To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-03
Gliwice: Wykonanie inwentaryzacji terenów zieleni miejskiej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 141556 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126113 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji terenów zieleni miejskiej w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej zawierającej: - polską i łacińską nazwę gatunkową i odmianową drzew wraz z numeracją logicznie narastającą, - polską i łacińską nazwę gatunkową i odmianową krzewów i żywopłotów wraz z numeracją logicznie narastającą, - obwód oraz średnicę drzew mierzoną na wysokości 1,3 m, - wysokość drzew (w m), - powierzchnię (w m2) oraz liczbę sztuk krzewów, - powierzchnię (w m2 i mb) żywopłotów, - wysokość żywopłotów (w m), - opis stanu fitosanitarnego drzew i krzewów, - zalecenia pielęgnacyjne. 2. Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji terenów zielonych zawierającej: - powierzchnię trawników (w m2), - powierzchnię kwietników (w m2), - powierzchnię alejek (w m2 i mb), - elementy małej architektury - ławki, kosze, latarnie, pomniki, fontanny itp.(w szt.), - elementy placów zabaw - sprzęt zabawowy, piaskownice (w szt.), - ogrodzenia placów zabaw (w mb). 3. Wprowadzenie sporządzonej inwentaryzacji do bazy programu komputerowego Arborysta, który jest w posiadaniu Zamawiającego. Tereny do zinwentaryzowania podane zostały w ZAŁĄCZNIKU A - zamawiający zastrzega prawo zmiany podanych terenów do zinwentaryzowania. Łączna powierzchnia terenów do zinwentaryzowania wynosi ok. 33,66 ha. Ustalenia do przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie do każdego terenu czterech kategorii map (po dwa egzemplarze każdej mapy): - ogólnej z numerem działki, nazwami ulic, skalą mapy oraz ze wskazaniem kierunku północ, - ze wszystkimi elementami (drzewa, krzewy, żywopłoty, trawniki, żywopłoty drogi, latarnie, mała architektura itp.) - zastosować rozróżnienie kolorystyczne i graficzne zgodnie z przedstawioną przez Zamawiającego legendą (załącznik B), - z naniesionymi drzewami wraz z numerami inwentaryzacyjnymi (zastosować rozróżnienie na drzewa liściaste i iglaste), - z naniesionymi krzewami i żywopłotami wraz z numerami inwentaryzacyjnymi. 2. Format oraz wielkość map muszą być dostosowane do konkretnego terenu, wykonane w sposób czytelny, w skali umożliwiającej pomiar z mapy (tj. 1:50, 1:100, 1:200, 1:500, 1:1000 lub 1:2000). 3. Zestawienie zinwentaryzowanych elementów w formie tabelarycznej, w sposób umożliwiający identyfikację na planie oraz w terenie: - drzewa: numer kolejny, gatunek, obwód w cm, średnica w cm, wysokość w m, opis fitosanitarny, zalecenia, - krzewy: numer kolejny, gatunek, powierzchnia w m2, ilość sztuk, opis fitosanitarny, zalecenia, - żywopłoty: numer kolejny, gatunek, powierzchnia w m2, długość w mb, wysokość w m, opis fitosanitarny, zalecenia, 4. Wykonanie zestawienia do każdego terenu zawierającego: powierzchnię całego terenu w ha, ilość drzew, podział liczbowy na gatunki drzew, powierzchnię krzewów oraz żywopłotów (w m2 i mb), powierzchnię trawników, kwietników, alejek (w mb i m2) oraz ilość elementów małej architektury. 5. Wykonanie łącznego (dla wszystkich terenów razem) zestawienia drzew z podziałem na gatunki - podanie ilości drzew dla konkretnych gatunków. 6. Dokumentacja winna być dostarczona w segregatorach z podziałem na obręby. Uwaga: dokumentacja dotycząca Cmentarzy (tj. cmentarz w Wilczym Gardle, cmentarz Hutniczy, cmentarz Ligota oraz cmentarz przy ul. Pszczyńskiej) winna być w osobnym segregatorze. 7. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego dokumentacji w formie papierowej (do każdego terenu po dwa egzemplarze każdej mapy, po dwa egzemplarze każdej tabeli oraz zestawienie powierzchni) i elektronicznej (pliki w formacie pdf na płycie CD). Uwaga: w przypadku inwentaryzacji cmentarza w Wilczym Gardle i cmentarza Ligota przy św. Jacka - wykonanie dokumentacji papierowej w 3 egzemplarzach. Uwaga: Inwentaryzacji placów zabaw przy ul. Derkacza i ul. Gagarina należy dokonać po ich modernizacji tj, po 30.06.2011r. 8. Sporządzenie dokumentacji w formie elektronicznej w specjalistycznym oprogramowaniu opartym na systemie GIS w formacie ESRI - Shape file, baza danych musi być w 100% kompatybilna z posiadanym przez MZUK programem Arborysta. 9. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska mapy z Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego. 10. Dostarczanie wstępnej dokumentacji (mapa z naniesionymi drzewami, krzewami i żywopłotami oraz tabela opisująca gatunki) winno się odbyć w trzech częściach (po zinwentaryzowaniu części spośród 26 terenów). 11. Zamawiający dokona wyrywkowego sprawdzenia poprawności w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie do 14 dni od daty dostarczenia części dokumentacji roboczej. Ewentualne uwagi zostaną przekazane Wykonawcy celem naniesienia poprawek. 12. Końcowy odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego po zakończeniu całej inwentaryzacji w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia zakończenia prac Zamawiającemu. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. 13. Wykonawca w terminie do 14 dni po odbiorze prac wprowadzi dane z inwentaryzacji do programu komputerowego w siedzibie Zamawiającego. 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady zmniejszające wartość i użyteczność dokumentacji. Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji na okres 3 lat od daty odbioru. 15. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy bezpłatnego usunięcia wad w dokumentacji w wyznaczonym przez siebie terminie. 16. Za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy lub w usunięciu wad w okresie rękojmi Wykonawca zapłaci kary umowne w wysokości 1% wynagrodzenia umownego netto za każdy dzień zwłoki. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia kar umownych z wystawionej przez Wykonawcę faktury. 18. Termin wykonania wstępnej dokumentacji pierwszej części: do 15 lipca 2011r., drugiej części: do 09 września 2011r. oraz trzeciej części: do 21 października 2011r - całość realizacji zadania do 30 listopada.2011r. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 72.31.21.00 - Usługi przygotowywania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I MIESZKALNICTWA
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I MIESZKALNICTWA
- Instytut Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa, ul. Targowa 45, 03-728 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141372,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28900,00
Oferta z najniższą ceną: 28900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 350550,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.101.2024 Monitoring węzłów cieplnych w podziale na 3 części
- 4WOG.1200.2712.99.2024 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2025 roku
- Dostawa sprzętu komputerowego do ZS im. I.J. Paderewskiego oraz ZSZ nr 2 w Knurowie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu
- 183-P-24 Różne wyroby medyczne
- Zakup wraz z dostawą urządzeń zabawowych
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w obszarze przedsiębiorczości. DZPZ.283.55.2024.DM
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych i stanowiących własność gminy na terenie Gminy Kosów Lacki
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa skrzyżowania ulicy Wojska Polskiego z ulicą Niwecką w Sosnowcu".
- Dokumentacja projektowa przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej Nr 3521E w miejscowości Kuźnica
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej p.n. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4351W w zakresie przebudowy skrzyżowania drogi powiatowej Nr4351W z drogą gminną ul. Skonieckiego...
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w Powiecie Wschowskim
- BUDOWA PUNKTU PRZESIADKOWEGO WRAZ Z DROGĄ ROWEROWĄ W STARYCH OBORZYSKACH i BUDOWA PARKINGU DLA ROWERÓW W NOWYM DĘBCU
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.