eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnaUłożenie dywanika asfaltowego i wjazdów na podbudowie tłuczniowej na drogach gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Rudna: Ułożenie dywanika asfaltowego i wjazdów na podbudowie tłuczniowej na drogach gminnych
Numer ogłoszenia: 20496 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudna , Pl. Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, woj. dolnośląskie, tel. 076 7492100...134, faks 076 7492117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ułożenie dywanika asfaltowego i wjazdów na podbudowie tłuczniowej na drogach gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ułożenie dywanika asfaltowego i wjazdów na podbudowie tłuczniowej na drogach gminnych w miejscowościach zlokalizowanych na terenie Gminy Rudna - około 8.900 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział wykonawca, który jest osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie oraz który: 1) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Wniesie (przed podpisaniem umowy)zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 3)Na wykonania zamówienia udzieli minimum - 3 letniej gwarancji. 4) Wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 5 zamówień o podobnym charakterze. 5) Posiada niezbędne uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. 6) Przedstawi sytuację techniczną prowadzonej firmy. Zamawiający wybierze ofertę, która będzie zgodna z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) i wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą, a propozycja komisji przetargowej zostanie zatwierdzona przez Kierownika zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców (załączniki do oferty): 1) oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2)dokumenty potwierdzające prawdziwość w/w oświadczenia (w przypadku podmiotu występującego wspólnie - od każdego przedsiębiorcy) tj.: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( w tym najmniej pięć o podobnym charakterze), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załącznikiem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 3 do SIWZ,- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. - informacja ogólna o firmie- wg zał. nr 4 i 4 A do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, - kserokopia uprawnienia osoby przewidzianej na kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, - zastrzeżenie informacji zawartych w ofercie, które nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, wg zał. nr 5 do SIWZ, - polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudnej , Pl. Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, pokój nr 214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudnej , Pl. Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.