To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-01-03
Og³oszenie nr 1003 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Micha³owice: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Skowronków w Pêcicach Ma³ych
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 327641-2016
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice, krajowy numer identyfikacyjny
01326929000000, ul.
Aleja Powstañców Warszawy
1,
05-816
Micha³owice, pañstwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 350 91 91, faks
22 350 91 01, e-mail
k.borecka@michalowice.pl,
d.kwiecinska@michalowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Skowronków w Pêcicach Ma³ych
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):ZP.271.2.69.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: W ramach zadania bud¿etowego: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Skowronków w Pêcicach Ma³ych 1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej: kana³ grawitacyjny "B" PVCphi200mm L=57,5m oraz kana³ grawitacyjny "C" PVCphi200mm L=165,0m wraz z odcinkami boczymi PVCphi160mm - szt.7, PVCphi200mm - szt.1; 2) przykanaliki sanitarne PVCphi160mm zakoñczone studzienk± rewizyjn± PVCphi425mm - szt. 4, PVCphi200mm zakoñczone studni± betonow± phi1200mm - szt.1; 3) zapewnienie kompleksowej obs³ugi geodezyjnej; 4) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe sk³adowanie ziemi i ponoszenie op³at z tym zwi±zanych; 5) usuniêcie wszelkich kolizji z sieci± gazow±, kanalizacj± techniczn±, energetyczn±, wraz ze spisaniem protoko³u odbioru od w³a¶ciciela danej sieci po wykonaniu robót na urz±dzeniu koliduj±cym podlegaj±cym nadzorowi; 6) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opini± ZUD, protoko³em z narady kordynacyjnej i STWiOR; 7) spisanie protoko³u odbioru od w³a¶ciciela danej sieci po wykonaniu robót na urz±dzeniu koliduj±cym podlegaj±cym nadzorowi; 8) zapewnienie badañ zagêszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedk³adane odcinkami przed przyst±pieniem do odtworzenia nawierzchni i stanowi±ce za³±czniki do protoko³u czê¶ciowego odbioru robót; 9) zapewnienie dostêpu do dziennika budowy wszystkim s³u¿bom zgodnie z Prawem Budowlanym; 10) uzyskanie od zarz±dców terenu decyzji lub zgody na wej¶cie w teren z robotami oraz uzyskanie protoko³ów odbioru po zakoñczeniu prac; 11) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót - wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu lub szkiców zabezpieczenia robót na czas budowy wg wymagañ oraz zatwierdzenie ich w odpowiednich urzêdach; 12) uzyskanie zgody zarz±dzaj±cego oraz poniesienie wszelkich kosztów zwi±zanych z zajêciem pasów drogowych na czas prowadzenia robót; 13) odbudowa nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegaj±cych zniszczonych przez sprzêt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protoko³ów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarz±dzaj±cego dan± drog±; 14) zapewnienie ci±g³ego dojazdu do posesji i dostêpu do budynków (w uzgodnieniu z u¿ytkownikami posesji) oraz urz±dzeñ wymagaj±cych konserwacji i obs³ugi specjalistycznej; 15) zabezpieczenie istniej±cych drzew przed uszkodzeniem w obrêbie pasa robót; 16) w przypadku konieczno¶ci poboru wody z sieci wodoci±gowej uzgodniæ z w³a¶cicielem wodoci±gu Gmin± Micha³owice; 17) uzyskanie wszelkich dokumentów uzgodnieñ oraz uzyskanie wszelkich odbiorów potrzebnych do prawid³owego funkcjonowania wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej, 18) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy. 2.2. Z uwagi na zlokalizowane stanowisko archeologiczne na terenie niniejszej inwestycji, czê¶æ prac bêdzie wykonywana pod nadzorem archeologicznym. Zgodnie z uzgodnieniem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków istnieje rygor zmiany nadzoru na archeologiczne badania wykopaliskowe, w przypadku ujawnienia w nadzorowanych wykopach obiektów archeologicznych. 2.3. Szczegó³owy zakres robót bêd±cych przedmiotem umowy okre¶la dokumentacja: projekty budowlane, Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, opinia geotechniczna, decyzja pozwolenia na budowê. 2.4. Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót sporz±dzi 1 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbêdne temu celowi, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna byæ przekazana Zamawiaj±cemu w min. 3 egzemplarzach. 2.5. Na podstawie art. 29 ust.3a (klauzule spo³eczne) ustawy PZP Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z pó¼n. zm.) nastêpuj±ce osoby: 1 osobê jako operatora koparki; 1 osobê jako kierowcê wywrotki, 3 osoby jako instalatorów. 1) Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotycz± faktu zatrudniania okre¶lonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie mo¿e stanowiæ spe³nienia warunku okre¶lonego powy¿ej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy nastêpnie nie bêd± uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 2) Wykonawca na ¿±danie zamawiaj±cego, obowi±zany jest udokumentowaæ zatrudnianie osób, o których mowa powy¿ej. W zwi±zku z tym wykonawca obowi±zany jest ewidencjonowaæ czas pracy tych osób ze wskazaniem to¿samo¶ci danej osoby oraz czynno¶ci, które by³y wykonywane przez tê osobê w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 3) Na ¿±danie Zamawiaj±cego wykonawca przed³o¿y dowody zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej. 4) W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwi±¿e umowê lub gdy uczyni to wykonawca, zobowi±zany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. 5) Z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia ww. osób, w zwi±zku z realizacj± zamówienia wykonawca zap³aci karê umown± w wysoko¶ci 0,2 % warto¶ci zamówienia brutto za ka¿d± osobê. 6) Sk³adaj±c ofertê Wykonawca z³o¿y jedynie o¶wiadczenie w zakresie zatrudnienia co najmniej 5 ww. osób (1-go operatora koparki, 1-go kierowcy wywrotki i 3-ech instalatorów) przy realizacji zamówienia, zawarte w formularzu oferty (za³±cznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentacjê potwierdzaj±c± spe³nianie tych wymogów obowi±zany bêdzie przedstawiæ przed podpisaniem umowy, a na etapie realizacji zamówienia, na ¿±danie Zamawiaj±cego. 2.6. Je¿eli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawi± siê ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to okre¶laj± one minimalny standard jako¶ci materia³ów lub urz±dzeñ przyjêtych do wyceny. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania przez Wykonawcê materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materia³y i urz±dzenia musz± byæ równowa¿ne jako¶ciowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciê¿ar udowodnienia równowa¿no¶ci zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych). Je¿eli Wykonawca zaoferuje materia³y i urz±dzenia równowa¿ne, zobowi±zany jest dostarczyæ wraz z ofert± atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane, potwierdzaj±ce ¿e oferowane materia³y i urz±dzenia równowa¿ne spe³niaj± wymagania SIWZ i posiadaj± parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku w±tpliwo¶ci dotycz±cych równowa¿no¶ci oferowanych produktów Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do z³o¿enia we wskazanym terminie wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci oferty.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT399919.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 181052.51 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MICHA£OWICE
wiêcej: przetargi MICHA£OWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.