eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynREALIZACJA PLACÓW ZABAW W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA Zadanie nr 1. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Witolda Doroszewskiego w Nadarzynie na dz. nr ew. 448/1. Zadanie nr 2. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Kostowcu, Gmina Nadarzyn na dz. nr ew. 20.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Nadarzyn: REALIZACJA PLACÓW ZABAW W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA Zadanie nr 1. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Witolda Doroszewskiego w Nadarzynie na dz. nr ew. 448/1. Zadanie nr 2. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Kostowcu, Gmina Nadarzyn na dz. nr ew. 20.
Numer ogłoszenia: 194934 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn , ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA PLACÓW ZABAW W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA Zadanie nr 1. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Witolda Doroszewskiego w Nadarzynie na dz. nr ew. 448/1. Zadanie nr 2. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Kostowcu, Gmina Nadarzyn na dz. nr ew. 20..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę placów zabaw na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień oraz pozwolenia na realizację zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - Dz. U. Z 2006 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.); 2) przygotowanie projektu zagospodarowania terenu na właściwych aktualnych mapach do celów projektowych wraz z niezbędnymi załącznikami celem poprawnego zgłoszenia placów zabaw do Starostwa Powiatowego w Pruszkowie. Zgłoszenia dokonuje Wykonawca - zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego w tym zakresie. Zadanie nr 1- Plac zabaw w ramach programu Ministerstwa Edukacji Narodowej RADOSNA SZKOŁA na działce o nr ew. 448/1 przy Szkole Podstawowej w Nadarzynie Gmina Nadarzyn - powierzchnia placu ok.500m2; Zadanie nr 2- Plac zabaw w ramach programu Ministerstwa Edukacji Narodowej RADOSNA SZKOŁA na działce o nr ew. 20 przy Szkole Podstawowej w Kostowcu Gmina Nadarzyn - powierzchnia placu ok.240 m2. 2. Zakres robót budowlanych dla zadania nr 1 i nr 2: 1) wykonanie niezbędnych przesadzeń istniejącej zieleni na terenie objętym zadaniem, 2) roboty ziemne: a) wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczne zgodnie z technologią producenta nawierzchni, b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej w technologii zgodnej z wymaganiami programu Radosna Szkoła, c) wykonanie nawierzchni trawiastych zgodnie z planem zagospodarowania, d) dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z wymaganiami programu Radosna Szkoła oraz specyfikacją zawartą w pkt. 3 części opisowej Programu funkcjonalno-użytkowego, e) uporządkowanie terenu objętego pracami oraz terenu przyległego. 3. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Urządzenia powinny posiadać dominujący kolor niebieski oraz spełniać wymogi normy PN-EN-1176 i posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi; 2) Zgodnie z wytycznymi MEN sprzęt powinien posiadać co najmniej 3-letni okres gwarancji jakości i rękojmi za wady; 3) Urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi, wg norm EN-1176 i EN-1177; 4) Urządzenia powinny być wykonane w dominującej ich części z drewna klejonego wysokiej jakości lub metalu ocynkowanego odpowiednio zabezpieczonego farbami albo stali nierdzewnej z elementami z innych materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, na stopach stalowych ocynkowanych, zakotwiczone w gruncie zgodnie z instrukcją montażu producenta; 5) Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z: