eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont pomieszczeń - budynek Urzędu Miasta Poznania przy ul. 3 Maja 46, pl. Wolności 14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-20

Poznań: Remont pomieszczeń - budynek Urzędu Miasta Poznania przy ul. 3 Maja 46, pl. Wolności 14
Numer ogłoszenia: 89967 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 437936 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń - budynek Urzędu Miasta Poznania przy ul. 3 Maja 46, pl. Wolności 14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. 3 Maja 46/ pl. Wolności 14. Roboty budowlane części budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. 3 Maja 46/pl. Wolności 14 w Poznaniu. Prace obejmują kondygnacje od parteru do IV piętra , dodatkowo oczyszczenie i rozbiórki na poddaszu oraz wydzielenie pożarowe poddasza w obu klatkach schodowych. Budynek jest obiektem zabytkowym, pięciokondygnacyjnym , podpiwniczonym, z poddaszem. Budynek w części remontowanej nie jest użytkowany. Budynek powstał w roku 1910. Kubatura budynku - 34.660 m3. Zakres prac, którzy należy wykonać jest następujący : -remont budowlany wszystkich pomieszczeń , -wszystkie ściany i sufity do malowania -wszystkie posadzki do remontu lub wymiany -drzwi wewnętrzne istniejące do napraw i malowania -wymiana sufitów podwieszonych na korytarzach -nowoprojektowane pomieszczenia sanitarne , -wymiany całej instalacji elektrycznej , gniazd wtykowych i oświetlenia , -tablice rozdzielcze na każdej kondygnacji do wymiany , -oświetlenie bezpieczeństwa i ewakuacji , -wymiana i rozbudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej ,-klimatyzacja wybranych pomieszczeń , -wentylacja mechaniczna sanitariatów , -centralne ogrzewanie do rozbudowy -odymianie p.poż. klatek schodowych ,-instalacja systemu sygnalizacji pożaru Prace obejmują roboty wewnątrz budynku , z robót zewnętrznych ograniczają się do wymiany drzwi wejściowych i drzwi bocznych, wymiany okien w klatce schodowej oraz udrożnienie odpływów deszczowych na balkonach i montażu wentylatorów dachowych. Prace remontowe należy wykonać w 4 etapach: I etap - remont poddasza i IV piętra do pierwszego malowania oraz wykonanie torów kablowych i pomieszczenia serwerowni. II etap - remont II i III pietra do pierwszego malowania III etap - remont I piętra i parteru do pierwszego malowania IV etap- wykończenie wszystkich pięter i odbiory Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego prac remontowych. Szczegółowy zakres prac będzie przedstawiony zostanie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MALBUD Zakład Remontowo Budowlany Eugeniusz Nowak, ul. Onufrego Zagłoby 5, 60-177 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2348015,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1633789,33

  • Oferta z najniższą ceną: 1633789,33 / Oferta z najwyższą ceną: 3048972,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.