eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Sukcesywne dostawy wyrobów i produktów medycznych oraz materiałów medycznych jednorazowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 99966 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Siemianowice Śląskie: Sukcesywne dostawy wyrobów i produktów medycznych oraz materiałów medycznych jednorazowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66996-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 70913-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Jana Pawła II 2, 41-100 Siemianowice Śląskie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 7357654, faks 32 2288220, e-mail clo@clo.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.clo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy wyrobów i produktów medycznych oraz materiałów medycznych jednorazowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CLO/ZP/13/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pakiet 1: 1.Maska tlenowa dla dorosłych z drenem odłączanym, jednorazowego użytku. Sztuk: 1200 - długość drenu 210 cm (+/- 5%), - wykonana z przezroczystego, nietoksycznego PCV, - musi posiadać regulowaną blaszkę na nos oraz gumkę mocującą. 2.Zestaw tlenowo - nosowy - /wąsy tlenowe/ umożliwiający łatwą i szybką aplikację, posiadający miękki i anatomiczny kształt, dobrze dopasowujący się aby zapewnić komfort pacjenta, zapewniający pacjentowi możliwość swobodnego jedzenia, picia i mówienia, bezlateksowy. Sztuk: 100. 3.Zestaw Ambu - zestaw do wentylacji zastępczej, resuscytator wchodzący w skład zestawu musi charakteryzować się wysoką sprężystością i niewielkimi oporami podczas ściskania. Zawór ograniczający ciśnienie w drogach oddechowych musi zapewniać bezpieczeństwo pacjenta.Sztuk: 5. 4.Żel do ultrasonografii przeznaczony do diagnostyki i terapii ultrasonografzicznej. Musi posiadać neutralny dla skóry odczyn pH. Sztuk: 15. 5. Sterylny zestaw do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego. Możliwość stosowania z zamkniętym systemem do odsysania oraz ze standardowymi cewnikami w systemie otwartym. Skład zestawu: probówka wirówkowa o pojemności 10-15 ml połączona z dwoma drenami służącymi do połączenia do systemu ssącego, nakrętka służąca do zamknięcia probówki z materiałem.Sztuk: 150. 6.Jałowe osłony na przewody, foliowe, przeźroczyste z perforacją i taśmami samoprzylepnymi. Wymiar 200 x 16 cm. Sztuk: 100. 7.Sterylny żel w bezlateksowych ampułkostrzykawkach przeznaczony m. in. do intubacji, cewnikowania. Sterylizowany parą wodną, pojemność 5ml, opakowanie 25 szt. Opakowań: 12. 8.Zestaw do nakłucia jamy opłucnowej w składzie: worek do zbiórki płynów 2000 ml skalowany co 100 ml z zastawką przeciwzwrotną, strzykawka o pojemności 60 ml, trzy igły do wyboru 14G, 16G, 19G, z zaworem przeciwzwrotnym na drenie odprowadzającym, który zapobiega cofaniu się płynów, jałowy. Sztuk: 20. 9.Kieliszki do leków, a´75szt., plastikowe, przeznaczone do podawania leków w postaci tabletek oraz w postaci płynnej, z zewnętrzną skalą, poj. 25 ml.Opakowań: 2000. 10.Taca na kieliszki do leków, pojemność 32 kieliszki, wymiary: 430 x 325 x 60 mm.Sztuk: 4. 11.Folia izolacyjna, waga min. 63g, kolor srebrno-złoty, hypoalergiczny, w zależności od strony którą jest aplikowany w kierunku ciała pacjenta, zapobiega groźnym dla życia zaburzeniom gospodarki cieplnej organizmu, zmniejszając ryzyko wystąpienia wstrząsu. Okrycie pacjenta częścią srebrną zapewnia ochronę przed utratą ciepła i wyziębieniem organizmu. Wymiary: 160 cm x 210 cm. Sztuk: 100. 12. Proszek żelujący w saszetkach zmieniający substancję płynną w masę stałą (żelową). Waga wyrobu 15 g.Sztuk: 200. 13.Zestaw do lewatywy z kanką miękką, z jednym atraumatycznym otworem centralnym i minimum dwoma otworami bocznymi, pojemność min. 1700 ml z drenem o średnicy 6 mm i długości min. 150 cm, sterylny.Sztuk: 100. Pakiet 2: 1.Podstawa pod basen płaski pasująca do basenu jednorazowego płaskiego o pojemności 2000 ml (pasująca do basenu określonego w pakiecie 2 pkt. 2). Sztuk: 20. 2.Baseny jednorazowe płaskie o pojemności 2000 ml. Przesiąkalność (minimalna): 4 godziny. Sztuk: 20000. 3.Tekturowa pokrywka basenu pasująca do basenu określonego w pakiecie 2 pkt. 2. Sztuk: 20000. 4.Kaczki jednorazowe. Przesiąkalność (minimalna): 4 godziny. Sztuk: 27000. 