Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-26
Warszawa: Dostawa odznak,legitymacji i okładki do odznaki honorowej Zasłuzony Honorowy Dawca Krwi
Numer ogłoszenia: 133966 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Główny Polskiego Czerwonego Krzyża , ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 3261268, faks 0-22628-4168.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pck.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pożytku publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odznak,legitymacji i okładki do odznaki honorowej Zasłuzony Honorowy Dawca Krwi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na wykonanie legitymacji, okładki do legitymacji oraz odznaki honorowej Zasłużony Honorowy Dawca Krwi (ZHDK) oraz dostawa do 16 Oddziałów Okręgowych PCK i do siedziby Zamawiającego, jak również rozładowanie i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, według przedstawionego opisu oraz zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie określania wzoru oraz szczegółowych zasad i trybu nadawania odznaki honorowej Zasłużony Honorowy Dawca Krwi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.51.22.00-3, 39.56.11.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy: i posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o zakresie i wartości odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia każda z nich,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-c i e niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy. O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 3 Prawa Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pck.pl-przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Głowny Polskiego Czerwonego Krzyża ul.Mokotowska 14,00-561 Warszawa pok. 611.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Główny Polskiego Czerwonego Krzyża ,00-561 Warszawa,ul.Mokotowska 14 pokój numer 509 -sekretariat-V piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Legitymacje do odznaki honorowej ZHDK wraz z okładkami do legitymacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) legitymacja do odznaki honorowej ZHDK, nadawana honorowemu dawcy krwi: 1) kobiecie, która oddała w dowolnym okresie co najmniej 5 litrów krwi lub odpowiadającej tej objętości ilość innych jej składników, albo 2) mężczyźnie, który oddał w dowolnym okresie co najmniej 6 litrów krwi lub odpowiadającą tej objętości ilość innych jej składników - 13.500 szt. b) legitymacja do odznaki honorowej ZHDK, nadawana honorowemu dawcy krwi: 1) kobiecie, która oddała w dowolnym okresie co najmniej 10 litrów krwi lub odpowiadającej tej objętości ilość innych jej składników, albo 2) mężczyźnie, który oddał w dowolnym okresie co najmniej 12 litrów krwi lub odpowiadającą tej objętości ilość innych jej składników - 6.000 szt. c) legitymacja do odznaki honorowej ZHDK, nadawana honorowemu dawcy krwi: 1) kobiecie, która oddała w dowolnym okresie co najmniej 15 litrów krwi lub odpowiadającej tej objętości ilość innych jej składników, albo 2) mężczyźnie, który oddał w dowolnym okresie co najmniej 18 litrów krwi lub odpowiadającą tej objętości ilość innych jej składników - 5.500 szt. Legitymacje o wymiarach: dł. 13,2 cm /wys.8,7 cm, papier kreda 170 g/m2, nadruk w kolorach 4+1 w/g załączonego wzoru. Pakowanie: legitymacje banderolowane po 100 szt. CZĘŚĆ II 2. Okładka do legitymacji odznaki honorowej ZHDK w ilości 25.000 szt. - jeden rodzaj, wymiar dł. 14,4 cm / wys.9,4 cm, materiał tektura powlekana materiałem z tworzywa sztucznego w kolorze czerwonym, strona zewnętrzna okładki w kolorze czerwonym ze złotym nadrukiem, strona wewnętrzna z naklejonymi 2 białymi kartkami i taśmą materiałową bawełnianą w kolorze czerwonym zaczepioną wzdłuż zgięcia (służy do włożenia legitymacji). Pakowanie: okładki banderolowane po 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.51.22.00-3, 39.56.11.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odznaki honorowej ZHDK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odznaka honorowa Zasłużony Honorowy Dawca Krwi w ilości 22.000 szt., w trzech rodzajach: a) odznaka ZHDK ma kształt stylizowanego krzyża o wymiarach 20 x 20 mm w kolorze czerwonym w obramowaniu w kolorze złotym; w środku krzyża, na tle ośmiokąta w kolorze złotym, umieszczona jest biała okrągła tarcza z symbolem Czerwonego Krzyża i napisem w kolorze złotym HONOROWY DAWCA KRWI PCK; krzyż zawieszony jest na zawieszce o wymiarach 24 x 5 mm z umieszczonym na czerwonym tle napisem w kolorze złotym ZASŁUŻONY- 10.000 szt. b) Odznaka ZHDK - ma kształt rozety o średnicy 25 mm w kolorze białym; wokół jej krawędzi umieszczone są cztery czerwone krople; w środku, na okrągłej białej tarczy symbol Czerwonego Krzyża; w otoku napis w złotym kolorze HONOROWY DAWCA KRWI PCK; rozeta zawieszona jest na zawieszce o wymiarach 24 x 5 mm z umieszczonym na czerwonym tle napisem w kolorze złotym ZASŁUŻONY - 6.500 szt. c) odznaka ZHDK - ma kształt rozety o średnicy 27 mm w kolorze złotym; wokół jej krawędzi jest umieszczonych pięć czerwonych serc; w środku, na okrągłej białej tarczy symbol Czerwonego Krzyża; w otoku złoconym napis w kolorze złotym HONOROWY DAWCA KRWI PCK; rozeta zawieszona jest na zawieszce o wymiarach 24 x 5 mm z umieszczonym na czerwonym tle napisem w kolorze złotym ZASŁUŻONY- 5.500 szt. Wzór i wymiary niezbędne do wykonania zamówienia są zawarte w załączonym Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie określenia wzoru oraz szczegółowych zasad i trybu nadawania odznaki honorowej Zasłużony Honorowy Dawca Krwi który stanowi załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Ze wszystkimi wzorami można zapoznać się w biurze Zarządu Głównego PCK, ul. Mokotowska 14 ,00-561 Warszawa, pok. 609, w godzinach 8.00 - 15.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.51.22.00-3, 39.56.11.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne
- Dostawa licencji Microsoft Office 365 lub równoważnych subskrypcji pakietu usług hostowanych - subskrypcja na użytkownika wraz usługą wdrożenia
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych od strony placu Narutowicza oraz od strony ul. Mochnackiego w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Akademik" przy placu Narutowicza 5
- Dostawa mięsa i wędlin
- Wymiana istniejącego okna wystawowego (stalowego) na nową stolarkę aluminiową w Kielcach przy ul. Petyhorskiej 15
- Utrzymanie wód i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Łowiczu w podziale na 4 części
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.