eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej i dostępu do sieci Internet na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Białystok: Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej i dostępu do sieci Internet na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 200778 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku , ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www. mopr.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej i dostępu do sieci Internet na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej i dostępu do sieci Internet na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, podzielony na dwa pakiety: PAKIET NR 1: Publicznie dostępne usługi telefoniczne w zakresie połączeń z telefonów stacjonarnych, PAKIET NR 2: Usługi dostępu do sieci Internet. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin płatności: 21 dni od daty wystawienia faktury, b) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 7a lub/i 7b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Zamawiający nie może być obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami wynikającymi ze zmiany Operatora. e) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. f) Zamawiający dopuszcza możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z Zamawiającym, celem oceny możliwości technicznych świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 2. Zamówienia uzupełniające mogą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia lub jego części, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 20% zamówienia podstawowego (wartości umowy) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od dnia podpisania umowy).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 64.21.00.00-1, 72.40.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej ( ustawa z dnia 16.07.2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) - dotyczy PAKIETU NR 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje: - Pakiet Nr 1: co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii stacjonarnej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, - Pakiet Nr 2: co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług dostępu do sieci Internet o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: a) wypełnionego i podpisanego Formularza oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2a i/lub nr 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełnionego i podpisanego Formularza cenowego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3a i/lub nr 3b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), d) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającą na: PAKIET NR 1: a) zmianie terminu realizacji umowy w związku z wyczerpaniem kwoty wynagrodzenia umownego, b) zmianie w zakresie przedmiotu umowy w związku z: - zmniejszeniem przedmiotu umowy ze względu na nie zrealizowanie przedmiotu umowy w całości, tj. w ilościach wykazanych w ofercie Wykonawcy, - zmianą lokalizacji numeru linii telefonicznej Zamawiającego, - ewentualnym zmniejszeniem linii telefonicznych, c) obniżeniu cen jednostkowych oferowanych usług, w przypadku zmiany cen w aktualnie obowiązującym cenniku Wykonawcy w ofercie dla biznesu, za świadczenie tego rodzaju usług, jeżeli są niższe od cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy. d) inną, niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, e) zmianie wynagrodzenia w przypadku: - ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na dany rodzaj usługi o kwotę powstałą w wyniku zmiany stawki podatku VAT, - w przypadku zmniejszenia przedmiotu umowy, - dokonania zmiany umowy, polegającej na obniżeniu cen jednostkowych oferowanych usług, wynikających ze zmiany cen w aktualnie obowiązującym u Wykonawcy cenniku, za świadczenie tego rodzaju usług, o ile są niższe od cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy. PAKIET NR 2: a) zmianie w zakresie przedmiotu umowy w związku z niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, b) zmianie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na dany rodzaj usługi o kwotę powstałą w wyniku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www. mopr.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:45, miejsce: siedziba Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok,sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1:Publicznie dostępne usługi telefoniczne w zakresie połączeń z telefonów stacjonarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Świadczone w ramach tej części zamówienia usługi telefoniczne będą obejmowały: a) zapewnienie w sposób ciągły łączności telefonicznej uwzględniającej połączenia przychodzące i wychodzące dla będących w dyspozycji Zamawiającego: 10 łączy analogowych; 25 łączy ISDN; 11 łączy MSN oraz 5 puli po 10 numerów DDI, b) połączenia lokalne i strefowe, c) połączenia międzystrefowe, d) połączenia do sieci telefonii komórkowej, e) połączenia międzynarodowe, f) połączenia na numery informacyjne 800 i 801, g) połączenia do biura numerów, h) usługi faksowe. 2) Połączenia nie wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a które wystąpią u Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, rozliczane będą według aktualnego i publicznie dostępnego cennika Wykonawcy w ofercie dla klientów biznesowych. 