eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokZabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - cz. II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Białystok: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - cz. II
Numer ogłoszenia: 174287 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - cz. II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - cz. II, tj.: Zadanie nr 1: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna w zapewnieniu gotowości i interwencji załogi patrolowo - weryfikacyjnej, która podejmie czynności, weryfikacji alarmu i doraźnej ochrony fizycznej polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach alarmowych w 14 obiektach położonych w Białymstoku przy ul. Swobodnej 24, Berlinga 8, Witosa 36, Siewnej 2, Radzymińskiej 16, Storczykowej 5, Bema 2, Białówny 11, Sienkiewicza 53, Al. Piłsudskiego 4A, Dobrej 6, Sienkiewicza 53B, i Mieszka I 8C, Barszczańskiej 2. Zadanie nr 2: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach alarmowych w lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych w Białymstoku w zarządzie ZMK z możliwością 15 krotnego przestawienia rocznie systemów do innych lokali. Zadanie nr 3: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach alarmowych w 21 obiektach (pustostanach) położonych w Białymstoku w zarządzie ZMK (z możliwością 15 krotnego przestawienia w sumie, systemów do innych obiektów. Zadanie nr 4: Kompleksowy dozór urządzeń systemu alarmowego w budynku Zarządu Mienia Komunalnego przy ul. Gen, J. Bema 89/1 w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. zadań 1-4 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zadanie nr 3 Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. Zakres prac polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju usług dla kolejnych wykwaterowanych budynków. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9, 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium- Rozdział XI. 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: zadania 1 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), zadania 2 - 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych), zadania 3 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Uwaga ! Dla zadania nr 4 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - cz. II, tj.: Zadanie nr 1: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna w zapewnieniu gotowości i interwencji załogi patrolowo - weryfikacyjnej, która podejmie czynności, weryfikacji alarmu i doraźnej ochrony fizycznej polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach alarmowych w 14 obiektach położonych w Białymstoku przy ul. Swobodnej 24, Berlinga 8, Witosa 36, Siewnej 2, Radzymińskiej 16, Storczykowej 5, Bema 2, Białówny 11, Sienkiewicza 53, Al. Piłsudskiego 4A, Dobrej 6, Sienkiewicza 53B, i Mieszka I 8C, Barszczańskiej 2. Zadanie nr 2: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach alarmowych w lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych w Białymstoku w zarządzie ZMK z możliwością 15 krotnego przestawienia rocznie systemów do innych lokali. Zadanie nr 3: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach alarmowych w 21 obiektach (pustostanach) położonych w Białymstoku w zarządzie ZMK (z możliwością 15 krotnego przestawienia w sumie, systemów do innych obiektów. - oznaczenie sprawy BOM.1.2.263.65.2015. 3. Termin wniesienia wadium: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w sekretariacie w pokoju nr 201 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, przed upływem terminu składania ofert, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PEKAO S.A. o/Białystok numer rachunku 91 1240 5211 1111 0010 3558 3081 b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w sekretariacie w pokoju nr 201 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, przed upływem terminu składania ofert. 4. Formy wniesienia wadium: 1) wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) w treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. XI pkt 5 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 3 od b do e musi być wystawione na Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, 3) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 4) wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo, 5) wadium może wnieść osoba trzecia. 5. Zwrot wadium. 1) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5 nin. rozdziału, 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zatrzymanie wadium. 1) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Inne postanowienia dotyczące wadium. 1) zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4.1 nin. rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1,2,3,4: Wykonawca wykaże się aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną główną usługę. Za główną usługę zamawiający uzna co najmniej jedną usługę w zakresie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu i obsłudze elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania lub wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi te są wykonywane lub wykonane wraz z potwierdzeniem przez odbiorców usług dowodami , że te są należycie wykonywane lub zostały należycie wykonane; Uwaga! Dowodami, o których mowa powyżej, są: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zadanie nr 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną główną usługę. Za główną usługę zamawiający uzna co najmniej jedną usługę w zakresie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu i obsłudze elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania lub wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi te są wykonywane lub wykonane wraz z potwierdzeniem przez odbiorców usług dowodami , że te są należycie wykonywane lub zostały należycie wykonane; Uwaga! Dowodami, o których mowa powyżej, są: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zadanie nr 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną główną usługę. Za główną usługę zamawiający uzna co najmniej jedną usługę w zakresie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu i obsłudze elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania lub wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi te są wykonywane lub wykonane wraz z potwierdzeniem przez odbiorców usług dowodami , że te są należycie wykonywane lub zostały należycie wykonane; Uwaga! Dowodami, o których mowa powyżej, są: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga ! W przypadku Wykonawców składających ofertę jednocześnie na Zadanie numer 1 oraz na zadanie numer 3, Wykonawcy mogą posiadać jedno wykonane lub wykonywane zamówienie na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Zadanie nr 4 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust.1 uPzp (zał.3)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1,2,3 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: d) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym oznakowanym samochodem osobowym. W przypadku Wykonawców składających ofertę jednocześnie na więcej niż jedno zadanie Wykonawcy mogą dysponować 1 oznakowanym samochodem osobowym. W przypadku Wykonawców składających ofertę jednocześnie na więcej niż jedno zadanie Wykonawcy mogą dysponować 1 oznakowanym samochodem osobowym. Zadanie nr 4 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust.1 uPzp (zał.3)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1,2,3 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) dysponuje lub będzie dysponował osobami, co najmniej 4 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. b) dysponują lub będą dysponowali co najmniej 4 osobami będącymi kwalifikowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego; c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną zmotoryzowaną grupę interwencyjną (tj. co najmniej dwóch uzbrojonych pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej ) w rozumieniu Rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji. W przypadku Wykonawców składających ofertę jednocześnie na więcej niż jedno zadanie Wykonawcy mogą dysponować jedną grupą interwencyjną. Zadanie nr 4 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust.1 uPzp (zał.3)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1: - opłaconą polisą, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); Zadanie nr 2: - opłaconą polisą, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); Zadanie nr 3: - opłaconą polisą, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); Zadanie nr 4: - opłaconą polisą, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); Uwaga ! W przypadku Wykonawców składających ofertę jednocześnie na Zadanie numer 1,2,3,4 Wykonawcy mogą posiadać jedno ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) na kwotę nie niższą niż dla 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów: 1) wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 2) Uwaga! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Treść pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia , charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale IX SIWZ pkt 2 ppkt 1 dotyczy koncesji, zezwolenia lub licencji; pkt 3 ppkt 2 - tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) dokumenty określone w rozdziale IX SIWZ pkt 2 ppkt 2,3,4,5,6 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale IX SIWZ pkt 1, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale IX SIWZ pkt 3 ppkt 1 oraz oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp określonego w rozdziale IX SIWZ pkt 7 ppkt 4 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 7. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony formularz cenowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2A do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 3) na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy podmiot trzeci udostępni swoje zasoby posiadania wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, 4) na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do tej grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (przepis art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zadanie nr 1 § 7 ZMIANA UMOWY 7.1. Zamawiający przewiduje następujące zmiany, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji zamówienia, tj.: 1) w trakcie trwania umowy Wykonawca może zmienić osoby przewidziane do realizacji umowy, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Nowa osoba powinna mieć kwalifikacje takie same jak osoba zmieniana 2) zmiany stawki VAT wynikającej z obowiązującego prawa, 3) zmniejszenia przedmiotu zamówienia; w przypadku zadysponowania nieruchomością przez Gminę nieruchomością innemu zarządcy bądź pozbawienia Zamawiającego uprawnień zarządu z innych przyczyn Zamawiającemu przysługuje prawo do odpowiedniej zmiany wykazu nieruchomości a co za tym idzie zmianę wysokości wynagrodzenia. 