eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczPrzetarg nieograniczony na dostawę papieru, materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-27

Międzyrzecz: Przetarg nieograniczony na dostawę papieru, materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego.
Numer ogłoszenia: 9832 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu , ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 0-95 742-84-10, faks 0-95 742-84-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę papieru, materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 Papier, Zadanie nr 2 Wyroby i akcesoria biurowe, Zadanie nr 3 Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.20 - Papier do pisania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Metoda: spełnia /nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( załącznik nr 2) d) W przypadku złożenia oferty na materiały eksploatacyjne innych producentów niż producenci sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument potwierdzający spełnianie normy ISO/IEC 19752 przez oferowane materiały.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2 Tel. 095-742 8410 Fax 095-7428411 www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć (osobiście lub przesłać pocztą) w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu przy ul. Przemysłowej 2 - I piętro pokój 106; 66-300 Międzyrzecz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Papieru dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby i akcesoria biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu przy ul. Przemysłowej 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu przy ul. Przemysłowej 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.