eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecRemont uszkodzonego mostu drogowego w ciagu drogi powiatowej nr 1437 S Milówka-Nieledwia w km 0+850 w Nieledwi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Żywiec: Remont uszkodzonego mostu drogowego w ciagu drogi powiatowej nr 1437 S Milówka-Nieledwia w km 0+850 w Nieledwi
Numer ogłoszenia: 99621 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612424, fax 033 8614623.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont uszkodzonego mostu drogowego w ciagu drogi powiatowej nr 1437 S Milówka-Nieledwia w km 0+850 w Nieledwi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu uszkodzonego mostu drogowego w ciągu powiatowej nr 1437 S Milówka-Nieledwia w km 0+850 w Nieledwi, polegającego na: a) wykonaniu prac przygotowawczych i rozbiórkowych: przygotowanie objazdu, oznakowanie robót, rozbiórka istniejącej konstrukcji pomostu, rozebranie nawierzchni bitumicznej i podbudowy jezdni, b) wykonaniu podbudowy jezdni, c) wykonaniu nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4 cm, d) wykonaniu nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych z warstwą ścieralną o grubości po zagęszczeniu 3 cm, e) robotach ziemnych - fundamentowaniu, f) pracach zbrojeniowych, g) betonowaniu płyt, ław i ciosów podłożyskowych, h) wbudowaniu dźwigarów stalowych ze stężeniami stalowymi, i) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych powłokowych i innych, j) montażu barier mostowych, k) wykonaniu podsypek i bruku z kamienia naturalnego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie: a) z przedmiarem robót, stanowiącym załącznik Nr 7 do specyfikacji, b) ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik Nr 6 do specyfikacji, c) inwentaryzacją i koncepcją remontu uszkodzonego mostu drogowego, stanowiącymi załącznik nr 8 do specyfikacji, d) rysunkami, stanowiącymi załącznik nr 9 do specyfikacji. 3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie przetargowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym: 1. dysponują: a) co najmniej 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub mostowej, będącym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, b) w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonali remont mostu, a wartość każdego remontu stanowi co najmniej 70% ceny ofertowej; 2) zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 3) udzielą zamawiającemu minimum 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Okres udzielonej rękojmi liczony będzie od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy. 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej 1 robotę budowlaną), których przedmiotem był remont mostu, a wartość każdej z robót (remontu mostu) wynosiła co najmniej 70% ceny oferty, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (w ramach wypełnienia załącznika Nr 3 do Specyfikacji) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) potwierdzających, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub mostowej, 3) potwierdzających, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności. 4) Oświadczenie wykonawcy o potencjale technicznym i dysponowaniu osobami zdolnymi do należytego wykonania zamówienia. (zał. Nr 4 do Specyfikacji). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji), 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 2 do Specyfikacji), 3) podpisany projekt umowy (załącznik Nr 5 do Specyfikacji), 4) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) sporządzony - w oparciu o przedmiar robót - kosztorys ofertowy. 5. UWAGA!!! Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 6. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żywcu Wydział Rozwoju i Strategii ul. Leśnianka 102a 34-300 Żywiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żywcu pok. nr 15 - Biuro Podawcze ul. Krasińskiego 13 34-300 Żywiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.