eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › Przebudowa ciągu komunikacyjnego obejmującego drogi powiatowe nr 2228L, 2231L, 2227L, 2229L poprawiającego bezpieczeństwo ruchu drogowego na terenie gmin Konopnica i Jastków. Budowa drogi powiatowej nr 2228L od dr. 830 - Józefin - Motycz - dr. 747, w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Bełżyce: Przebudowa ciągu komunikacyjnego obejmującego drogi powiatowe nr 2228L, 2231L, 2227L, 2229L poprawiającego bezpieczeństwo ruchu drogowego na terenie gmin Konopnica i Jastków. Budowa drogi powiatowej nr 2228L od dr. 830 - Józefin - Motycz - dr. 747, w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019
Numer ogłoszenia: 98567 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112362 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie, tel. 081 5162475, 5162885, faks 081 5162478.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu komunikacyjnego obejmującego drogi powiatowe nr 2228L, 2231L, 2227L, 2229L poprawiającego bezpieczeństwo ruchu drogowego na terenie gmin Konopnica i Jastków. Budowa drogi powiatowej nr 2228L od dr. 830 - Józefin - Motycz - dr. 747, w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ciągu komunikacyjnego obejmującego drogi powiatowe nr 2228L, 2231L, 2227L, 2229L poprawiającego bezpieczeństwo ruchu drogowego na terenie gmin Konopnica i Jastków. Budowa drogi powiatowej nr 2228L od dr. 830 - Józefin - Motycz - dr. 747, w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019. 1. Przedmiotowa inwestycji zawiera następujące elementy: a)dla przebudowy ciągu komunikacyjnego obejmującego drogi powiatowe nr 2228L, 2231L, 2227L, 2229L poprawiającego bezpieczeństwo ruchu drogowego na terenie gmin Konopnica i Jastków: -Roboty przygotowawcze, -Roboty ziemne, -Odwodnienie korpusu drogowego, -Podbudowy, -Nawierzchnie, -Roboty wykończeniowe, -Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, -Elementy ulic. b)dla budowy drogi powiatowej nr 2228L od dr. 830 - Józefin - Motycz - dr. 747: -Roboty przygotowawcze, -Roboty ziemne, -Odwodnienie korpusu drogowego, -Podbudowy, -Nawierzchnie, -Roboty wykończeniowe, -Urządzenia bezpieczeństwa ruchu, -Elementy ulic, -Czasowa organizacja ruchu. 2.Dla przedmiotowej inwestycji szczegółowy zakres realizacji został wyszczególniony w przedmiarach robót stanowiącym załącznik do SIWZ. Roboty będą prowadzone na terenie Gmin Konopnica i Jastków. 3.Zamówienie należy wykonać zgodnie z SST. 4.Kody CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg; 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby; 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia; 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne; 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych; 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli; 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg; 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby; 45233221-4 Malowanie nawierzchni; 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych; 45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych. 5.Zamawiający będzie wymagał, aby tablice znaków pionowych posiadały umieszczone na tylnej stronie tablicy nalepki z następującymi informacjami: data produkcji znaku, nazwa lub znak handlowy wykonawcy znaku, okres gwarancji odpowiedni do typu folii odblaskowej lica znaku i materiału tarczy znaku, nazwa właściciela, nr telefonu, nr drogi, km. Oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia naklejki nie była większa niż 30 cm20. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. Naklejkę należy wykonać z folii nieodblaskowej. 6.Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania, określa projekt budowlany, dokumentacja techniczna i przedmiary robót stanowiące część pomocniczą do wyszacowania inwestycji. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści SIWZ, danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwanych dalej SST z obowiązującymi przepisami i normami, opracowanym przez Wykonawcę harmonogramem rzeczowo - finansowym wraz z wyceną kosztorysową inwestycji, opracowanym na podstawie przedmiarów robót (wymagany będzie przy podpisaniu umowy), oraz z projektem stałej i czasowej organizacji ruchu. Wymagany minimalny okres gwarancji - 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Natomiast trwałość znaku powinna być co najmniej równa trwałości zastosowanej folii. Minimalne okresy gwarancyjne powinny wynosić dla znaków z folią typu 1 - 7 lat, z folią typu 2 - 10 lat, z folią pryzmatyczną - 12 lat. 7.Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SIWZ i dokumentacją techniczną w terminie umownym. 8.Wykonawca zobowiązany jest do: -opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, -utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, -wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 9.W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę umowną. 10.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie planowanej inwestycji i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie Robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. 11.W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający asortymenty robót. Przedłożony harmonogram musi być zgodny z wymaganymi przez Zamawiającego terminami wykonania zamówienia i uwzględniać okres niezbędny do odbioru robót. 12.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane wyroby, materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SSTWiORB, projekcie, przedmiarze itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. 13.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia i SSTWiORB znajdują się w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej: www.zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże SIWZ w ustawowym terminie (koszt druku i przekazania ponosi Wykonawca, wpłata na konto: 56 1240 2438 1111 0010 0683 4893). 14.Składając ofertę, wykonawca ma prawo zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę jego przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa i wykazać (wyjaśnić) w złożonej ofercie, iż zastrzeżone przez niego informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W razie braku zastrzeżenia Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie takich informacji. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj.: informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2, 45.23.31.41-9, 45.11.20.00-5, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.92-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7291217,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5104471,43

  • Oferta z najniższą ceną: 5104471,43 / Oferta z najwyższą ceną: 8867240,66

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.