5.Miski jednorazowe o pojemności 4 litry, do ciepłej wody z detergentem.Sztuk: 2000. Pakiet 3: 1.Sterylne narzędzie chirurgiczne jednorazowego użytku w formie sztancy biopsyjnej, służące do pobierania wycinków tkankowych do badań histopatologicznych. Średnica pobranych wycinków od 1,5 mm do 8 mm. Sztuk: 1000. Pakiet 4: 1.Jednorazowy wkład workowy do systemów ssących, sztywny o pojemności 1500 ml do zamkniętego systemu do odsysania, z niemechanicznym filtrem hydrofobowym, wyposażonym w 4 porty-pacjent, próżnia na środek neutralizujący, z możliwością szeregowego podłączenia kilku pojemników. Każdy port wyraźnie opisany, pokrywa wyposażona w komplet zatyczek umożliwiających zamknięcie każdego portu, dodatkowo w zestawie dołączony proszek żelujący oraz dwa dreny łączące, pojemnik i pokrywa pakowane oddzielnie, kompatybilne z zewnętrznymi pojemnikami typu DeRoyal. Sztuk: 1000. 2.Worek na mocz, 2000 ml. Sztuk:4000. Pakiet 5: 1.Zestaw do biernego i czynnego drenażu klatki piersiowej. Sztuk: 20: - komora kolekcyjna o wyeliminowanej przestrzeni martwej i pojemności 1000 ml z podziałką co 10 ml oraz wydzieloną podziałką dla precyzyjnego pomiaru małych objętości, - komora kolekcyjna z zaworem spustowym z możliwością opróżniania do worka kolekcyjnego (zestaw przewidziany na siedem dni), - płynna mechaniczna regulacja siły ssania w zakresie od 0 do 45 cm H2O, - wyskalowany optyczny wskaźnik informujący o faktycznej sile ssania, - sucha mechaniczna zastawka jednokierunkowa o stałym oporze odpowiadającym 1 cm H2O, - wydzielona komora z siedmiostopniową skalą do oceny wielkości przecieku doopłucnowego, - automatyczne odbarczanie wysokiego ujemnego podciśnienia w opłucnej, - podwójny zawór obarczający, zabezpieczający przed wzrostem ciśnienia w drenowanych komorach w kierunku dodatnim, - kontrolka sygnalizująca rozprężenie płuc, - kontrolka sygnalizująca niedrożność drenu w kierunku pacjenta, - posiadający bezigłowy port do pobierania próbek, - pracujący w pozycji pionowej oraz leżącej (istotne podczas transportu), - wyposażony w wieszak do zawieszenia na ramie łóżka oraz chwytak do transportu a także zaczep mocujący do ubrania pacjenta, - zestaw gotowy do bezpośredniego podłączenia do pacjenta bez żadnych wstępnych czynności przygotowawczych - np. zalewanie płynem, - jednorazowego użytku, sterylny. 2.Worek kolekcyjny na zdrenowaną wydzielinę o pojemności 1000 ml, wyposażony w korek zamykający, kompatybilny z zestawem do drenażu. Sztuk: 80. Pakiet 6: 1.Czepek do mycia głowy pacjenta, nie wymagający dodatkowego namoczenia głowy, dwuwarstwowa struktura czepka z oddzieloną zewnętrzną folią od nawilżonej warstwy absorbcyjnej, zawierający w składzie: 150 g (+/- 10 g) nie wymagającego spłukiwania roztworu z zawartością wody, simetikonu, składników zapobiegających powstawaniu elektryczności statycznej , bez lateksu, w opakowaniu pomagającym utrzymać temperaturę czepka oraz zapewniającym możliwość podgrzewania w kuchence mikrofalowej do 30 sekund przy mocy 1.000 W. Sztuk: 50. 2.Jednorazowa szczoteczka do zębów z odsysaniem. Sztuk: 300. 3.Zestaw do toalety jamy ustnej zawierający w jednym opakowaniu szczoteczkę do zębów z odsysaniem z zastawką do regulacji siły odsysania oraz z gąbką na górnej powierzchni, bezalkoholowy płyn do płukania ust z 0,12 % roztworem chlorheksydyny Każde pojedyncze opakowanie pełni jednocześnie funkcję pojemnika.Sztuk: 300. 4.Jednorazowa szczoteczka z pastą. Sztuk: 500. 5.Jednorazowy system do kontrolowanej zbiórki luźnego stolca z silikonowym rękawem odprowadzającym o długości 167 cm z balonikiem retencyjnym, z barwnie oznaczoną na niebiesko kieszonką dla umieszczenia palca wiodącego, z portem na worek kolekcyjny. Z rękawem zintegrowane wyraźnie oznaczone porty do napełniania balonika retencyjnego z systemem sygnalizacji poziomu wypełnienia balonika oraz do irygacji. Klamra zamykającą światło drenu. Dodatkowy port do pobierania próbek stolca. W zestawie 3 worki o pojemności 1000 ml do zbiórki stolca z zastawką zabezpieczającą przed wylaniem zawartości skalowane co 25 ml, oraz z filtrem węglowym. Pasek koralikowy do podwieszania kompatybilny z ramami łóżek ITi z miejscem na opis. System przebadany klinicznie, czas utrzymania do 29 dni, biologicznie czysty. Sztuk: 15. 