7.2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. zadanie nr 2 § 6 ZMIANA UMOWY 6.1. Zamawiający przewiduje, możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) zmian organizacyjnych i personalnych u Wykonawcy polegających w szczególności na zmianie osób biorących udział w realizacji umowy lub sprawujących nadzór nad jej realizacją, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Nowa osoba powinna mieć kwalifikacje takie same jak osoba zmieniana, 2) zmiany przedstawicieli stron umowy, 3) zmiany stawki VAT wynikającej z obowiązującego prawa, 4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 5) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 6) zmniejszenia przedmiotu zamówienia, 7) w przypadku zadysponowania nieruchomością przez Gminę innemu zarządcy bądź pozbawienia Zamawiającego uprawnień zarządu z innych przyczyn Zamawiającemu przysługuje prawo do odpowiedniej zmiany wykazu nieruchomości a co za tym idzie zmianę wysokości wynagrodzenia. 6.2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. zadanie nr 3 § 6 ZMIANA UMOWY 6.1. Zamawiający przewiduje, możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) zmian organizacyjnych i personalnych u Wykonawcy polegających w szczególności na zmianie osób biorących udział w realizacji umowy lub sprawujących nadzór nad jej realizacją, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Nowa osoba powinna mieć kwalifikacje takie same jak osoba zmieniana, 2) zmiany przedstawicieli stron umowy, 3) zmiany stawki VAT wynikającej z obowiązującego prawa, 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 5) zmniejszenia przedmiotu zamówienia, 6) w przypadku zadysponowania nieruchomością przez Gminę innemu zarządcy bądź pozbawienia Zamawiającego uprawnień zarządu z innych przyczyn Zamawiającemu przysługuje prawo do odpowiedniej zmiany wykazu nieruchomości a co za tym idzie zmianę wysokości wynagrodzenia. 6.2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. zadanie nr 4 §8 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy w razie zmiany przepisów zmieniających stawkę VAT. §14 Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, pokój 111..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 13:30, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 28 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna w zapewnieniu gotowości i interwencji załogi patrolowo - weryfikacyjnej, która podejmie czynności, weryfikacji alarmu i doraźnej ochrony fizycznej polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach alarmowych w 14 obiektach położonych w Białymstoku przy ul. Swobodnej 24, Berlinga 8, Witosa 36, Siewnej 2, Radzymińskiej 16, Storczykowej 5, Bema 2, Białówny 11, Sienkiewicza 53, Al. Piłsudskiego 4A, Dobrej 6, Sienkiewicza 53B, i Mieszka I 8C, Barszczańskiej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9, 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium - Czas naprawy lub wymiany urządzeń wchodzących w skład systemu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy w lok.mieszk. (pustostanach) położonych w Białymstoku w zarządzie ZMK z możliwością 15 krotnego przestawienia rocznie systemów do innych lokali..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach alarmowych w lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych w Białymstoku w zarządzie ZMK z możliwością 15 krotnego przestawienia rocznie systemów do innych lokali. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. zadań 1-4 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9, 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium - Czas naprawy lub wymiany urządzeń wchodzących w skład systemu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy w 21 obiektach (pustostanach) położonych w Białymstoku w zarządzie ZMK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach alarmowych w 21 obiektach (pustostanach) położonych w Białymstoku w zarządzie ZMK (z możliwością 15 krotnego przestawienia w sumie, systemów do innych obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9, 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium - Czas naprawy lub wymiany urządzeń wchodzących w skład systemu - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompleksowy dozór urządzeń systemu alarmowego w budynku Zarządu Mienia Komunalnego przy ul. Gen, J. Bema 89/1 w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowy dozór urządzeń systemu alarmowego w budynku Zarządu Mienia Komunalnego przy ul. Gen, J. Bema 89/1 w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9, 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium - Czas naprawy lub wymiany urządzeń wchodzących w skład systemu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.