Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-27
Tarnowiec: Dostawa trzech samochodów ratowniczo-gaśniczych typu lekkiego
dla Ochotniczych Straży Pożarnych
Numer ogłoszenia: 219352 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnowiec , Tarnowiec 211, 38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie, tel. 013 4424089, 013 4424092, faks 013 4424011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnowiec.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trzech samochodów ratowniczo-gaśniczych typu lekkiego dla Ochotniczych Straży Pożarnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych (rok produkcji 2011) trzech lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych z przeznaczeniem dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w Brzezówce, Dobrucowej i Umieszczu. Pojazdy muszą spełniać m.in. następujące wymogi: 1) Wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą - Prawo o ruchu drogowym. Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z Rozporządzeniem MSWIA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002). Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji, z którego wyciąg musi zostać dostarczony wraz z pojazdem. Pojazd musi spełniać wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego do 3,5 t. 2) Wymagania techniczno-użytkowe określone w pkt 4.1, 4.2 i 4.3 Załącznika Nr 2 do Rozporządzenia MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002). Podwozie musi posiadać świadectwo homologacji. 3) Szczegółowy zakres rzeczowy dostawy dla: a) jednostki Ochotniczej Straży Pożarnych w Brzezówce i Dobrucowej obejmuje: 1) Rok produkcji: 2011 (fabrycznie nowy). 2) Dopuszczalna masa całkowita: nie większa niż 3 500 kg. 3) Nadwozie: - typu furgon towarowo-osobowy - przystosowany do przewozu minimum 5 osób - kolor czerwony - długość pojazdu nie mniejsza niż 5100 mm - poszycie wewnętrzne sufitu w części pasażerskiej wykonane z wykładziny materiałowej - wykończenie ścian wnętrza z tworzywa - oddzielenie przedziału pasażerskiego od przedziału sprzętowego - podłoga antypoślizgowa - okna: szyby przyciemniane o wysokiej zdolności filtrowania, przeszklenie samochodu w części osobowej - tylne drzwi dwuskrzydłowe otwierane pod kontem 180 stopni - drzwi boczne odsuwane z prawej strony z oknem przesuwnym - ogrzewanie w części osobowej samochodu - klimatyzacja manualna 4) Silnik: - pojemność maksymalna do 2200cm3 (turbo-diesel Common Rail ) - moc minimalna od 115 KM - moment obrotowy minimum 290 Nm - norma emisji spalin: Euro 4 5) Skrzynia biegów: - manualna 6-cio biegowa - układ przeniesienia napędu na przednią oś 6) Hamulce: - ABS + EBV (Elektroniczny korektor siły hamowania) + AFU (Wspomaganie Nagłego Hamowania) + 4 hamulce tarczowe 7) Układ kierowniczy: - ze wspomaganiem - kierownica regulowana na wysokość 4-ramienna 8) Wyposażenie fabryczne: - radio-odtwarzacz CD + 2 głośniki - centralny zamek + immobiliser - fotel kierowcy z regulacją - poduszka powietrzna kierowcy - przednie i tylne fotele wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa - trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica 9) Wyposażenie zabudowy (standard): - belka świetlna z napisem - STRAŻ- z przodu pojazdu i lampa błyskowa z tyłu pojazdu, oraz lampy stroboskopowe montowane nad zderzakiem przednim, - generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów, - oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego, - oświetlenie przedziału ładunkowego włączane automatycznie po otwarciu tylnych drzwi, główny włącznik oświetlenia przedziału ładunkowego zainstalowany w kabinie kierowcy, - dodatkowe gniazda zapalniczki w przedziale osobowym i sprzętowym, - regały - półki w przedziale sprzętowym wg. zapotrzebowania - szuflada wysuwana, szuflady, podesty i tacy muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej oraz otwartej i posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem, szuflady i tace wystające powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze (folie odblaskowe); - półki wysuwane z blokadą pod mocowanie agregatu i pompy pływającej - hak holowniczy typu kulowego - uchwyty mocujące pilarkę, maszt i agregat - platforma dachowa typu roboczego do przewozu węży ssawnych, drabin