Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-22
Wrocław: Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 110605 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej przez okres 12 miesięcy (dla Zadań 1÷22) oraz 7 miesięcy (dla Zadania 23 oraz Zadania 24) według wymienionych niżej części: ZADANIE 1 - Naprawa i przegląd aparatów USG, ZADANIE 2 - Naprawa inkubatorów, ZADANIE 3 - Naprawa resektoskopów i cystoskopów, ZADANIE 4 - Przegląd i naprawa aspiratora Cusa Excel, ZADANIE 5 - Przegląd i naprawa sztucznych nerek, ZADANIE 6 - Naprawa stymulatorów serca, ZADANIE 7 - Naprawa aparatów EEG, ZADANIE 8 - Przegląd i naprawa strzykawki angiograficznej, ZADANIE 9 - Przegląd i naprawa aparatu do termoablacji wątroby, ZADANIE 10 - Przegląd i naprawa bieżni, ZADANIE 11 - Naprawa litotryptora, ZADANIE 12 - Naprawa endoskopów, ZADANIE 13 - Naprawa endoskopów firmy Pentax, ZADANIE 14 - Przegląd i naprawa diatermii firmy Erbe, ZADANIE 15 - Naprawa i kalibracja audiometru, ZADANIE 16 - Naprawa aparatów RTG, ZADANIE 17 - Naprawa aparatu RTG Siemens, ZADANIE 18 - Naprawa aparatu RTG firmy Siemens, ZADANIE 19 - Przegląd i naprawa wywoływarki automatycznej, ZADANIE 20 -Naprawa litotryptora firmy Storz, ZADANIE 21 - Przegląd i naprawa diatermii Aesculap, ZADANIE 22 - Przegląd i naprawa aparatów do znieczulania Fabius, ZADANIE 23 - Naprawa i konserwacja sterylizatorów, myjek, suszarek, ZADANIE 24 - Naprawa i przegląd sterylizatora plazmowego. Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w: - Wykazie Aparatury, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik nr 1 do umowy; - Formularzu cenowym (dotyczy Zadania 1, Zadania 4, Zadania 5, Zadania 8, Zadania 9, Zadania 10, Zadania 14, Zadania 15, Zadania 19, Zadania 21, Zadania 22, Zadania 23, Zadania 24) stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik nr 2 do umowy. Miejsce wykonania ww. usług - lokalizacja przy ul. Traugutta 116 i al. Wiśniowej 36 we Wrocławiu oraz obiekt nowego szpitala wojewódzkiego, zlokalizowany w zachodniej części Wrocławia przy ul. Kosmonautów w pobliżu autostradowej obwodnicy Wrocławia we Wrocławiu. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 154 233,31 zł netto.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.00.00-5, 50.41.00.00-2, 50.43.30.00-9, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 2 do umowy (dotyczy Zadania 1, Zadania 4, Zadania 5, Zadania 8, Zadania 9, Zadania 10, Zadania 14, Zadania 15, Zadania 19, Zadania 21, Zadania 22, Zadania 23, Zadania 24)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wzór I § 7 ust. 3 W przypadku zmian stawek podatku VAT wprowadza się możliwość tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Powyższe zmiany wymagają zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 4 W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4 Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5 Oprócz wypadków wskazanych w § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiany miejsca realizacji umowy, 3)zmiana konta bankowego, 4)w przypadku nie wykorzystania wartości wynagrodzenia wykazanej w §7 ust. 1 Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5)zmiana osób wykazanych w § 4 ust. 2 umowy. § 11 ust. 6 W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego. wzór II § 8 ust. 3 W przypadku zmian stawek podatku VAT wprowadza się możliwość tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Powyższe zmiany wymagają zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 12 ust. 4 umowy. § 8 ust. 4 W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 12 ust. 4 Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 12 ust. 5 Oprócz wypadków wskazanych w § 8 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiany miejsca realizacji umowy, 3)zmiana konta bankowego, 4)w przypadku nie wykorzystania wartości wynagrodzenia wykazanej w §8 ust. 1 Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 11 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5)zmiana osób wykazanych w § 4 ust. 2 umowy. § 12 ust. 6 W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego. wzór III § 8 ust. 1 Wynagrodzenie ryczałtowe może ulec zmianie w wypadku kasacji aparatu objętego umową, a jego wysokość ulegnie zmniejszeniu o kwotę ryczałtu miesięcznego skasowanego aparatu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy. § 8 ust. 5 W przypadku zmian stawek podatku VAT wprowadza się możliwość tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Powyższe zmiany wymagają zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 12 ust. 4 umowy. § 8 ust. 6 W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 8 ust. 7 Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadkach uzasadnionych koniecznością zabezpieczenia w okresie obowiązywania umowy rzeczywistych potrzeb Zamawiającego dotyczących zakupu części eksploatacyjnych, o których mowa w § 8 ust. 2 niniejszej umowy. Realizując prawo opcji Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia wysokości wynagrodzenia za części eksploatacyjne określonego w § 8 ust. 2 umowy do wartości nie większej niż: netto 13 950,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100), kwota VAT 3 208,50 zł (słownie: trzy tysiące dwieście osiem złotych 50/100) brutto 17 158,50 zł (słownie: siedemnaście tysięcy sto pięćdziesiąt osiem złotych 50/100). § 12 ust. 4 Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 12 ust. 5 Oprócz wypadków wskazanych w §8, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiana osób wykazanych w § 4, 3)zmiana konta bankowego. § 12 ust. 6 W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, bud. C, I piętro, lok. 108.