceny, demontaż skrzydeł drzwiowych i ościeżnicy drzwi wejściowych z holu do sali, demontaż żelbetowych schodów na widownię, demontaż murowanych balustrad na widowni,demontaż wierzchniej warstwy podłogi sali, demontaż płyt pilśniowych, desek oraz legarów podłogi sali, demontaż ścianek konstrukcyjnych widowni, demontaż płyty betonowej podłogi, demontaż istniejących okienek projekcyjnych. Na widowni powstaną ścianki wydzielające lożę dla realizatorów dźwięku i obrazu. W obrębie sali zaprojektowano wykonanie posadzki w układzie kilku warstw. Na podłodze zostanie ułożona wykładzina PCV i dywanowa. Ściany boczne sali również należy wykończyć wykładziną dywanową oraz tkaniną. Należy również doposażyć drzwi wejściowe do sali i zamontować 1 szt. nowych drzwi stalowych i 2 szt. drzwi drewnianych. Modernizowana sala jest wydzieloną strefą pożarową. Salę należy wyposażyć w hydrant wewnętrzny i inne niezbędne urządzenia i elementy gwarantujące bezpieczeństwo p.poż. Wszystkie materiały zastosowane do wykończenia wnętrza powinny posiadać atesty i aprobaty techniczne oraz być co najmniej trudno zapalne. Celem modernizacji sali jest również zapewnienie warunków użytkowych w zakresie ochrony dźwiękowej i akustyki wnętrz. W sali zostanie zainstalowana instalacja wentylacji i klimatyzacji z funkcją ogrzewania. Dla zachowania minimalnego poziomu hałasu oraz utrzymania właściwych warunków powietrza w pomieszczeniu sali zaprojektowano układ typu nawiew dół, wywiew góra. Źródłem powietrza dla projektowanej instalacji będzie centrala wentylacyjna nawiewno - wywiewna. Zakres robót obejmuje również wymianę instalacji elektrycznej wewnętrznej, rozdzielnicy, instalacji połączeń wyrównawczych i ochrony przeciw porażeniowej. Szczegółowy zakres robót został określony w niżej wymienionej dokumentacji: 1.Modernizacja Chodzieskiego Domu Kultury - Załącznik Nr 6 do SIWZ (Zakres robót objęty niniejszym postępowaniem - III Etap został w dokumencie zaznaczony na szaro) 2.Instalacja elektryczna - Załącznik Nr 7 do SIWZ, 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 8 do SIWZ, 4.Projekt budowlany - Załącznik Nr 9 do SIWZ, 5.Przedmiar robót - roboty budowlane - Załącznik Nr 10 do SIWZ, 6.Przedmiar robót - wentylacja - Załącznik Nr 11 do SIWZ, 7.Przedmiar robót - roboty elektryczne - Załącznik Nr 12 do SIWZ, W/w dokumenty stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej: www.chodziez.pl Zawarte w dokumentacji wskazania urządzeń i materiałów pochodzących od konkretnych producentów maja charakter przykładowy (zostały przyjęte dla celów obliczeniowych). W trakcie realizacji mogą być zastosowane urządzenia i materiały równoważne, pochodzące od innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają parametrom urządzeń i materiałów ujętych w projekcie. Wizja lokalna terenu budowy: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w pomieszczeniach przeznaczonych do przebudowy w celu dokonania własnego obmiaru a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.21.50 - Roboty budowlane w zakresie kin 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 44.11.26.00 - Izolacja dźwiękoszczelna 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.26.25.22 - Roboty murarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) Akceptują w całości projekt umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Sposób oceny spełniania warunków: 1. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt poniżej, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. 2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki. Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz że, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku nr 2; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Koncesje, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wynonawca- według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3; lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o przeciętnej liczbie osób zatrudnionych w ostatnich 3 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tych latach - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4; lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6.Dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z jej aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;Referencje potwierdzające wykonanie robót budowlanych w podobnym zakresie. 8.Oświadczenie o posiadaniu środków finansowych w kwocie min. 200.000,00 zł przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia lub zaświadczenie z banku albo SKO-K wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Kosztorys ofertowy (kosztorysy ofertowe) sporządzone na podstawie przedmiarów robót które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Wymagane dokumenty mają być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodziez.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chodzieski Dom Kultury ul. Strzelecka 15, 64-800 Chodzież.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Chodzieski Dom Kultury ul. Strzelecka 15, 64-800 Chodzież.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.