z drabiną z tyłu, posiadająca: zamontowaną aluminiową skrzynię narzędziową, mocowania na drabinę trzyprzęsłową i węże ssawne - wyciągarka samochodowa o parametrach: uciąg minimum 3500 kg. - oświetlenie dodatkowe pola roboczego - gniazdo ładowania akumulatorów - w kabinie kierowcy zainstalowany radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W, dostęp międzykanałowy 12,5 kHz, dostosowany do użytkowanej sieci MSWiA, min. 220 kanałów, - oznakowanie zgodne z normami 10) Warunki i okres gwarancji: - gwarancja na silnik i podzespoły - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów, - gwarancja na nadwozie (perforacje blach) - min 72 miesięcy (6 lat), - gwarancja na powlokę lakiernicza - min 36 miesiące, - gwarancja na specjalistyczny sprzęt pożarniczy zgodnie z warunkami producenta dla danego sprzętu b) jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Umieszczu obejmuje: 1) Rok produkcji: 2011 (fabrycznie nowy). 2) Dopuszczalna masa całkowita: nie większa niż 3 500 kg. 3) Nadwozie: - typu furgon towarowo-osobowy z zabudową kontenerową - kolor - Czerwień (lakier niemetaliczny) - poszycie wewnętrzne sufitu w części pasażerskiej wykonane z wykładziny materiałowej - wykończenie ścian wnętrza z tworzywa - wzmocnione zawieszenie - podłoga - wykładzina antypoślizgowa - szyby przyciemniane o wysokiej zdolności filtrowania - przeszklenie samochodu w części osobowej - nadwozie 4 - drzwiowe - szyby w drzwiach przednich regulowane elektrycznie - szyby w drzwiach tylnych przesuwne - ogrzewanie w części osobowej samochodu - klimatyzacja manualna 4) Silnik: - Pojemność minimalna od 2290 cm3 (turbo-diesel Common Rail ) - Moc minimalna minimum 125 KM - moment obrotowy minimum 310 Nm - Norma emisji spalin: Euro 4 5) Skrzynia biegów: - manualna 6-cio biegowa - układ przeniesienia napędu - 4 x 2 na tylną oś koła podwójne 6) Hamulce: - ABS + EBV (Elektroniczny korektor siły hamowania) i ESP (system stabilizacji toru jazdy), hamulce tarczowe na wszystkich kołach 7) Układ kierowniczy: - ze wspomaganiem - kierownica regulowana na wysokość 8) Wyposażenie fabryczne: - radio-odtwarzacz CD + 2 głośniki - centralny zamek zdalnie sterowany + immobiliser - poduszka powietrzna kierowcy - lusterka podgrzewane regulowane elektrycznie - regulowany fotel kierowcy w trzech płaszczyznach - zagłówki foteli przednich i tylnych z pełną regulacją na wysokość - pasy bezpieczeństwa 3 - pkt. na przednich i tylnych fotelach - komputer pokładowy - trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica 9) Zabudowa pożarnicza: - długość zabudowy pożarniczej nie mniejsza niż 2650 mm, - belka świetlna z napisem - STRAŻ- z przodu pojazdu - sygnalizacja świetlno - dźwiękowa wg wyboru zamawiającego - lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu - lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego - Oświetlenie przedziału towarowego LED z możliwością włączania z kabiny kierowcy i przestrzeni ładunkowej - Konstrukcja zabudowy szkieletowa wykonana z kształtowników ze stali nierdzewnej. - Dach w formie podestu roboczego pokrytego blachą antypoślizgową, wytrzymałą na obciążenie dwóch strażaków i przewożonego sprzęty (węży ssawnych, drabin itp.) posiadający: zamontowaną aluminiową skrzynię narzędziową, mocowania na drabinę trzyprzęsłową i węże ssawne, - szuflada wysuwana, szuflady, podesty i tacy muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej oraz otwartej i posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem, szuflady i tace wystające powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze (folie odblaskowe); - półki wysuwane z blokadą pod mocowanie agregatu i pompy pływającej - Stojak na węże tłoczne wg zapotrzebowania - w kabinie kierowcy zainstalowany radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W, dostęp międzykanałowy 12,5 kHz, dostosowany do użytkowanej sieci MSWiA, min. 220 kanałów, - Gniazdo z zasilaniem 12V - 2 szt. - Hak holowniczy typu kulowego - Wyciągarka samochodowa 5,5 KM do 3500 kg - wysokociśnieniowy agregat wodno - pianowy o minimalnych parametrach: zbiornik wody o pojemności 320 l z układem napełniania, przelewowym i odwadniającym zbiornik, zbiornik na środek pianotwórczy, motopompa wysokiego ciśnienia (40 