eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWykonywanie zadań kierownika projektu w zakresie zarządzania projektem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Koszalin: Wykonywanie zadań kierownika projektu w zakresie zarządzania projektem.
Numer ogłoszenia: 12216 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 518034 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34 28 455, faks (094) 34 28 455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie zadań kierownika projektu w zakresie zarządzania projektem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja zadań obejmuje kierowanie wykonaniem Projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z budżetem i harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie Projektu, w tym: wykonywanie zadań kierownika projektu w zakresie zarządzania projektem : 1) zapewnienie terminowej realizacji działań wynikających z Harmonogramu realizacji projektu oraz koordynowanie tych działań, 2) sprawowanie całościowego nadzoru nad realizacją Projektu, 3) zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi, 4) opracowywanie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy zgodnie z Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, 5) organizowanie i monitorowanie zadań wynikających z wniosku i Harmonogramu realizacji projektu, 6) organizowanie dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu, 7) nadzorowanie poprawności bieżącej dokumentacji, 8) nadzorowanie prawidłowego przebiegu realizacji projektu zgodnie z Harmonogramem i budżetem, 9) dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów 10) wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji projektu, umowie o dofinansowanie projektu oraz w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 11) opracowywanie planów i sprawozdań związanych z pełnieniem funkcji kierowniczej projektu , 12) po uzgodnieniu z Liderem - reprezentowanie projektu na zewnątrz, udział w kampaniach promocyjno - informacyjnych, 13) sprawowanie nadzoru nad przepływem środków finansowych związanych z realizacją projektu oraz kontrolowanie sprawozdawczości wniosków o płatność oraz wstępna ich akceptacja, 14) prowadzenie systematycznego monitoringu realizacji projektu oraz prowadzenie sprawozdawczości projektu zgodnie z terminami składania sprawozdań ( kontrola terminów ich składania ) - w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 17) po uzgodnieniu z Liderem - kontakty z instytucją pośredniczącą i innymi instytucjami lub organizacjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu. 18) stały, osobisty kontakt z partnerami realizującymi projekt, wizytowanie partnerstw (minimum 1 raz w miesiącu); 19) okresowe kontrole wewnętrzne zlecane przez Lidera w partnerstwach, 20) organizowanie i udział w cyklicznych spotkaniach z partnerami (minimum 1 raz w miesiącu), Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego wykonywania zadań objętych zamówieniem, 2) Wykonawca nie może powierzyć zadań objętych zamówieniem podwykonawcom, 3) Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Ałtyn 76-004 Sianów, ul. Mickiewicza 5a, 76-004 Sianów, ul. Mickiewicza 5a, 76-004 Sianów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 88800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.