Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Kawęczyn: Przebudowa drogi gminnej w m. Ciemień na długości 1,030km
Numer ogłoszenia: 113912 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kawęczyn, Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie, tel. 063 2885910, fax 063 2885940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w m. Ciemień na długości 1,030km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w m. Ciemień na długości 1,030km. Zakres robót: roboty przygotowawcze; roboty ziemne; budowa przepustów; budowa zjazdów; podbudowa; nawierzchnia; oznakowanie; inwentaryzacja powykonawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7.000zł należy wnieść do dnia 27.07.2007r. do godz. 10:00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - spełnią pozostałe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - udzielą 48 miesięcznej gwarancji, - zabezpieczą ofertę wadium. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust1 w/w ustawy - załącznik nr 2 SIWZ 2. Oświadczenie iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust2 w/w ustawy - załącznik nr 3 SIWZ 3. Oświadczenie zgodne z art.22 ust1 w/w ustawy - załącznik nr 4 SIWZ 4. Oświadczenie iż w stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona upadłość Wykonawcy 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Ewentualne zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w calości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Ewentualne inne zaświadczenia o nie zaleganiu z podatkami i opłatami, o których mowa w art.24 ust1 pkt3 ww/ustawy. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 10. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności oferenta w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; w przypadku gdy oferent jest osobą prawna informacja powinna dotyczyć urzędujących członków władz w zakresie określonym w art24. ust1. pkt 4,5,6,7,8,9 ww/ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 11. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji robót - kwalifikacje, uprawnienia, przebieg pracy zawodowej - załącznik nr 6 SIWZ 12. Wykaz ewentualnych podwykonawców 13. Wykaz ewentualnego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik nr 8 SIWZ 14. Wykaz ważniejszych prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ostatnich pięciu latach, potwierdzonych referencjami; a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie - załącznik nr 9 SIWZ 15. Oświadczenie finansowe - załącznik nr 10 SIWZ 16. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaweczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kawęczynie 62-704 Kawęczyn Kawęczyn 48.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kawęczynie 62-704 Kawęczyn Kawęczyn 48 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont ulicy Starowiejskiej w Bestwinie - etap III"
- II etap przebudowy odcinka drogi publicznej 140231W w m. Sierakówek
- Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Czeremcha zniszczonych w wyniku działań związanych z ochroną granicy państwa
- Budowa drogi gminnej ul. Okrężnej, ul. Wdeckiej w miejscowości Gródek, gm. Drzycim
- Przebudowa drogi w miejscowości Błachta
- Remont ul. 3 Maja do ul. Sikorskiego w Giżycku.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.