3) Szczegółowy wykaz lokalizacji komórek organizacyjnych Zamawiającego, zainstalowanych tam numerów i rodzaju łączy określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Usługa połączeń telefonicznych, dla łączy typu ISDN, MSN i DDI, musi być realizowana przy wykorzystaniu stacjonarnego zakończenia sieci dostarczonego przez Wykonawcę w postaci cyfrowych łączy ISDN-BRA, w ilości i typie łącza podanym w załączniku nr 1 do SIWZ, współpracujących z centralą Zamawiającego: a)typu Siemens HiPAth 3800 zainstalowaną w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Malmeda 8, b)Family Slican NCT-1248 zainstalowaną w Dziale Świadczeń Rodzinnych w Białymstoku przy ul. Bema 89D. 5) Szacunkowy czas poszczególnych rodzajów połączeń objętych niniejszym zamówieniem przedstawia poniższa tabela: Rodzaj połączeń Prognozowany czas połączeń w okresie realizacji zamówienia (w minutach) Lokalne i strefowe 730 111 Międzystrefowe 45 521 Komórkowe do sieci ERA 87 422 Komórkowe do sieci PLUS 42 307 Komórkowe do sieci ORANGE 108 919 Komórkowe do operatora MVNO 156 Komórkowe do sieci PLAY 15 350 6) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni: a)zachowanie aktualnych numerów telefonów, b)wykonywanie połączeń głosowych: przychodzących i wychodzących za pośrednictwem publicznej sieci telekomunikacyjnej z wyłączeniem technologii alternatywnych (np. VIP, radiowych, bramek GSM i in.) c)zachowania sprawności technicznej oraz dotychczasowych parametrów łączy, d)sekundowe rozliczanie czasu realizowanych połączeń telefonicznych bez opłaty inicjacyjnej za rozpoczęcie połączenia dla wszystkich taryf. Naliczanie czasu rozpoczyna się w momencie odebrania połączenia przez stronę wywoływaną, a kończy się w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron, e)jednolite stawki za połączenia przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia dla wszystkich numerów abonenckich, f)nie naliczanie opłat za połączenia między komórkami organizacyjnymi Zamawiającego z numerów abonenckich będących w dyspozycji Zamawiającego, określonych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wybieranie bezpośrednie numerów wewnętrznych w ramach grupy centrem, g)możliwość bezpłatnego wykonywania połączeń na skrócone numery alarmowe do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, służb miejskich, służb informacyjno-interwencyjnych administracji państwowej, np. 112,999,998,997,995, 994,992,991,987,986,985,984 oraz usług bezpłatnych, h)możliwość korzystania z informacji o numerach telefonicznych abonentów na terenie Polski, a także infolinii o numerach rozpoczynających się od cyfr 0800 0801 oraz skróconych czterocyfrowych numerów informacyjnych i usługowych do służb informacyjnych, np. 9491, 9436, 9434, 9627, 9288 itp., i)bezpłatną blokadę połączeń z numerami o podwyższonych opłatach 070, 040, 030, oraz 020, j)nieodpłatne dokonanie preselekcji i możliwość automatycznego wyboru prefiksu Wykonawcy (Operatora), k)dostarczanie Zamawiającemu w cyklach miesięcznych faktur wraz ze skróconym rozliczeniem zrealizowanych usług (specyfikacją) dla poszczególnych numerów abonenckich w formie papierowej, dołączoną do faktury. Specyfikacja powinna zawierać informację o wysokości abonamentu, ilości zrealizowanych połączeń wychodzących i czasu ich trwania dla poszczególnych rodzajów połączeń oraz pozostałych usług zrealizowanych w okresie rozliczeniowym oraz adres instalacji numeru, l)nieodpłatne przesyłanie przez Wykonawcę w wersji elektronicznej na adres poczty e-mail: kpodlesna@mopr.bialystok.pl (na prośbę Zamawiającego w wersji papierowej, również nieodpłatnie) bilingów połączeń zrealizowanych z poszczególnych numerów abonenckich Zamawiającego, m)wsparcie techniczne w postaci opiekuna technicznego. 7) Wykonawca zapewni serwis i konserwację oraz utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej i technicznej wewnętrznej sieć telekomunikacyjnej w obiektach Zamawiającego, w szczególności poprzez: a) lokalizację braku sygnału w sieci i usuwanie powstałych awarii, b) lokalizację i usuwanie usterek i innych uszkodzeń, c) wykonywanie czynności sprawdzających, kontrolnych i pomiarowych. 8) Zamawiający zastrzega sobie: a) prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilościach wykazanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3a do niniejszej SIWZ, b) możliwość ewentualnej zmiany lokalizacji numeru abonenckiego, c) możliwość ewentualnego zmniejszenia linii telefonicznych będących w dyspozycji Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 64.21.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET nr 2:Usługi dostępu do sieci Internet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Świadczone w ramach tej części zamówienia usługi będą obejmowały zapewnienie dostępu do sieci Internet w lokalizacjach, parametrach i w terminie rozpoczęcia świadczenia usługi przedstawionych w poniższej tabeli: L.p. Lokalizacja Technologia Minimalna przepustowość do/od kbit/s) Termin rozpoczęcia świadczenia usługi 1. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, 15-440 Białystok, ul. Malmeda 8 xDSL 8192/640 25.09.2010r. godz. 700 2. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Dział Świadczeń Rodzinnych, 15-370 Białystok, ul. Bema 89D xDSL 4096/512 19.09.2010r. godz. 700 3. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Środowiskowy Dom Samopomocy, 15-464 Białystok, ul. Biała 13/33 xDSL 2048/256 25.09.2010r. godz. 700 4. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Ośrodek Interwencji Kryzysowej, 15-464 Białystok, ul. Włókiennicza 7 xDSL 1024/256 25.09.2010r. godz. 700 2) Usługa dostępu do Internetu musi być świadczona w sposób ciągły przez okres 24 miesięcy od dnia uruchomienia usługi, potwierdzonego, podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę, protokołem zdawczo-odbiorczym usługi. Uruchomienie usługi poprzedzone zostanie przetestowaniem transmisji. 3) Wykonawca, na własny koszt, dostarczy, zainstaluje oraz skonfiguruje urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Urządzenia te przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, pozostaną własnością Wykonawcy, który zobowiązany będzie do ponoszenia kosztów ich instalacji, konfiguracji, konserwacji, naprawy i wymiany. 4) SPECYFIKACJA TECHNICZNA ŁĄCZY: a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyłącznie łącza kablowego, b) brak ograniczeń w transferze danych dla łącza xDSL, c) minimum jeden stały adres IP z puli adresów publicznych dla przepustowości 1024/256 kbit/s i minimum cztery stałe adresy IP z puli adresów publicznych dla każdej lokalizacji z przepustowością przekraczającą 1024/256 kbit/s, d) możliwość podłączenia dowolnej liczby komputerów po stronie abonenta dla łącza xDSL (routing), e) łącze powinno być zakończone złączem RJ-45 w technologii Ethernet 10/100/1000 Mb/s f) łącze eksploatowane będzie w reżimie 24/7 ( dwadzieścia cztery godziny na dobę, 7 dni w tygodniu), 5) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu świadczonych usług i bezpłatnej konserwacji łącza, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.