eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług nadzoru geotechnicznego przy pracach budowlanych związanych z kształtowaniem bryły i rekultywacją składowiska odsiewów balastowych Radiowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Warszawa: Świadczenie usług nadzoru geotechnicznego przy pracach budowlanych związanych z kształtowaniem bryły i rekultywacją składowiska odsiewów balastowych Radiowo
Numer ogłoszenia: 92448 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, 6320051, faks 022 8882048 lub 49, 8364916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Usługi komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług nadzoru geotechnicznego przy pracach budowlanych związanych z kształtowaniem bryły i rekultywacją składowiska odsiewów balastowych Radiowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi nadzoru geotechnicznego przy pracach budowlanych związanych z kształtowaniem bryły i rekultywacją składowiska odsiewów balastowych Radiowo, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej 803 920,00 zł.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne 71.33.50.00 - Badania inżynieryjne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem kadrowym w postaci osób zapewniających wykonanie zamówienia, tzn. dysponował osobami posiadającymi: A.uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii - wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 z póżn.zm), B. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z póżn. zm.), C. uprawnienia do wykonywania i kierowania pracami geologicznymi co najmniej kategorii IX według Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie kwalifikacji w zakresie geologii (Dz.U. Nr 275, poz. 1629), D.uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi specjalizacja geotechnika, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.). Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna realizację przedmiotu zamówienia przez osoby, które łącznie spełniają wymóg posiadania powyższych uprawnień w konfiguracji: [(B+C) lub D] + A.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Pełnomocnictwo zgodnie z zapisami SIWZ. Wymaganie dokumenty poniżej powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Informacja o przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331 późn. zm.) wraz z listą podmiotów należących do tej samej co Wykonawca grupy kapitałowej lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej. Wzór informacji w sprawie przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentów wskazanych: - w ppkt. 3 - składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W przypadku, gdy w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Aktualność wszystkich w/w dokumentów określona jest analogicznie do dokumentówo podobnej treści wydawanych przez odpowiednie urzędy na terenie RP. Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia oraz oceny spełnienia warunków szczegółowych do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien zawierać potencjał kadrowy zgodny z wymaganiami określonymi w pkt 5 ppkt 2 b) (Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem kadrowym - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów (wyłącznie oryginał), na które Wykonawca się powołuje do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (dla sytuacji, o których mowa w pkt 5 ppkt 2 c SIWZ). Zamawiający wymaga, aby przedłożone zobowiązanie zawierało wyraźne doprecyzowanie, jakie zasoby będą przedmiotem udostępnienia, przez kogo zostaną one udostępnione i na czyją rzecz, oraz na jaki czasokres - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Pisemna informacja dotycząca potencjału podmiotu trzeciego, na który powołuje się Wykonawca, pozwalająca na dokonanie oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tym podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do jego zasobów (dla sytuacji, o których mowa w pkt 5 ppkt 2 c SIWZ). Zamawiający wymaga, aby informacja zawierała w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie: a) cen określonych w Formularzu cenowym, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a związanych ze zmianą należności publiczno-prawnych w tym np podatku VAT lub podatku akcyzowego, mających bezpośredni wpływ na cenę. b) osób uczestniczących w realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ewentualne zmiany treści zawartej umowy w tym zakresie muszą nadal potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu postawionych w SIWZ. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt a, b jest pisemny wniosek Wykonawcy w tej sprawie przekazany koordynatorowi realizacji umowy ze strony Zamawiającego wskazanemu w umowie. Wniosek ten musi zawierać co najmniej: - proponowaną treść zmian, - wyczerpujące wyjaśnienie okoliczności, które są podstawą ich wprowadzenia wraz z udowodnieniem, że zmian tych nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - udowodnienie, że proponowane zmiany potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu postawionych w SIWZ.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie dokumentu wydrukowanego w siedzibie Zamawiającego pok. 11, wpłata 30 zł na konto nr 31 1140 1010 0000 6848 6000 1019 (przed pobraniem SIWZ) lub gotówką w kasie.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiebiorstwo Oczyszczania w m.st Warszawie Sp. z o.o. ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, Biuro Zamówień Publicznych (pok. 11)..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.