eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiBudowa i rozbudowa obiektów sportowych w Nowym Dworze Mazowieckim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Nowy Dwór Mazowiecki: Budowa i rozbudowa obiektów sportowych w Nowym Dworze Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 20812 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752222 w. 349, 347, fax 022 7752532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i rozbudowa obiektów sportowych w Nowym Dworze Mazowieckim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Części nr 1: Budowa boisk wielofunkcyjnych i bieżni prostej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie oświetlenia boiska oraz wykonanie instalacji drenażowej odwodnienia boisk. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również prace rozbiórkowe istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej o pow. 1.350 m2 wraz z podbudową oraz usuniecie kolidujących piłkochwytów i koszy do gry. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk i bieżni prostej: 1). boiska wielofunkcyjnego z oliniowaniem do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki o wymiarach 30 x 45,20 m o nawierzchni poliuretanowej oraz 2). boiska wielofunkcyjnego do mini - footballu o wymiarach 24 x 42 m, o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz 3). budowa czterotorowej bieżni prostej o dystansie 60 m o nawierzchni poliuretanowej. Części nr 2: Budowa boisk wielofunkcyjnych i bieżni prostej przy Gimnazjum nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim. W zakres przedmiotu zamówiona wchodzi wykonanie oświetlenia boiska oraz wykonanie instalacji drenażowej odwodnienia boisk. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również prace rozbiórkowe istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej wraz z podbudową oraz usuniecie kolidujących słupów oświetleniowych. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk i bieżni prostej: 1). boiska wielofunkcyjnego z oliniowaniem do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki o wymiarach 30 x 44 m o nawierzchni poliuretanowej oraz 2). boiska wielofunkcyjnego do mini-footballu wymiarach 24 x 46 m, o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz 3). budowa czterotorowej bieżni prostej o dystansie 60 m o nawierzchni poliuretanowej . Części nr 3: Rozbudowa stadionu miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim. W zakres zamówienia wchodzi zagospodarowanie obszaru przy projektowanych obiektach ciągami pieszymi, wykonanie piłkochwytów, ogrodzenia kortów oraz oświetlenie boisk, a także fragmentu ogrodzenia stadionu. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego stadionu miejskiego o 2 boiska i 2 korty tenisowe: 1). boisko do piłki nożnej z oliniowaniem o wymiarach 111 m x 72 m, o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz 2). boisko wielofunkcyjne z oliniowaniem do koszykówki i siatkówki o wymiarach 37 m x 30 m, o nawierzchni poliuretanowej oraz 3). 2 korty tenisowe o wymiarach 36 m x 18 m każdy .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wysokość wadium. 1) Wadium dla każdej z części zamówienia wynosi: Cz.1 Budowa boisk wielofunkcyjnych i bieżni prostej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim 25000,00 złotych Cz.2 Budowa boisk wielofunkcyjnych i bieżni prostej przy Gimnazjum nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim 25000,00 złotych Cz. 3 Rozbudowa stadionu miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim 80000,00 złotych. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) Postanowienia pkt 2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2.1)b) i 12.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Urzędu Miejskiego w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim: numer rachunku 70 8011 0008 0000 0000 2756 0003 2) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu z adnotacją wadium w postępowaniu na Budowa i rozbudowa obiektów sportowych w Nowym Dworze Mazowieckim części nr 3) Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu, to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 4) Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu, o których mowa w pkt 2, ppkt 1, literze od b) do e), należy złożyć w oryginale najpóźniej w dniu 20 lutego 2008 r do godz. 11.00 u Skarbnika Miasta w siedzibie Zamawiającego, pok. 210, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 775-28-37, lub 775-22-22 wew. 317). Kopię wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich, 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: - dla części nr 1: co najmniej 3 roboty, której przedmiotem była budowa boiska sportowego o nawierzchni sztuczna trawa o powierzchni minimum 1000 m2 każda wraz z podbudową, oświetleniem i robotami towarzyszącymi (np. ciągi piesze) oraz co najmniej 3 roboty, których przedmiotem była budowa boiska lub bieżni o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimum 1000,00 m2 każda wraz z podbudowa, oświetleniem i robotami towarzyszącymi (np. ciągi piesze). - dla części nr 2: co najmniej 3 roboty, której przedmiotem była budowa boiska sportowego o nawierzchni sztuczna trawa o powierzchni minimum 1000 m2 każda wraz z podbudową, oświetleniem i robotami towarzyszącymi (np. ciągi piesze) oraz co najmniej 3 roboty, których przedmiotem była budowa boiska lub bieżni o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimum 1000,00 m2 każda wraz z podbudową, oświetleniem i robotami towarzyszącymi (np. ciągi piesze). - dla części nr 3: co najmniej 1 robotę, której przedmiotem była budowa boiska piłkarskiego o nawierzchni sztuczna trawa o powierzchni minimum 7000 m2 wraz z podbudową, drenażem, oświetleniem i robotami towarzyszącymi (np. ciągi piesze) oraz co najmniej 3 roboty, których przedmiotem była budowa boiska lub bieżni o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimum 1000 m2 każda wraz z podbudową, oświetleniem i robotami towarzyszącymi (np. ciągi piesze) oraz co najmniej 3 roboty, których przedmiotem była budowa kortu tenisowego o nawierzchni sztuczna trawa o powierzchni minimum 600,00 m2 każda wraz z podbudową, oświetleniem, ogrodzeniem i robotami towarzyszącymi (np. ciągi piesze). