eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej w miejscowościach Nowe i Stare Draganie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-28

POZYCJA 19093

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Biała: budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej w miejscowościach Nowe i Stare Draganie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Stara Biała, do kontaktów: Jacek Antczak, Biała 68, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 024 3668726, fax 024 3656165, e-mail: zamowienia@starabiala.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ugstarabiala.bip.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej w miejscowościach Nowe i Stare Draganie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nowe Draganie, Stare Draganie, gm. Stara Biała. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa nawierzchni oraz budowa chodnika po stronie północnej drogi powiatowej Nr 188 Srebrna - Draganie, od km 5+750 do km 6+050, zgodnie z projektem budowlanym. Odnowę nawierzchni zaprojektowano poprzez wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego betonem asfaltowym, ułożenie siatki z włókien węglowych wstępnie powlekanych i ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralnoasfaltowej SMA z dodatkami polimeroasfaltu. Po stronie północnej jezdni zaprojektowano chodnik szerokości 1,50 m, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, oddzielony od jezdni krawężnikiem betonowym. Zjazdy do posesji w ciągu chodnika i po stronie przeciwnej, które posiadają nawierzchnię gruntową zaprojektowano z kostki brukowej betonowej. Pod zjazdami przewidziano wykonanie przepustów z rur o średnicy 40 cm. Na odcinku od km 5+853 do km 5+936 i od km 5+998 do km 6+040 po stronie chodnika zaprojektowano rowy kryte z przepustami z rur o średnicy 40 cm. Na tych przepustach przewidziano wykonanie studni kontrolnych z kręgów betonowych o średnicy 100 cm, ułatwiających czyszczenie rowu krytego. Na odcinkach gdzie nie występuje chodnik przewidziano uzupełnienie poboczy pospółką do poziomu wykonywanej warstwy ścieralnej nawierzchni. W km 5+852 i 5+937 zaprojektowano korytka betonowe pod chodnikiem w celu odprowadzenia wody opadowej z jezdni do rowu przydrożnego. Zestawienie powierzchni: - nawierzchnia bitumiczna - 1715 m kw., - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 204 m kw., - chodnik z kostki brukowej betonowej - 339 m kw., - uzupełnienie poboczy pospółką - 300 m kw., - obsianie trawą skarp - 1161 m kw. Konstrukcja nawierzchni: a) odnowa nawierzchni: - wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym śr. grub. 5 cm, - siatka z włókien węglowych wstępnie powlekana, - warstwa ścieralna z mieszanki mineralnoasfaltowej SMA z dodatkiem polimeroasfaltu grub. 5 cm b) zjazdy do posesji: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 3 cm, - podbudowa z chudego betonu B-10 grub. 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku grub. 15 cm c) chodniki: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 3 cm, - warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie wykonawcy zawarte na druku oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Do wykonania zaplanowano: - nawierzchnia bitumiczna - 1715 m kw., - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 204 m kw., - chodnik z kostki brukowej betonowej - 339 m kw., - uzupełnienie poboczy pospółką - 300 m kw., - obsianie trawą skarp - 1161 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 6000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poniżej podane zostały warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym m.in.: - wykonywali roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w ww. okresie przynajmniej jednego zadania obejmującego roboty porównywalne do przedmiotu zamówienia (należy podać wartość oraz datę i miejsce wykonania zamówienia). Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii referencji wystawionych przez zamawiającego; - dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (w przypadku braku sprzętu własnego wykonawca wykaże się odpowiednim porozumieniem dotyczącym współpracy lub możliwości korzystania ze sprzętu stanowiącego własność innej firmy); - zatrudniają osoby (podmioty) posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień lub zatrudnienie osoby z uprawnieniami do pełnienia obowiązków kierownika budowy w zakresie odpowiadającym rodzajowi obiektu będącego przedmiotem przetargu (uprawnienia drogowe). Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz przynależność tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu wymagane są następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (druk nr 1), 2. oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (druk nr 2), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia), 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (druk nr 3). Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w ww. okresie przynajmniej jednego zadania obejmującego roboty porównywalne do przedmiotu zamówienia (należy podać ich wartość oraz datę i miejsce wykonania). Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii referencji wystawionych przez zamawiającego, 6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (w przypadku braku sprzętu własnego wykonawca wykaże się odpowiednim porozumieniem dotyczącym współpracy lub możliwości korzystania ze sprzętu stanowiącego własność innej firmy) - (druk nr 4), 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (druk nr 5) - w przypadku osób, które nie są pracownikami wykonawcy wymagane jest załączenie kopii odpowiedniego porozumienia o współpracy. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień lub zatrudnienie osoby z uprawnieniami do pełnienia obowiązków kierownika budowy w zakresie odpowiadającym rodzajowi obiektu będącego przedmiotem przetargu (uprawnienia drogowe). Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz przynależność tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto, jeżeli wykonawca zamierza zatrudniać podwykonawców, zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie tej (tych) części zamówienia, której(-ych) wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców oraz zakres przewidzianych do wykonania przez nich robót (druk nr 6A). Ponadto do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1. - 7. odnoszące się do danego podwykonawcy w zakresie robót, jakie mają mu być powierzone do realizacji przez wykonawcę. W przypadku, gdy oferent nie zamierza zatrudniać podwykonawców, złoży oświadczenie, że całość zamówienia wykona we własnym zakresie (druk nr 6B).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugstarabiala.bip.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2007, godzina 09:10, Urząd Gminy Stara Biała 68, 09-411 Biała, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.