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, bud. C, II piętro, lok. 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Naprawa i przegląd aparatów USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i przegląd aparatów USG, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Naprawa inkubatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa inkubatorów, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Naprawa resektoskopów i cystoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa resektoskopów i cystoskopów, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Przegląd i naprawa aspiratora Cusa Excel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i naprawa aspiratora Cusa Excel, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Przegląd i naprawa sztucznych nerek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i naprawa sztucznych nerek, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - Naprawa stymulatorów serca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa stymulatorów serca, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - Naprawa aparatów EEG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów EEG, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 - Przegląd i naprawa strzykawki angiograficznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i naprawa strzykawki angiograficznej, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9 - Przegląd i naprawa aparatu do termoablacji wątroby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i naprawa aparatu do termoablacji wątroby, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10 - Przegląd i naprawa bieżni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i naprawa bieżni, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11 - Naprawa litotryptora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa litotryptora, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12 - Naprawa endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa endoskopów, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE 13 - Naprawa endoskopów firmy Pentax.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa endoskopów firmy Pentax, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE 14 - Przegląd i naprawa diatermii firmy Erbe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i naprawa diatermii firmy Erbe, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE 15 - Naprawa i kalibracja audiometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i kalibracja audiometru, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZADANIE 16 - Naprawa aparatów RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów RTG, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: ZADANIE 17 - Naprawa aparatu RTG Siemens.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu RTG Siemens, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZADANIE 18 - Naprawa aparatu RTG firmy Siemens.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu RTG firmy Siemens, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ZADANIE 19 - Przegląd i naprawa wywoływarki automatycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i naprawa wywoływarki automatycznej, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: ZADANIE 20 -Naprawa litotryptora firmy Storz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa litotryptora firmy Storz, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: ZADANIE 21 - Przegląd i naprawa diatermii Aesculap.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i naprawa diatermii Aesculap, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: ZADANIE 22 - Przegląd i naprawa aparatów do znieczulania Fabius.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i naprawa aparatów do znieczulania Fabius, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: ZADANIE 23 - Naprawa i konserwacja sterylizatorów, myjek, suszarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja sterylizatorów, myjek, suszarek, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym, z prawem opcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: ZADANIE 24 - Naprawa i przegląd sterylizatora plazmowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i przegląd sterylizatora plazmowego, 1 część, zgodnie z Wykazem Aparatury i Formularzem cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wod-kan
- Okresowe kontrole stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych w nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 4 zadania.
- "Wymiana pięciu dźwigów osobowych wraz z niezbędną dokumentacją, modernizacją instalacji i robotami towarzyszącymi na zasobach należących do TBS Wrocław przy ul. Kasztelańskiej we Wrocławiu."
- Sukcesywne dostawy tonerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 12 we Wrocławiu w 2025 roku
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE POGWARANCYJNEJ USŁUGI SERWISOWEJ WRAZ Z POKRYCIEM CZĘŚCI ZAMIENNYCH APARATÓW RTG FIRMY PHILIPS PRZEZ 36 MIESIĘCY
- Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji, w okresie 24 miesięcy aparatury medycznej z podziałem na 26 pakietów znajdującej się w DCOPiH we Wrocławiu, wg. 6 lokalizacji.
- Serwis pogwarancyjny rezonansu magnetycznego z wyposażeniem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- "Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej"
- Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej.
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa wraz z naprawami urządzeń medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.251.2024.JM
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.