Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Gorlice: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Zagórzany.
Numer ogłoszenia: 143192 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice, ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3535762, fax 018 3535461.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Zagórzany..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Zagórzanach z zakresem rzeczowym : z następującym zakresem rzeczowym : - sieć kanalizacyjna grawitacyjna PVC fi 200/5,9 - mb 7.613,5 mb - sieć kanalizacyjna grawitacyjna PVC fi 160/4,7 - mb 1.722,5 mb - sieć kanalizacyjna ciśnieniowa PE fi 110 - mb 1.321 mb - sieć kanalizacyjna ciśnieniowa PE fi 90 - mb 213 mb - rurociąg stalowy DN 80 - mb 36 mb - pompownie ścieków z polimerobetonu - szt. 9 - monitoring i sterowanie pracą pompowni - kpl. 9 Kolektory kanalizacyjne z rur PVC 200/ 5,9 mm , sieć rozprowadzająca z rur 160/4,7 mm rury lite ( w ilościach jak w przedmiarze robót) grawitacyjne ułożone na głębokościach i ze spadkami zgodnie z projektem budowlanym . Rury obsypane gruntem rodzimym przesianym . Studnie rewizyjne - rury wznoszące studni z rury karbowanej lub gładkiej o średnicy jak w projekcie , kineta systemowa PVC , nakrywa teleskopowa z włazem żeliwnym 12.5 tony, w drogach 40 ton . Pompownie ścieków ITT FLYGT TYP PS120-M-310-P w wersji z polimerobetonu , pompy zatapialne FLYGT MP 3068.170 HT/212 lub nie gorsze o parametrach jak w przedmiarze i projekcie - zamawiający dopuszcza inne, ale w takim przypadku należy uzyskać zgodę projektanta . Monitoring i sterowanie pompowni muszą być kompatybilne z już pracującą bramką dyspozytorską Hydro - Marko. W przypadku zaoferowania urządzeń monitoringu i sterowania pompowni innego producenta o możliwości współpracy zaoferowanego urządzenia z istniejącym systemem decyduje uprawniony przedstawiciel producenta systemu już pracującego na sieci kanalizacyjnej gminy ( HYDRO-MARKO).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 50.000 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 1) w ostatnich pięciu latach (2003 - 2008 ) , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 35 km sieci kanalizacyjnych ( z przyłączami lub bez ) oraz co najmniej kompletne 5 pompowni ścieków z załączeniem dokumentów potwierdzających długości sieci na poszczególnych zadaniach oraz informacji zamawiających o jakości wykonanych robót ( referencje). 2) posiadają udokumentowaną zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 % wartości złożonej oferty , umożliwiającą całkowitą realizację zamówienia , / dokumentem właściwym potwierdzającym powyższe jest pisemna informacja z banku właściwego dla wykonawcy z podaniem dokładnej kwoty dostępnego kredytu wystawione nie wcześniej niż 14 dni przed terminem wyznaczonym na składanie ofert . / 3) na wykonane roboty udzielą 36 miesięcy gwarancji , 4) wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia i dokumentacją , która znajduje się do wglądu w siedzibie zamawiającego : Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 pokój nr 6 , 5) wykonają przedmiot zamówienia do dnia 29.09.2008r 6) udokumentują posiadanie minimum następującego sprzętu i wyposażenia ( podać własny czy dzierżawiony ) : - koparki podsiębierne 0,4 - 0,6 m3 szt. 6 - mikrokoparka szt. 2 - samochody ciężarowe samowyładowcze 5-10t. szt. 2 - spychacz 75 - 100 KM szt.1 - dźwig samochodowy 6 ton szt. 1 - urządzenie do wykonywania przewiertów szt. 1 Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Komisja w oparciu o złożone dokumenty oceni złożona ofertę stosując kryterium spełnia / nie spełnia .W przypadku spełnienia warunków przez większą liczbę wykonawców niż dopuszcza Zamawiający zostanie zastosowana następująca ocena : do przetargu zaproszeni zostaną Wykonawcy którzy wykażą się największą ilością wykonanych zamówień - km wykonanej kanalizacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: - wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia . - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,( uprawnienia kierownika budowy branży sanitarnej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa . - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia) - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w/g stanu na dzień 1 czerwca 2008r, -Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje posiada wykonawca ( podać własny czy dzierżawiony ) minimum : koparki podsiębierne 0.4 - 0.6 m 3 szt. 6 mikrokoparka szt. 1 samochody ciężarowe samowyładowcze szt. 2 spychacz 75-100 KM szt. 1 urządzenie do wykonywania przewiertów szt. 1 -Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 zamówienie (rozpoczęte i zakończone ) robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , długości , miejsca i daty wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ze roboty zostały wykonane należycie (co najmniej 35 km sieci kanalizacyjnych z przyłączami lub bez oraz co najmniej 5 przepompowni ścieków ) C.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Wybrane elementy ze sprawozdania finansowego, to jest rachunek zysków i strat a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 2 lat obrotowych / 2006, 2007/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (informacja winna zawierać w treści żądaną kwotę tj. 2.000.000 złotych, (wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia) - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A, B i C dla każdego partnera z osobna. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja zostanie przesłana Wykonawcom zaproszonym do II etapu postępowania ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorlice , 38-300 Gorlice , ul.11-go Listopada 2 pokój nr. 14 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Dostawa materiałów jednorazowych do wykonywania badań laboratoryjnych.
- Kompleksowa dostawa ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej do budynków stanowiących własność Powiatu Gorlickiego położonych na terenie miasta Biecz.
- Remont drogi powiatowej 1485K Libusza - Kryg w km od 2+215 do km 2+515 w miejscowości Libusza, Powiat Gorlicki.
- Zagospodarowanie poscaleniowe polegające na budowie i przebudowie dróg dojazdowych we wsi Siary, Gmina Sękowa, Powiat Gorlicki.
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniami w miejscowości Grabowiec
- Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Szczucin
- "Remont ul. Wolności w Psarach oraz budowa kanalizacji w ul. Wolności w Psarach".
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Laskach w ramach zadania "Modernizacja oczyszczalni ścieków w zakresie ścieków dowożonych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.