Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-31
Elbląg: Dostawa stymulatorów serca wraz z elektrodami i zestawami do nakłucia oraz kardiowerterów- defibrylatorów wraz z elektrodami i zestawami do nakłucia w IV pakietach z jednoczesnym użyczeniem na okres użytkowania stymulatorów urządzeń niezbędnych do ich programowania dla potrzeb Oddziału Kardiologii z Intensywnym Nadzorem Kardiologicznym i Pododdziałem Kardiologii Inwazyjnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 154588 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, fax 055 2345547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stymulatorów serca wraz z elektrodami i zestawami do nakłucia oraz kardiowerterów- defibrylatorów wraz z elektrodami i zestawami do nakłucia w IV pakietach z jednoczesnym użyczeniem na okres użytkowania stymulatorów urządzeń niezbędnych do ich programowania dla potrzeb Oddziału Kardiologii z Intensywnym Nadzorem Kardiologicznym i Pododdziałem Kardiologii Inwazyjnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stymulatorów serca wraz z elektrodami i zestawami do nakłucia oraz kardiowerterów-defibrylatorów wraz z elektrodami i zestawami do nakłucia w IV pakietach (CPV Oryginalny kod CPV: 33.15.82.10 - Stymulatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.10 - Stymulatory ) w okresie 12 miesięcy z jednoczesnym użyczeniem na okres użytkowania stymulatorów urządzeń niezbędnych do ich programowania: - pakiet 1 - stymulator jednojamowy SSIR z elektrodą w ilości 30 szt. i odpowiednim do każdego stymulatora zestawem do nakłucia ( po 2 zestawy do każdego stymulatora) - 60 szt. - pakiet 2 - stymulator dwujamowy DDDR w ilości 120 szt. z kpl.elektrod (1kpl=2szt. tj. 240 szt.) i odpowiednim do każdego stymulatora zestawem do nakłucia ( po 2 zestawy do każdego stymulatora) -240 szt. - pakiet 3 - stymulator trójjamowy resynchronizujący DDDR (BIV) w ilości 10 szt z kompletem elektrod RA,RV,CS - w ilości 10 kpl. (1kpl=3szt.) i zestawem do angiografii CS w ilości 10 szt. i odpowiednim do każdego stymulatora zestawem do nakłucia ( po 2 zestawy do każdego stymulatora) - 20 szt. - pakiet 4 - kardiowerter - defibrylator dwujamowy w ilości 5 szt. z kpl. elektrod ICD DR w ilości 5 kpl. (1kpl=2szt.) i odpowiednim do każdego stymulatora zestawem do nakłucia ( po 2 zestawy do każdego stymulatora) -10 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2006r., Nr 164 poz. 1163 z póź. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. oraz inne dokumenty i oświadczenia. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ wraz z załącznikami nr 1, 2, 3, 4 (parametry wymagane) oraz załącznikami nr 1A, 2A, 3A, 4A (parametry oceniane) 2. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży - załącznik nr 8 oraz zgodnie z treścią oferty. 6. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r.) 7. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty 6.3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Opisu przedmiotu zamówienia (firmowe materiały informacyjne, z parametrami technicznymi przedmiotu zamówienia) potwierdzający spełnianie wymagań stawianych dla przedmiotu zamówienia określonych w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 (parametry wymagane) oraz załącznikach nr 1A, 2A, 3A, 4A (parametry oceniane) do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146 82-300 Elbląg Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych lok. 074.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 146 pok. 44..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator jednojamowy SSIR z elektrodą w ilości 30 szt. i odpowiednim do każdego stymulatora zestawem do nakłucia ( po 2 zestawy do każdego stymulatora) - 60 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator dwujamowy DDDR w ilości 120 szt. z kpl.elektrod (1kpl=2szt. tj. 240 szt.) i odpowiednim do każdego stymulatora zestawem do nakłucia ( po 2 zestawy do każdego stymulatora) -240 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator trójjamowy resynchronizujący DDDR (BIV) w ilości 10 szt z kompletem elektrod RA,RV,CS - w ilości 10 kpl. (1kpl=3szt.) i zestawem do angiografii CS w ilości 10 szt. i odpowiednim do każdego stymulatora zestawem do nakłucia ( po 2 zestawy do każdego stymulatora) - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakośc 10 - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiowerter - defibrylator dwujamowy w ilości 5 szt. z kpl. elektrod ICD DR w ilości 5 kpl. (1kpl=2szt.) i odpowiednim do każdego stymulatora zestawem do nakłucia ( po 2 zestawy do każdego stymulatora) -10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- REMONT BUDYNKU NR 10 (MAGAZYN) W KNW PRZY UL. KRÓLEWIECKIEJ 169 W ELBLĄGU
- Dostawa akcesoriów endoskopowych w 14 wraz z utworzeniem magazynu depozytowego w zakresie Pakietów Nr 1,12,13,14 dla potrzeb Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej WSZ w Elblągu
- Ochrona obiektów Urzędu Miejskiego w Elblągu
- ROBOTA BUDOWLANA - STRZELNICA SZKOLNA TYPU A I B W BARTOSZYCACH.
- Dostawa fabrycznie nowego ambulansu typu C - 1 szt. wraz z wyposażeniem medycznym - zestawem noszy i transportera dla potrzeb Działu Ratownictwa Medycznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- "Prace zabezpieczające kościół p.w. św. Jana Chrzciciela w Fiszewie - wykonanie przekrycia korpusu"
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.