eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańwykonanie adaptacji wiaty na ujeżdżalnię koni w Rolniczym Gospodarstwie Doświadczalnym w Swadzimiu przy ul. Parkowej 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-18

POZYCJA 9076

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie adaptacji wiaty na ujeżdżalnię koni w Rolniczym Gospodarstwie Doświadczalnym w Swadzimiu przy ul. Parkowej 4 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, do kontaktów: Janusz Kulka, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145, e-mail: zampub@au.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.au.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu, Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim w Administrowaniu, przedmiot zamówienia:1)Tomasz Gałężewski,2)Andrzej Konieczny;3)Janusz Kulka-SIWZ, ul. Parkowa 4, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 1)604454438; 2) 061 848 7024;3)0618487043, fax 061 848 70 43, e-mail: zampub@au.poznan.pl, www.au.poznan.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu, Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim w Administrowaniu, Janusz Kulka, ul. Parkowa 4, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 848 70 43, fax 061 848 70 43, e-mail: zampub@au.poznan.pl, www.au.poznan.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu, Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim w Administrowaniu, Janusz Kulka, ul. Parkowa 4, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 848 70 43, fax 061 848 70 43, e-mail: zampub@au.poznan.pl, www.poznan.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie adaptacji wiaty na ujeżdżalnię koni w Rolniczym Gospodarstwie Doświadczalnym w Swadzimiu przy ul. Parkowej 4. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Swadzim, ul. Parkowa 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlano-renowacyjne,dachowe, stolarskie, posadzkowe, malarskie, okładzinowe, ślusarskie, drogowe, elektryczne. Szczegółowy zakres prac określono w zestawieniu ilościowo - wartościowym SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Zastosowane materiały muszą być przeznaczone przez producenta do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Istniejąca wiata jest obiektem wolnostojącym o powierzchni 630,00 m2 i nie podpiwniczona. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ na podstawie treści dokumentów załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy i osób z uprawnieniami branżowymi 3.wykaz zrealizowanych prac - co najmniej 2 zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością co najmniej 40% ceny oferty brutto każde, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4.oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia; 5.oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - udzielą co najmniej 3 lat bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia, 6.zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy, 7.zestawienia ilościowo - wartościowe w wersji papierowej i elektronicznej, 8.polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50% wartości brutto zamówienia Na etapie składania ofert, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC, jednakże Zamawiający wymaga przedstawienia oświadczenia wykonawcy, iż w wypadku wybrania jego oferty najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu odpowiedni dokument 9.dowód wniesienia wadium (kserokopia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w Biurze Zamówień Publikcznych lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, ul. Wojska Polskiego 28, pok. 320 Sala Senatu.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.