a) warunkami zawartymi w uchwale Nr 112/2009 Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych wraz z późniejszymi zmianami; b) warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budowle i ich usytuowanie; c) wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym; 6) realizacja na podstawie uzyskanego staraniem i na koszt Wykonawcy pozwolenia na realizację robót. Wytyczne MEN znajdują się pod adresem: http://www.men.gov.pl/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=61&Itemid=324 4. Ogólna charakterystyka funkcjonalno-użytkowa przedmiotu zamówienia: ZADANIE nr 1 - Plac zabaw w ramach programu Ministerstwa Edukacji Narodowej RADOSNA SZKOŁA na działce o nr ew. 448/1 przy Szkole Podstawowej w Nadarzynie Gmina Nadarzyn - powierzchnia placu ok.500m2; 1) Lokalizacja na terenie zieleni niskiej terenu w bezpośrednim sąsiedztwie budynków szkoły zgodnie z załącznikiem mapowym. Położenie powierzchni bezpiecznej (ok. 240 m2) pod nowe urządzenia spełniające wymogi Polskich Norm zgodnie z załącznikiem do uchwały Nr 112/2009 Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych - Radosna szkoła, zmienionej uchwałą Nr 216/2009 z dnia 10 grudnia 2009r. tj. nawierzchni piankowej lub gumowej, w kolorze pomarańczowym w odcieniu zbliżonym do PANTONE : 152C, RAL:2011 - Tiefarange nawierzchni syntetycznej typu tartan lub innej nawierzchni syntetycznej w kolorze niebieskim w odcieniu zbliżonym do PANTONE:540C, RAL:5003- Saphirblau. Nawierzchnia musi posiadać certyfikat wg EN1176 i EN1177, potwierdzający zdolność amortyzacji upadku z danej wysokości. 2) Plac zabaw o powierzchni 500m2 (duży plac zabaw). Nawierzchnia wynosi 240m2, powinna być pokryta nawierzchnią piankową lub gumową (wskazania wyżej), na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, ok. 50m2 powinno być pokryte nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną w kolorze niebieskim jako połączenie ww. nawierzchni, a około 210m2 pokryte naturalną zielenią - zagospodarowane trawnikiem oraz obsadzone formowanym żywopłotem z roślin zimozielonych (bez kolców, nietrujących) wokół całego placu zabaw. 3) Zakup i instalacja sprzętu rekreacyjnego. a) zestaw składający się z: - 3 słupków metalowych, na których zamocowana jest platforma, - drabinki linowej, - zjeżdżalni rurowej lub słupku strażackim, - wirującego drążka i wirującej huśtawki, - na brzegu urządzenia platforma, - wymiary urządzenia maksymalne: dł. 6,6 m, szer. 3,9 m. wys. 3,2 m; b) metalowa huśtawka podwójna o maksymalnych wymiarach: dł.3,30 m, szer.0,25 m. wys. 2,2 m; c) bujak na sprężynie stalowej z oparciem na nogi i ręce z siedziskiem o maksymalnych wymiarach: dł. 0,9 m, szer. 0,55 m, wys.0,9 m; d) bujak umocowany na 2 metalowych rurach ze sprężynami podtrzymującymi oraz wygiętymi rurami służącymi do trzymania ; maksymalne wymiary: dł. 2,40 m, szer.0,7 m, wys.1,7 m; e) karuzela na okrągłym podeście z metalowymi uchwytami do trzymania o maksymalnych wymiarach: dł. 1,5 m, szer. 1,5 m, wys. 0,8 m; f) urządzenie składające się z: - podestu z wieżyczką na wysokości maks. 1,17 m, do którego dołączona jest zjeżdżalnia z zakrytymi bokami, z drugiej strony siatka wspinaczkowa umieszczona między metalowymi rurami maks. wys. 1,1m, - drabinka boczna oraz ścianka wspinaczkowa, - maksymalne wymiary: dł. 3,40 m, szer. 2,50 m, wys. 2,9 m; g) 3 sztuki ławek z oparciami i wieszakami lub 2 wieszaki oddzielnie; h) 2 szt. koszy na śmieci; i) tablica informacyjna z regulaminem zgodna z wymogami programu Radosna Szkoła; j) przy każdym urządzeniu mają być zainstalowane czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia. ZADANIE nr 2 - Plac zabaw w ramach programu Ministerstwa Edukacji Narodowej RADOSNA SZKOŁA na działce o nr ew. 20 przy Szkole Podstawowej w Kostowcu Gmina Nadarzyn - powierzchnia placu ok.240 m2. 