eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneBZP.271.78.2015 dostawa -sprzedaż w 2016 r. energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miasta Zakopane

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-12

Zakopane: BZP.271.78.2015 dostawa -sprzedaż w 2016 r. energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miasta Zakopane
Numer ogłoszenia: 164603 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.78.2015 dostawa -sprzedaż w 2016 r. energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miasta Zakopane.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej, na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz urządzeń ruchu drogowego na terenie miasta Zakopane, oraz na potrzeby obiektów publicznych Gminy Miasto Zakopane 1) lokalizacja dostawy oraz zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia tj. szacunkowa ilość energii elektrycznej ( + - 10 % ) Lp.Lista obiektów Miasta Zakopane pobierających energię elektryczną szacowane roczne zużycie energii w {MWh} Ilość PPE IOświetlenie uliczne Miasta Zakopane 1550 134 IISygnalizacja drogowa Miasta Zakopane 4 3 IIIPrzejście podziemne pod ul Kościeliską 95 2 IVUrząd Miasta Zakopane ul Kościuszki 13 155 1 VStraż Miejska - ul Gimnazjalna 14 12 1 VI Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - ul Słoneczna 3 4 1 VIIStadion - ul Orkana 6 14 1 VIIISzalet w Parku Miejskim ul. Staszica 13a 14 1 IXMuszla koncertowa w Parku Miejskim 9 1 XZaplecze kortów w Parku Miejskim ul Staszica 13 B 10 1 XIToaleta publiczna przy placu zabaw ul Słoneczna 10 1 XIIBudynek techniczny pl Niepodległości 11 1 XIIISzkoła Podstawowa nr 1 im Heleny Marusarzówny w Zakopanem ul Orkana 6 34 1 XIVSzkoła Podstawowa nr 2 im Bronisława Czecha, Zakopane, ul Skibówki 2 d 29 1 XVSzkoła Podstawowa nr 3 im gen. Mariusza Zaruskiego 43 1 XVISzkoła Podstawowa nr 5 im Janusza Korczaka 54 2 XVIISzkoła Podstawowa nr 7 im Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem 20,4 2 XVIIIGimnazjum nr 1 im Olgi i Andrzeja Małkowskich 48,3 2 XIXGimnazjum nr 2 im ks prof Józefa Tischnera 42,4 1 XXGimnazjum nr 3 w Zakopanem 7,4 2 XXIPrzedszkole nr 7 im Kazimierza Przerwy Tetmajera Zakopane 13,8 1 XXIIPrzedszkole nr 9 im Kornela Makuszyńskiego Zakopane 73,5 1 2) rodzaj dostaw: dostawa ciągła energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230 400 V , częstotliwości 50Hz , o jakości określonej w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do wystawiania osobnych faktur dla punktów poboru określonych w załączniku nr 2a do 2p. W załączniku nr 1 do niniejszej siwz zamawiający podaje kalendarz świeceń W załączniku nr 2 do niniejszej siwz zamawiający podaje punkty poboru energii, moc umowną dla każdego punktu W załączniku nr 3 do niniejszej siwz - formularz kosztorysu ofertowego zamawiający podaje roczne zużycie energii elektrycznej w Zakopanem przez wszystkie punkty poboru energii. Załącznik nr 10 do siwz zawiera dane konieczne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz oświadczenie o posiadaniu generalnej umowy dystrybucyjnej lub równoważnej z Operatorem Systemu Dystrybucji na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej tj. Miasto Zakopane Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ma dołączyć do oferty wypełniony ( wyceniony ) kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zaistnienia zmian w przepisach prawnych istotnych dla realizacji umowy, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT z zastrzeżeniem, że zmianie ulegną kwoty brutto, a kwoty netto pozostaną bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Drogownictwa i Transportu Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok. 8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.