eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana DolnaPoprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa w ciągu drogi gminnej nr 2509007 Kasinka Mała - Łopuszne w km 0+000 - 2+275 w miejscowości Kasinka Mała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Mszana Dolna: Poprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa w ciągu drogi gminnej nr 2509007 Kasinka Mała - Łopuszne w km 0+000 - 2+275 w miejscowości Kasinka Mała
Numer ogłoszenia: 197578 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, faks 018 3311242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa w ciągu drogi gminnej nr 2509007 Kasinka Mała - Łopuszne w km 0+000 - 2+275 w miejscowości Kasinka Mała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej nawierzchni jezdni, budowę przejścia dla pieszych wraz ze spocznikiem, renowację odwodnienia, montaż elementów bezpieczeństwa ruchu na drodze j.w. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) wymiana poręczy obiektu mostowego w km 0+165,04 2) wykonanie przepustu rurowego o500mm L=6,00m pod drogą w km 2+544,80 3) wycinka krzewów i zarośli 4) roboty rozbiórkowe 5) roboty ziemne 6) zabezpieczenie drogi od strony potoku Lachów - str. L: - km 0+937,28 - 0+968,52 - /30m/ - km 1+316,54 - 1+346,92 - /30m/ - km 1+513,63 - 1+555,67 - /40m/ - km 1+614,32 - 1+655,16 - /40m/ str. L - km 2+167,61 - 2+199,73 - /30m/ str. P 7) ścięcie poboczy /średniej grubości 10cm i średniej szerokości 0,75m/ oraz uzupełnienie poboczy drogi destruktem pochodzącym z frezowania nawierzchni bitumicznej /średniej grubości 10 cm i średniej szerokości 0,50m oraz 0,75m/ 8) frezowanie nawierzchni: - km 0+655,00 - 0+910,00 - /255m, szer. 4,30m/ - km 1+390,00 - 1+740,00 - /350m, szer. 4,30m/ - km 1+740,00 - 2+400,00 - /660m, szer. śr. 3,70m/ 9) wzmocnienie nawierzchni: - km 0+000,00 - 0+655,00 - /655m, szer. 4,30m/ - km 0+910,00 - 1+390,00 - /480m, szer. 4,30m/ 10) wzmocnienie podbudowy poprzez stabilizację chemiczną spoiwem cementowym o Rm = 5,0Mpa /recykling/: - km 0+655,00 - 0+910,00 - /255m, szer. 4,30m/ - km 1+390,00 - 1+740,00 - /350m, szer. 4,30m/ - km 1+740,00 - 2+400,00 - /660m, szer. śr. 3,70m/ 11) wykonanie nawierzchni bitumicznej w km 2+400,00 - 2+575,00 - /175m, szer. 3,00m/ 12) likwidacja przełomów drogowych 13) wykonanie obustronnego spocznika w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1626 K Kasinka Mała - Węglówka - Kasina Wielka 14) wykonanie i oznakowanie przejścia dla pieszych - 1szt. 15) uzupełnienie nawierzchni skrzyżowań i zjazdów masą min. - asf. /beton asfaltowy/, betonem oraz tłuczniem - w/g zestawień tabelarycznych 16) przebudowa, oczyszczenie oraz umocnienie wlotów i wylotów przepustów rurowych pod drogą. 17) przebudowa przepustów rurowych pod zjazdami 18) renowacja rowów drogowych 19) umocnienie rowów prefabrykowanymi elementami betonowymi ściekowymi - w/g zestawienia tabelarycznego 20) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu /bariery stalowe energochłonne SP-09 z pasem napinającym/ - w/g zestawienia tabelarycznego 21) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu /ogrodzenie segmentowe U-11a - przy przejściu dla pieszych/ 22) regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych ) do upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jedno zamówienie polegające na budowie, remoncie lub przebudowie drogi z nawierzchnią asfaltową wraz z infrastrukturą drogową o wartości nie niższej niż 1.000 000,00 zł (brutto)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą , która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, oraz która posiada przygotowanie zawodowe przez okres minimum pięciu lat. Osoba ta musi być wpisana na listę właściwej izby samorządu zawodowego,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie (opłaconą polisę), od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia co najmniej 1.000 000 zł (słownie: jeden milion złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminie określonym w pkt. III.4.3.1. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku co do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.Zmiana umowy może być dokonana w w przypadku zmiany1) osób: istnieje możliwość dokonania zmiany kierownika budowy i pozostałych osób przedstawionych w ofercie jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego w przypadku śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, lub jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.Zmiana ta musi być zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób muszą spełniać wymogi SIWZ. 2)wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie że powierzy ją do wykonania podwykonawcy za zgodą Zamawiającego i zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, 3)zmiana wynagrodzenia w przypadku wystąpienia robót zamiennych i/ lub zaniechanych 4) zmian korzystnych dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mszana Dolna, 34-730 Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 44..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mszana Dolna, 34-730 Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 32/ sekretariat urzędu/..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.