1) Lokalizacja na terenie zieleni niskiej boiska Orlik w Kostowiecu, w niewielkiej odległości od szkoły w zarządzie Dyrektora Szkoły zgodnie z załącznikiem mapowym. Położenie powierzchni bezpiecznej (ok. 150 m2) pod nowe urządzenia spełniające wymogi Polskich Norm zgodnie z załącznikiem do uchwały Nr 112/2009 Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych - Radosna szkoła, zmienionej uchwałą Nr 216/2009 z dnia 10 grudnia 2009r. tj. nawierzchni piankowej lub gumowej, w kolorze pomarańczowym w odcieniu zbliżonym do PANTONE : 152C, RAL:2011 - Tiefarange nawierzchni syntetycznej typu tartan lub innej nawierzchni syntetycznej w kolorze niebieskim w odcieniu zbliżonym do PANTONE:540C, RAL:5003- Saphirblau. Nawierzchnia musi posiadać certyfikat wg EN1176 i EN1177, potwierdzający zdolność amortyzacji upadku z danej wysokości. 2) Plac zabaw o pow. 240 m2. Położenie nawierzchni bezpiecznej pod nowe urządzenia spełniającej wymogi Polskich Norm, gumowej lub piankowej amortyzujących upadek w kolorze pomarańczowym (pow. ok. 150m2) - połączenie nawierzchni bezpiecznych ścieżką (komunikacja) w kolorze niebieskim typu tartan lub inną nawierzchnia syntetyczną ( pow. ok. 20 m2 ). Nawierzchnie zgodnie z wymaganiami programu Radosna Szkoła. Resztę terenu zagospodarować trawnikiem - pas zieleni min. 70 m2 oraz obsadzić formowanym żywopłotem z roślin zimozielonych (bez kolców, nietrujących) wokół całego placu zabaw. 3) Zakup, dostawa i montaż urządzeń: a) zestaw sprawnościowo - rekreacyjny w skład którego wchodzi minimum 5 elementów: np. dwie baszty (podesty z daszkiem o wys. od 130 do 150 cm.), zjeżdżalnia, drabinki, ścianka wspinaczkowa, wejście siatkowe, drążki do ćwiczeń; b) równoważnia sprężynowa; c) huśtawka wagowa, d) huśtawka typu bocianie gniazdo, e) tablica informacyjna z regulaminem zgodna z wymogami programu Radosna Szkoła, f) 1 ławka podwójna z oparciem, g) 1 wieszak oddzielnie, h) 1 szt. koszy na śmieci, i) przy każdym urządzeniu mają być zainstalowane czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia; 4. Przy każdym placu - Regulamin określający zasady korzystania z placu zabaw, spełniający wymogi programu Radosna Szkoła. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorystyką (zgodnie z wytycznymi MEN)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 37.53.52.00-9, 45.22.38.00-4, 45.11.27.23-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), w tym: 1) dla Części 1 - w kwocie 3.000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych), 2) dla Części 2 - w kwocie 3.000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta: 12 1020 1026 0000 1902 0156 5175 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 place zabaw o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każdy, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) załącznik nr 3 - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorystyką (zgodnie z wytycznymi MEN).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3) zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców według postanowień § 9 umowy, 4) wystąpienie nadzwyczajnych warunków atmosferycznych w szczególności klęsk żywiołowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, 5) jeżeli konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wynikła z okoliczności, niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności została wymuszona oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek właściwy organ, 6) w przypadku wystąpienia okoliczności wstrzymania prowadzonej inwestycji przez czynniki zewnętrzne (np. inne niezależne budowy), 7) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, UL. MSZCZONOWSKA 