Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Warszawa: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych :
1. przebudowy instalacji wod.- kan. z modernizacją hydroforni w budynku CWPL CePeLekSP ZOZ, Warszawa, ul. Koszykowa 78,
2. remontu i przebudowy pomieszczeń ul. Koszykowa 78:
a) bud.A i B p.VI - ginekologia, poradnia Zdrowia Psychicznego i inne gabinety lekarskie
b) bud. A i B p. V - fizykoterapia,
c) bud. A fragment p. III - chirurgia, ortopedia i sterylizatornia
3. remontu i modernizacji pomieszczeń ul. Żeromskiego 33 :
a) niski parter - pomieszczenia RTG,
b) p. I - pomieszczenia gastrosk
Numer ogłoszenia: 96324 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych : 1. przebudowy instalacji wod.- kan. z modernizacją hydroforni w budynku CWPL CePeLekSP ZOZ, Warszawa, ul. Koszykowa 78, 2. remontu i przebudowy pomieszczeń ul. Koszykowa 78: a) bud.A i B p.VI - ginekologia, poradnia Zdrowia Psychicznego i inne gabinety lekarskie b) bud. A i B p. V - fizykoterapia, c) bud. A fragment p. III - chirurgia, ortopedia i sterylizatornia 3. remontu i modernizacji pomieszczeń ul. Żeromskiego 33 : a) niski parter - pomieszczenia RTG, b) p. I - pomieszczenia gastrosk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 1.1.Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę instalacji wod.- kan. i modernizacji hydroforni w budynku przychodni przy ul. Koszykowej 78. szt.5 + 1 w wersji elektronicznej 1.2.Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych. 1.3.Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. szt.1 + 1 w wersji elektronicznej 1.4.Uzgodnienie w/w projektów z: Wojskowym Inspektorem Sanitarnym WOMP, BHP, Delegatury Wojskowej Ochrony P.Poż., MPWiK oraz zapewnienie sprawdzenia projektów pod względem zgodności z przepisami. 1.5. Wykonanie przedmiarów robót do w/w projektów. szt.1 + 1 w wersji elektronicznej 1.6.Wykonanie kosztorysów inwestorskich. szt.1 + 1 w wersji elektronicznej 1.7. Nadzór autorski nad realizacją projektu. 2 2.1. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na remont i przebudowę pomieszczeń w przychodni przy ul. Koszykowej 78: szt.5 + 1 w wersji elektronicznej a) bud. A i B p. VI - ginekologia, poradnia Zdrowia Psychicznego i inne gabinety lekarskie, b) bud. A i B p. V - fizykoterapia, c) bud. A fragment p. III - chirurgia, ortopedia i sterylizatornia 2.2.Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych. 2.3.Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. szt.1 + 1 w wersji elektronicznej 2.4.Niezbędne uzgodnienia w/w projektów między innymi z: Wojskowym Inspektorem Sanitarnym WOMP oraz zapewnienie sprawdzenia projektów pod względem zgodności z przepisami. 2.5. Wykonanie przedmiarów robót do w/w projektów. szt.1 + 1 w wersji elektronicznej 2.6.Wykonanie kosztorysów inwestorskich. szt.1 + 1 w wersji elektronicznej 2.7. Nadzór autorski nad realizacją projektu. 3 3.1. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na remont i modernizację pomieszczeń w przychodni przy ul. Żeromskiego 33: szt.5 + 1 w wersji elektronicznej a) niski parter - pomieszczenia RTG, b) p. I - pomieszczenia gastroskopii i USG 3.2.Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych. 3.3.Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. szt.1 + 1 w wersji elektronicznej 3.4.Niezbędne uzgodnienia w/w projektów między innymi z: Wojskowym Inspektorem Sanitarnym WOMP oraz zapewnienie sprawdzenia projektów pod względem zgodności z przepisami. 3.5. Wykonanie przedmiarów robót do w/w projektów. szt.1 + 1 w wersji elektronicznej 3.6.Wykonanie kosztorysów inwestorskich. szt.1 + 1 w wersji elektronicznej 3.7. Nadzór autorski nad realizacją projektu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 3 900,00 zł. ( słownie: trzy tysiące dziewięćset 00/100 zł.) wniesione w jednej lub kilku formach określonej w art. 45 ust 6 pzp. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia, nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87,poz.605 z późn.zm. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Zamawiający żąda złożenia: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Wymaga się aby Wykonawca wykazał się co najmniej trzema pracami projektowymi o podobnym zakresie, dotyczącymi kompleksowych prac projektowych obiektów służby zdrowia, w tym przynajmniej dwie o wartości co najmniej 150 000, 00 zł. 5. Wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia , przy realizacji zamówienia. Wykaz powinien być potwierdzony kserokopią wymaganych uprawnień do projektowania i nadzorowania do wykonania niniejszego zamówienia wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wypełniony druk oferty zgodny w treści z załączonym wzorem . 7. Dowód wniesienia wadium wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie 59 1130 1017 0200 0000 0013 7182 Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. Forma wniesienia wadium inna niż pieniężna powinna być wnoszona w oryginale, właściwie podpisana, jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Powinna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty na rzecz Zamawiającego zgodnie z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 8. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a wymagane oświadczenia wskazane w rozdziale IX pkt.2,3 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w języku polskim przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pokój nr 11 w dni robocze od 8:00 do 14:30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego kancelaria pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