6.Worki wymienne kompatybilne z zestawem do kontrolowanej zbiórki stolca o pojemności 1000 ml, skalowane co 25 ml w tym numerycznie co 100 ml, z zastawką zabezpieczającą przed wylaniem zawartości i filtrem węglowym pochłaniającym nieprzyjemne zapachy i zapobiegającym balonowaniu worka, biologicznie czyste w opakowaniu po 10 szt. Opakowań: 10. Pakiet 7: 1.Komory wilgotne na oczy, jednorazowe - gotowe do użycia całkowicie szczelne i bardzo lekkie komory wilgotne zapewniająca pożądaną wilgotność rogówki. Idealne w przypadku operacji opadania lub zwiotczenia powiek, leczeniu niedomykalności powiek, w celu ochrony pooperacyjnej w pełnym zakresie chirurgii oka. Hipoalergiczna warstwa samoprzylepna (mocująca) odpowiada wymogom delikatnej i wrażliwej skóry. Rozmiar "duży" - dla osoby dorosłej. Sztuk: 800. Pakiet 8: 1.Elektroda do EKG (żelowane j.u. typ LFO-510), jednorazowa, przeznaczona do badań krótkookresowych, ciągłego monitorowania i diagnostyki. Zalecana do stosowania w trakcie badań młodzieży i dorosłych. Sztuk: 20000.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy wyrobów i produktów medycznych oraz materiałów medycznych jednorazowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12380
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, zarys@zarys.com.pl, ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze, 41-808, Zabrze, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9850,73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9850,73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15341,22
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy wyrobów i produktów medycznych oraz materiałów medycznych jednorazowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT44060
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KLINIKI NACZYNIOWO KARDIOLOGICZNE KNK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, , ul. Rakoniewicka 23 A, 60-111, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43098,6
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43098,6
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50394,96
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy wyrobów i produktów medycznych oraz materiałów medycznych jednorazowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10000
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CITO INNOVATIVE SOLUTIONS Paweł Kowalewski, , ul. Kwarciana 1/61, 04-045, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9396
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9396
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9396
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy wyrobów i produktów medycznych oraz materiałów medycznych jednorazowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15600
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, zarys@zarys.com.pl, UL. Pod Borem 18, 41-808, Zabrze, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15076,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15076,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16124,40
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy wyrobów i produktów medycznych oraz materiałów medycznych jednorazowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2360
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BERYL MED. LIMITED, , 1st Floor 26 Fouberts Place, W1F7PP, Londyn, kraj/woj. Zjednoczone Królestwo
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa: GB
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2527,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2527,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2527,20
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy wyrobów i produktów medycznych oraz materiałów medycznych jednorazowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT20610
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, dzp01@skamex.com.pl; dzp06@skamex.com.pl, ul. Czętochowska 38/52, 93-121, Łódź, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21145,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21145,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21145,20
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy wyrobów i produktów medycznych oraz materiałów medycznych jednorazowych
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w zakresie pakietu nr 7 nie złożono ofert. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy wyrobów i produktów medycznych oraz materiałów medycznych jednorazowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3800
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SORIMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, a.szczygiel@sorimex.pl, ul. Równinna 25, 87-100, Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2894,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2894,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3672
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.