24, Referat Inwestycji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 14:00, miejsce: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, UL. MSZCZONOWSKA 24, pokój nr 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: REALIZACJA PLACÓW ZABAW W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Witolda Doroszewskiego w Nadarzynie na dz. nr ew. 448/1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę placów zabaw na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień oraz pozwolenia na realizację zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - Dz. U. Z 2006 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.); 2) przygotowanie projektu zagospodarowania terenu na właściwych aktualnych mapach do celów projektowych wraz z niezbędnymi załącznikami celem poprawnego zgłoszenia placów zabaw do Starostwa Powiatowego w Pruszkowie. Zgłoszenia dokonuje Wykonawca - zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego w tym zakresie. 2. ZADANIE nr 1 - Plac zabaw w ramach programu Ministerstwa Edukacji Narodowej RADOSNA SZKOŁA na działce o nr ew. 448/1 przy Szkole Podstawowej w Nadarzynie Gmina Nadarzyn - powierzchnia placu ok.500m2; 1) Lokalizacja na terenie zieleni niskiej terenu w bezpośrednim sąsiedztwie budynków szkoły zgodnie z załącznikiem mapowym. Położenie powierzchni bezpiecznej (ok. 240 m2) pod nowe urządzenia spełniające wymogi Polskich Norm zgodnie z załącznikiem do uchwały Nr 112/2009 Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych - Radosna szkoła, zmienionej uchwałą Nr 216/2009 z dnia 10 grudnia 2009r. tj. nawierzchni piankowej lub gumowej, w kolorze pomarańczowym w odcieniu zbliżonym do PANTONE : 152C, RAL:2011 - Tiefarange nawierzchni syntetycznej typu tartan lub innej nawierzchni syntetycznej w kolorze niebieskim w odcieniu zbliżonym do PANTONE:540C, RAL:5003- Saphirblau. Nawierzchnia musi posiadać certyfikat wg EN1176 i EN1177, potwierdzający zdolność amortyzacji upadku z danej wysokości. 2) Plac zabaw o powierzchni 500m2 (duży plac zabaw). Nawierzchnia wynosi 240m2, powinna być pokryta nawierzchnią piankową lub gumową (wskazania wyżej), na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, ok. 50m2 powinno być pokryte nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną w kolorze niebieskim jako połączenie ww. nawierzchni, a około 210m2 pokryte naturalną zielenią - zagospodarowane trawnikiem oraz obsadzone formowanym żywopłotem z roślin zimozielonych (bez kolców, nietrujących) wokół całego placu zabaw. 3) Zakup i instalacja sprzętu rekreacyjnego. a) zestaw składający się z: - 3 słupków metalowych, na których zamocowana jest platforma, - drabinki linowej, - zjeżdżalni rurowej lub słupku strażackim, - wirującego drążka i wirującej huśtawki, - na brzegu urządzenia platforma, - wymiary urządzenia maksymalne: dł. 6,6 m, szer. 3,9 m. wys. 3,2 m; b) metalowa huśtawka podwójna o maksymalnych wymiarach: dł.3,30 m, szer.0,25 m. wys. 2,2 m; c) bujak na sprężynie stalowej z oparciem na nogi i ręce z siedziskiem o maksymalnych wymiarach: dł. 0,9 m, szer. 0,55 m, wys.0,9 m; d) bujak umocowany na 2 metalowych rurach ze sprężynami podtrzymującymi oraz wygiętymi rurami służącymi do trzymania ; maksymalne wymiary: dł. 2,40 m, szer.0,7 m, wys.1,7 m; e) karuzela na okrągłym podeście z metalowymi uchwytami do trzymania o maksymalnych wymiarach: dł. 1,5 m, szer. 1,5 m, wys. 0,8 m; f) urządzenie składające się z: - podestu z wieżyczką na wysokości maks. 1,17 m, do którego dołączona jest zjeżdżalnia z zakrytymi bokami, z drugiej strony siatka wspinaczkowa umieszczona między metalowymi rurami maks. wys. 1,1m, - drabinka boczna oraz ścianka wspinaczkowa, - maksymalne wymiary: dł. 3,40 m, szer. 2,50 m, wys. 2,9 m; g) 3 sztuki ławek z oparciami i wieszakami lub 2 wieszaki oddzielnie; h) 2 szt. koszy na śmieci; i) tablica informacyjna z regulaminem zgodna z wymogami programu Radosna Szkoła; j) przy każdym urządzeniu mają być zainstalowane czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia. 3. Przy każdym placu - Regulamin określający zasady korzystania z placu zabaw, spełniający wymogi programu Radosna Szkoła..