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wystarczy złożyć referencje na jedną z części, obejmującej swoim zakresem wszystkie części, na które Wykonawca składa ofertę. b) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące (osoby - podmioty) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - dla części nr 1: 1. Kierownik Budowy 1 osoba W specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 1 rok na stanowisku kierownika budowy-robót 2. Kierownik robót elektrycznych 1 osoba W specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1 rok na stanowisku kierownika robót 3. Kierownik robót sanitarnych 1 osoba W specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 1 rok na stanowisku kierownika robót - dla części nr 2: 1. Kierownik Budowy 1 osoba W specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 1 rok na stanowisku kierownika budowy-robót 2. Kierownik robót elektrycznych 1 osoba W specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1 rok na stanowisku kierownika robót 3. Kierownik robót sanitarnych 1 osoba W specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 1 rok na stanowisku kierownika robót - dla części nr 3: 1. Kierownik Budowy 1 osoba W specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 1 rok na stanowisku kierownika budowy-robót 2. Kierownik robót elektrycznych 1 osoba W specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1 rok na stanowisku kierownika robót 3. Kierownik robót sanitarnych 1 osoba W specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 1 rok na stanowisku kierownika robót W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz kopie uprawnień budowlanych, elektrycznych i sanitarnych oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego osób-podmiotów uczestniczących w wykonaniu niniejszego zamówienia. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać środki finansowe w wysokości: - dla części nr 1 co najmniej 500.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN. - dla części nr 2 co najmniej 500.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN. - dla części nr 3 co najmniej1.000.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości: - dla części nr 1 co najmniej 250.000,00 PLN. - dla części nr 2 co najmniej 250.000,00 PLN. - dla części nr 3 co najmniej 500.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 6) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 6)1)a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 7) znajdują odpowiednie zastosowanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki pok.413.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki pok. 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa boisk wielofunkcyjnych i bieżni prostej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie oświetlenia boiska oraz wykonanie instalacji drenażowej odwodnienia boisk. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również prace rozbiórkowe istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej o pow. 1.350 m2 wraz z podbudową oraz usuniecie kolidujących piłkochwytów i koszy do gry. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk i bieżni prostej: 1). boiska wielofunkcyjnego z oliniowaniem do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki o wymiarach 30 x 45,20 m o nawierzchni poliuretanowej 2). boiska wielofunkcyjnego do mini - footballu o wymiarach 24 x 42 m, o nawierzchni z trawy syntetycznej 3). budowa czterotorowej bieżni prostej o dystansie 60 m o nawierzchni poliuretanowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.21-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa boisk wielofunkcyjnych i bieżni prostej przy Gimnazjum nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówiona wchodzi wykonanie oświetlenia boiska oraz wykonanie instalacji drenażowej odwodnienia boisk. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również prace rozbiórkowe istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej wraz z podbudową oraz usuniecie kolidujących słupów oświetleniowych. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk i bieżni prostej: 1). boiska wielofunkcyjnego z oliniowaniem do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki o wymiarach 30 x 44 m o nawierzchni poliuretanowej 2). boiska wielofunkcyjnego do mini-footballu wymiarach 24 x 46 m, o nawierzchni z trawy syntetycznej 3). budowa czterotorowej bieżni prostej o dystansie 60 m o nawierzchni poliuretanowej ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.21-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbudowa stadionu miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi zagospodarowanie obszaru przy projektowanych obiektach ciągami pieszymi, wykonanie piłkochwytów, ogrodzenia kortów oraz oświetlenie boisk, a także fragmentu ogrodzenia stadionu. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego stadionu miejskiego o 2 boiska i 2 korty tenisowe: 1). boisko do piłki nożnej z oliniowaniem o wymiarach 111 m x 72 m, o nawierzchni z trawy syntetycznej 2). boisko wielofunkcyjne z oliniowaniem do koszykówki i siatkówki o wymiarach 37 m x 30 m, o nawierzchni poliuretanowej 3). 2 korty tenisowe o wymiarach 36 m x 18 m każdy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.21-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.