bar) o wydajności 65 l/min - silnik czterosuwowy z rozrusznikiem ręcznym, linia szybkiego natarcia z wężem 40 mb ze zwijadłem ręcznym, prądownica pistoletowa z regulacją strumienia wody od mgłowego do zwartego, dozownik środka pianotwórczego, - Oświetlenie dodatkowe pola roboczego - Gniazdo ładowania akumulatorów - Numery operacyjne na pojeździe 10) Warunki i okres gwarancji: - gwarancja na silnik i podzespoły - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów, - gwarancja na nadwozie (perforacje blach) - min 72 miesięcy (6 lat), - gwarancja na powlokę lakiernicza - min 36 miesiące, - gwarancja na specjalistyczny sprzęt pożarniczy zgodnie z warunkami producenta dla danego sprzętu,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie uznany za spełniony jeżeli wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - (sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - (sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ) oraz wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 dostawy związane z zabudową samochodów ratowniczo - gaśniczych o wartości co najmniej 100 000,00 PLN (brutto) każda z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Wykonawca przedkłada informację w wykazie dostaw - załączonym do oferty (zał. nr 4 do SIWZ);(zał. nr 5 do SIWZ - jeżeli dotyczy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - (sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - (sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - (sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
7.5. W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd i sprzęt ratowniczy odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ - należy przedłożyć: 1) Ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z Rozporządzeniem MSWIA z dnia 20 czerwca 2007r. (Dz. U. Z 2007 r. Nr 143 poz. 1002). w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002). 2) Kompletne świadectwo homologacji z parametrami proponowanego podwozia pojazdu. 3) Rysunki (zdjęcia) poglądowe oferowanego pojazdu, w kolorze z wymiarami pojazdu (boki, przód, tył oraz dach) wraz z opisami urządzeń, wyposażenia fabrycznego (pokazujące jego wymiary i plan rozmieszczenia sprzętu).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 8.2. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - (zał. nr 6). Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach. Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmiana kwoty netto i naliczonych kwot podatku VAT, do robót wykonanych po dniu w którym przepisy zaczną obowiązywać. Cena ryczałtowa pozostanie bez zmian, c) zmiany przedstawiciela Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia - po stronie Wykonawcy, d) zmiany danych osobowych oraz rachunku bankowego, e) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: - wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, f) zmiany wymienione w ppkt e) wymagają sporządzenia protokołów konieczności, pisemnej akceptacji Zamawiającego, g) zmiany terminu podpisania umowy ze względu na termin rozstrzygnięcia postępowania (ocena ofert, uzupełnianie dokumentów przez Wykonawców, procedura odwoławcza). Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnowiec.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Tarnowcu, 38-204 Tarnowiec 211, pok. nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Tarnowcu, 38-204 Tarnowiec 211, pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TARNOWIEC
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2025 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Tarnowiec w sezonie 2024/2025.
więcej: przetargi TARNOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i karosaż pojazdu szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych"
- Przeciwdziałanie zagrożeniom poprzez doposażenie jednostek OSP z Gminy Zaklików
- "Zakup lekkiego samochodu ratownictwa wodnego - dofinansowanie OSP na zadania związane z ochroną ludności i ratownictwa"
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego typu "pickup" z napędem terenowym.
- Wykonanie i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z napędem 4x4 o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg dla OSP" Łeba
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.