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 37.53.52.00-9, 45.22.38.00-4, 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Kostowcu, Gmina Nadarzyn na dz. nr ew. 20..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę placów zabaw na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień oraz pozwolenia na realizację zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - Dz. U. Z 2006 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.); 2) przygotowanie projektu zagospodarowania terenu na właściwych aktualnych mapach do celów projektowych wraz z niezbędnymi załącznikami celem poprawnego zgłoszenia placów zabaw do Starostwa Powiatowego w Pruszkowie. Zgłoszenia dokonuje Wykonawca - zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego w tym zakresie. 2. ZADANIE nr 2 - Plac zabaw w ramach programu Ministerstwa Edukacji Narodowej RADOSNA SZKOŁA na działce o nr ew. 20 przy Szkole Podstawowej w Kostowcu Gmina Nadarzyn - powierzchnia placu ok.240 m2. 1) Lokalizacja na terenie zieleni niskiej boiska Orlik w Kostowiecu, w niewielkiej odległości od szkoły w zarządzie Dyrektora Szkoły zgodnie z załącznikiem mapowym. Położenie powierzchni bezpiecznej (ok. 150 m2) pod nowe urządzenia spełniające wymogi Polskich Norm zgodnie z załącznikiem do uchwały Nr 112/2009 Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych - Radosna szkoła, zmienionej uchwałą Nr 216/2009 z dnia 10 grudnia 2009r. tj. nawierzchni piankowej lub gumowej, w kolorze pomarańczowym w odcieniu zbliżonym do PANTONE : 152C, RAL:2011 - Tiefarange nawierzchni syntetycznej typu tartan lub innej nawierzchni syntetycznej w kolorze niebieskim w odcieniu zbliżonym do PANTONE:540C, RAL:5003- Saphirblau. Nawierzchnia musi posiadać certyfikat wg EN1176 i EN1177, potwierdzający zdolność amortyzacji upadku z danej wysokości. 2) Plac zabaw o pow. 240 m2. Położenie nawierzchni bezpiecznej pod nowe urządzenia spełniającej wymogi Polskich Norm, gumowej lub piankowej amortyzujących upadek w kolorze pomarańczowym (pow. ok. 150m2) - połączenie nawierzchni bezpiecznych ścieżką (komunikacja) w kolorze niebieskim typu tartan lub inną nawierzchnia syntetyczną ( pow. ok. 20 m2 ). Nawierzchnie zgodnie z wymaganiami programu Radosna Szkoła. Resztę terenu zagospodarować trawnikiem - pas zieleni min. 70 m2 oraz obsadzić formowanym żywopłotem z roślin zimozielonych (bez kolców, nietrujących) wokół całego placu zabaw. 3) Zakup, dostawa i montaż urządzeń: a) zestaw sprawnościowo - rekreacyjny w skład którego wchodzi minimum 5 elementów: np. dwie baszty (podesty z daszkiem o wys. od 130 do 150 cm.), zjeżdżalnia, drabinki, ścianka wspinaczkowa, wejście siatkowe, drążki do ćwiczeń; b) równoważnia sprężynowa; c) huśtawka wagowa, d) huśtawka typu bocianie gniazdo, e) tablica informacyjna z regulaminem zgodna z wymogami programu Radosna Szkoła, f) 1 ławka podwójna z oparciem, g) 1 wieszak oddzielnie, h) 1 szt. koszy na śmieci, i) przy każdym urządzeniu mają być zainstalowane czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia; 3. Przy każdym placu - Regulamin określający zasady korzystania z placu zabaw, spełniający wymogi programu Radosna Szkoła..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 37.53.52.00-9, 45.22.38.00-4, 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.