eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Boh. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Bartoszyce: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Boh. Warszawy
Numer ogłoszenia: 145464 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629804, 7629819, faks 089 762 9805.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Boh. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Elementy placu zabaw. 1. Zestaw zabawowy integracyjny l szt. W skład zestawu winny wchodzić m.in. pochylnie wspinaczkowe, schodki wejściowe, wieża z pomostem, zjeżdżalnie oraz inne urządzenia zwiększające atrakcyjność zestawu. 2. Piaskownica w rzucie sześcioboczna - bok min. 2.0 m. Ścianki piaskownicy wykonane w drewnie z górną krawędzią stanowiącą siedzisko. 3. Ścianka wspinaczkowa l szt lub włączona w zestaw jak w póz l. 4. Huśtawki jednoosobowe tzw. sprężynowce - 4 szt. z siedziskiem w formie figury zwierzęcej, pojazdu bądź o motywie roślinnym. 5. Huśtawka jak wyżej ale dwuosobowa - 2 szt. 6. Karuzela tarczowa. 7. Huśtawka z belką pojedyncza z siedziskiem zabezpieczonym przed wypadnięciem dziecka - 3 szt. 8. Huśtawka z belka podwójna z siedzisko proste - 2 szt. 9. Równoważnia - belka pozioma możliwe oparcie na sprężynach. 10. Równoważnie równoległe - belki poziome równoległe. 11. Pociąg - lokomotywa z wagonem. 12. Ławka prosta stała - szt. 8 13. Ławka stała z oparciem - szt. 9 Zadanie 2 Elementy gier terenowych. 1. Terenowy stół do gry w tenisa - l szt. 2. Stół do gier planszowych szachy, warcaby - 3 szt. 3. Pole do gry w kwadraty - pole 4,0x4,0 m o powierzeni utwardzonej kostką typu polbruk bezfugowej lub płyta betonowa wyróżniające się kolorem 4 pola każde o wymiarze 2,0x 2,0m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. C.2) Widok każdego urządzenia w kolorze oraz widok przekroju materiału z jakiego wykonane jest urządzenie. C.3) Koncepcja ustawienia urządzeń w strefach zaproponowanych przez zamawiającego (wskazana wizualizacja komputerowa). E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - okres gwarancji - 15
  • 3 - różnorodnośc kolorystyczna - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bartoszyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bartoszyce ul. Boh. Monte Cassino 1 11-200 Bartoszyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bartoszyce ul. Boh. Monte Casino 1 11-200 Bartoszyce. Pokój nr 1- Biuro obsługi interesantów..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Elementy placu zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw zabawowy integracyjny l szt. W skład zestawu winny wchodzić m.in. pochylnie wspinaczkowe, schodki wejściowe, wieża z pomostem, zjeżdżalnie oraz inne urządzenia zwiększające atrakcyjność zestawu. 2. Piaskownica w rzucie sześcioboczna - bok min. 2.0 m. Ścianki piaskownicy wykonane w drewnie z górną krawędzią stanowiącą siedzisko. 3. Ścianka wspinaczkowa l szt lub włączona w zestaw jak w póz l. 4. Huśtawki jednoosobowe tzw. sprężynowce - 4 szt. z siedziskiem w formie figury zwierzęcej, pojazdu bądź o motywie roślinnym. 5. Huśtawka jak wyżej ale dwuosobowa - 2 szt. 6. Karuzela tarczowa. 7. Huśtawka z belką pojedyncza z siedziskiem zabezpieczonym przed wypadnięciem dziecka - 3 szt. 8. Huśtawka z belka podwójna z siedzisko proste - 2 szt. 9. Równoważnia - belka pozioma możliwe oparcie na sprężynach. 10. Równoważnie równoległe - belki poziome równoległe. 11. Pociąg - lokomotywa z wagonem. 12. Ławka prosta stała - szt. 8 13. Ławka stała z oparciem - szt. 9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. okres gwarancji - 15
    • 3. różnorodnośc kolorystyczna - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elementy gier terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Terenowy stół do gry w tenisa - l szt. 2. Stół do gier planszowych szachy, warcaby - 3 szt. 3. Pole do gry w kwadraty - pole 4,0x4,0 m o powierzeni utwardzonej kostką typu polbruk bezfugowej lub płyta betonowa wyróżniające się kolorem 4 pola każde o wymiarze 2,0x 2,0m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. okres gwarancji - 15
    • 3. różnorodność kolorystyczna - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.