Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Łódź: Remont drogi krajowej nr 48 Tomaszów Maz-Inowłódz-gr. woj. mazowieckiego na odcinkach:
- od km 28+236 do km 34+049
- od km 0+000 do km 1+220 w m. Tomaszów Maz. ul. Ujezdzka i Warszawska wraz z łącznicą do dk 8.
Numer ogłoszenia: 99539 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, faks (042) 6622377, 6622337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi krajowej nr 48 Tomaszów Maz-Inowłódz-gr. woj. mazowieckiego na odcinkach: - od km 28+236 do km 34+049 - od km 0+000 do km 1+220 w m. Tomaszów Maz. ul. Ujezdzka i Warszawska wraz z łącznicą do dk 8..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi krajowej nr 48 Tomaszów Maz-Inowłódz-gr. woj. mazowieckiego na odcinkach: - od km 28+236 do km 34+049 - od km 0+000 do km 1+220 w m. Tomaszów Maz. ul. Ujezdzka i Warszawska wraz z łącznicą do dk 8..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 74.23.00.00 - 74.23.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 45.000PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1 - 3 Wykonawcy muszą spełniać łącznie, natomiast warunki określone w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: - dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 2,2 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej. Na etapie składania oferty Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu 3.2.załączniku do SIWZ, że zapewni właściwy i odpowiednio wykwalifikowany personel kierowniczy na wszystkie roboty branżowe wynikające z dokumentacji projektowej oraz nie wynikające z dokumentacji projektowej, a mogące wystąpić w trakcie realizacji robót. Warunkiem koniecznym przed przystąpieniem Wykonawcy do robót dla danej branży jest akceptacja przez Zamawiającego kierownika robót branżowych, legitymującego się kwalifikacjami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. Lp.Stanowisko.Minimalna liczba osób. Wymagane uprawnienia.Minimalne doświadczenie jako kierownik podobnych robót (w latach).1. Kierownik budowy w specjalności drogowej(kierownik robót drogowych)- 1 osoba, Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - pełnił funkcję kierownika budowy/robót przy min. 2 robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, odnowie, remoncie lub wzmocnieniu dróg klasy min. G. w ciągu ostatnich 5 lat Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. 4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości min. 3,5 mln PLN brutto każda (lub równowartości w innych walutach liczonych wg średniego kursu walut NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia) polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, odnowie, remoncie lub wzmocnieniu dróg klasy min. G. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. 5.Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli. Lp.Wyszczególnienie (parametry)Min. liczba jednostek A.Sprzęt -Stacjonarna lub przewoźna WMB min. 100 Mg/h lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowego i SMA z tego typu wytwórni - położonej w uzasadnionej technologicznie odległości-min.1szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie: spełnia-nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, sytuacji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w oświadczeniach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1.SIWZ - oryginał. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty: Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu na formularzu zgodnym z treścią Załącznika do Formularza 3.2.SIWZ W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanymi stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie prace zostały wykonane należycie. 5.Informację o sprzęcie, którym Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował (Potencjał techniczny) wymaganym do realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4.SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku. Należy podać lokalizację wytwórni, z których przewidywana jest dostawa betonu asfaltowego, konstrukcyjnego i SMA. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie sprzęt, którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu. 6.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy potwierdzającą, spełnienie wymagań określonych w ogłoszeniu. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument określony w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin jak wyżej. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp (oryginał), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 1 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca upoważniony do reprezentacji, natomiast dokument wymieniony w pkt 2 powinien być przedłożony przez każdego z Wykonawców. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 3-6 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymaga się potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie pisemnej mozna nabyć w siedzibie Zamawiającego - Łodź, ul. Roosevelta 9. SIWZ płatna 130 zł brutto w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat, pok. 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działając na podstawie art. 27 ust. 1 u. Pzp Zamawiający dokonuje wyboru pisemnej formy przekazywania w niniejszym postępowaniu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji..
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





