eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewSzkolenia zawodowe dla uczestników projektu Nowe umiejętności - Nowa jakość życia



Ogłoszenie z dnia 2011-08-01

Sochaczew: Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu Nowe umiejętności - Nowa jakość życia
Numer ogłoszenia: 225016 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sochaczewie , Aleja 600-Lecia 90, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8631481, faks 0-46 8631484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.e-sochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu Nowe umiejętności - Nowa jakość życia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym 1.Miejsce szkolenia: Sochaczew( część teoretyczna w miejscu wskazanym przez wykonawcę lub w siedzibie zamawiającego ) Bądź w odległości max. do 50km od Sochaczewa. Wówczas w koszcie szkolenia należy uwzględnić koszty dojazdu. 2.Termin realizacji szkolenia: od 1 października 2011 do 24 listopada 2011r.- zgodnie ze wcześniej ustalonym harmonogramem przekazanym Zamawiającemu najpóźniej tydzień przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 3.Ilość uczestników szkolenia: 7 osób, w tym: (osoby bezrobotne z wykształceniem bez znaczenia) 4.Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie więcej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu na 1 uczestnika. Godziny zajęć dostosowane do możliwości kursanta (w dni powszednie 8.00 - 15.00) 5.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem UDT . 6.Program szkolenia powinien zawierać min. 67 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. 7.Wykonawca zobowiązany jest w koszcie kursu uwzględnić cenę zewnętrznego egzaminu państwowego. 8.Wykonawca zobowiązany jest do objęcia uczestników szkolenia ubezpieczeniem NNW( w trakcie szkolenia i w drodze ze szkolenia i na szklenie). 9.Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom materiały szkoleniowe. Jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 10.Wykonawca zapewnia serwis kawowy i kanapki dla każdego uczestnika w każdym dniu szkolenia (kawa, herbata, słodki poczęstunek, kanapki co najmniej po dwie dla każdego uczestnika ) 11.Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu: Szkolenie pn. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera 1.Miejsce szkolenia: Sochaczew (w miejscu wskazanym przez wykonawcę lub w siedzibie zamawiającego ) 2.Termin realizacji szkolenia: od 1 października 2011 do 24 listopada 2011- zgodnie ze wcześniej ustalonym harmonogramem przekazanym Zamawiającemu najpóźniej tydzień przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 3.Ilość uczestników szkolenia: 3 osoby bezrobotne z wykształceniem zawodowym i średnim 4.Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu na 1 uczestnika. Godziny zajęć dostosowane do możliwości kursanta (w dni powszednie 8.00 - 15.00). 5. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem. 6. Program szkolenia powinien zawierać min. 120 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. 7. Wykonawca zobowiązany jest do objęcia uczestników szkolenia ubezpieczeniem NNW( w trakcie szkolenia i w drodze ze szkolenia i na szklenie). 8.Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom materiały szkoleniowe. Jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 9. Wykonawca zapewnia serwis kawowy i kanapki dla każdego uczestnika w każdym dniu szkolenia ( kawa, herbata, słodki poczęstunek, kanapki co najmniej po dwie dla każdego uczestnika ) Szkolenie pn. Obsługa kasy fiskalnej 1.Miejsce szkolenia: Sochaczew w miejscu wskazanym przez wykonawcę lub w siedzibie zamawiającego ). 2.Termin realizacji szkolenia: od 1 października 2011 do 24 listopada 2011 - zgodnie ze wcześniej ustalonym harmonogramem przekazanym Zamawiającemu najpóźniej tydzień przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 3.Ilość uczestników szkolenia: 3 osoby bezrobotne z wykształceniem podstawowe i gimnazjum 4.Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie więcej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu na 1 uczestnika. Godziny zajęć dostosowane do możliwości kursanta (w dni powszednie 8.00 - 15.00). 5. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem. 6. Program szkolenia powinien zawierać min.40 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. 7.Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom materiały szkoleniowe. Jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do objęcia uczestników szkolenia ubezpieczeniem NNW( w trakcie szkolenia i w drodze ze szkolenia i na szklenie). 9. Wykonawca zapewnia serwis kawowy i kanapki dla każdego uczestnika w każdym dniu szkolenia ( kawa, herbata, słodki poczęstunek, kanapki co najmniej po dwie dla każdego uczestnika ) Szkolenie pn. Księgowość (od podstaw) 1.Miejsce szkolenia: Sochaczew lub w odległości max. do 50km od siedziby Zamawiającego. Wówczas w koszcie szkolenia należy uwzględnić koszty dojazdu. 2.Termin realizacji szkolenia: od 1 października 2011 roku do 24 listopada 2011- zgodnie ze wcześniej ustalonym harmonogramem przekazanym Zamawiającemu najpóźniej tydzień przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna z wykształceniem średnim, matura. 4.Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie więcej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu na 1 uczestnika. Godziny zajęć dostosowane do możliwości kursanta (w dni powszednie 9.00 - 15.00). 5. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem. 6. Program szkolenia powinien zawierać min.126 godzin. 7. Wykonawca zobowiązany jest do objęcia uczestników szkolenia ubezpieczeniem NNW( w trakcie szkolenia i w drodze ze szkolenia i na szklenie). 8.Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom materiały szkoleniowe. Jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 8. Wykonawca zapewnia serwis kawowy i kanapki dla każdego uczestnika w każdym dniu szkolenia ( kawa, herbata, słodki poczęstunek, kanapki co najmniej po dwie dla każdego uczestnika ) Szkolenie pn. Kucharz 1Miejsce szkolenia: Sochaczew lub w odległości max. do 50km od siedziby Zamawiającego. Wówczas w koszcie szkolenia należy uwzględnić koszty dojazdu. 2.Termin realizacji szkolenia: od 1 października 2011 roku do 24 listopada 2011- zgodnie ze wcześniej ustalonym harmonogramem przekazanym Zamawiającemu najpóźniej tydzień przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna z wykształceniem gimnazjalnym 4.Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie więcej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu na 1 uczestnika. Godziny zajęć dostosowane do możliwości kursanta (w dni powszednie 9.00 - 15.00). 5. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem. 6. Program szkolenia powinien zawierać min.100 godzin.(zajęcia teoretyczne i praktyczne) 7. Wykonawca zobowiązany jest do objęcia uczestników szkolenia ubezpieczeniem NNW( w trakcie szkolenia i w drodze ze szkolenia i na szklenie). 8.Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom materiały szkoleniowe. Jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 9. Wykonawca zapewnia serwis kawowy i kanapki dla każdego uczestnika w każdym dniu szkolenia ( kawa, herbata, słodki poczęstunek, kanapki co najmniej po dwie dla każdego uczestnika Szkolenie pn. Wizaż i stylizacja 1..Miejsce szkolenia: Sochaczew lub w odległości max. do 50km od siedziby Zamawiającego. Wówczas w koszcie szkolenia należy uwzględnić koszty dojazdu. 2.Termin realizacji szkolenia: od 1 października 2011 roku do 24 listopada 2011- zgodnie ze wcześniej ustalonym harmonogramem przekazanym Zamawiającemu najpóźniej tydzień przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 3.Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby bezrobotne z wykształceniem średnim i gimnazjum 4.Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie więcej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu na 1 uczestnika. Godziny zajęć dostosowane do możliwości kursanta (w dni powszednie 9.00 - 15.00). 6. Program szkolenia powinien zawierać min.75 godzin.(zajęcia teoretyczne i praktyczne)(Zakres szkolenia został opracowany na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdującej się na stronie: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 7. Wykonawca zobowiązany jest do objęcia uczestników szkolenia ubezpieczeniem NNW( w trakcie szkolenia i w drodze ze szkolenia i na szklenie). 8. Wykonawca zapewnia serwis kawowy i kanapki dla każdego uczestnika w każdym dniu szkolenia ( kawa, herbata, słodki poczęstunek, kanapki co najmniej po dwie dla każdego uczestnika ) 9. Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy w charakterze wizażysty- stylisty. 10.Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom materiały szkoleniowe. Jeden egzemplarz dla Zamawiającego Szkolenie pn. Operator koparko-ładowarki kl. III ze stażem wstępnym 1.Miejsce szkolenia: Sochaczew lub w odległości max. do 50km od siedziby Zamawiającego. Wówczas w koszcie szkolenia należy uwzględnić koszty dojazdu. 2.Termin szkolenia: od 1 września 2011 roku do 24 listopada 2011- zgodnie ze wcześniej ustalonym harmonogramem przekazanym Zamawiającemu najpóźniej tydzień przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna z wykształceniem zawodowym i prawem jazdy kat B 4.Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu na 1 uczestnika. Godziny zajęć dostosowane do możliwości kursanta (w dni powszednie 9.00 - 16.00, sobota 9.00-16.00). 5.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem oraz wydaniem stosownego zaświadczenia, na podstawie § 6 rozporządzenia MEN z dnia 3 lutego 2006 w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych. 6. Program szkolenia powinien zawierać 202 godzin.(zajęcia teoretyczne i praktyczne) 7. Wykonawca zobowiązany jest do objęcia uczestników szkolenia ubezpieczeniem NNW( w trakcie szkolenia i w drodze ze szkolenia i na szklenie). 8. Wykonawca zapewnia serwis kawowy i kanapki dla każdego uczestnika w każdym dniu szkolenia (kawa, herbata, słodki poczęstunek, kanapki co najmniej po dwie dla każdego uczestnika ) 9.Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom materiały szkoleniowe. Jeden egzemplarz dla Zamawiającego 10. Program szkolenia: Szkolenie winno zostać zorganizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych ,budowlanych i drogowych ( Dz.U.z 2001 r.,Nr 118 poz.12638..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć również: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ 3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza niżej wymienionymi: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.e-sochaczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 96-500 Sochaczew, Al. 600-lecia 90 pok. 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 08:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 96-500 Sochaczew, Al. 600-lecia 90 pok. 213 IIp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nowe umiejętności-Nowa jakość życia współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, Priorytet VII, Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Celem głównym projektu jest wzrost aktywności społecznej i zawodowej 18 osób z terenu miasta Sochaczew, uczestniczących w projekcie do 31 grudnia 2011 roku. Odbiorcami projektu są osoby pełnoletnie ,bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, korzystające z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy społecznej w Sochaczewie, zagrożone wykluczeniem społecznym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.