eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Łódź: Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi
Numer ogłoszenia: 88629 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64857 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 675 75 00, faks 42 678 92 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi z podziałem na sześć pakietów. Nomenklatura - Wspólny słownik zamówień CPV-39100000-3, 39130000-2, 33192000-2, 39150000-8, 39111100-4, 39112000-0, 39113100-8. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa część B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Opis techniczny przedmiotu zamówienia. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy, złoży/zmontuje i ustawi przedmiot zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Szpitala. Zamawiający umożliwia przed złożeniem oferty dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej. Miejsce dostawy mebli i wyposażenia określono w części B SIWZ. Termin płatności za towar nie może być krótszy niż 30 dni. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące. Opis części zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wybrane pakiety: nr 1-6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie pakietów. Brak wyceny na daną pozycję pakietu spowoduje odrzucenie oferty. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (w załączniku nr 1 części C SIWZ). 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1: Meble ogólne z wyposażeniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma DARMAX Usługi i Produkcja Mebli Dariusz Czajka, ul. Selekcyjna 18, 92-228 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56488,61

  • Oferta z najniższą ceną: 56488,61 / Oferta z najwyższą ceną: 65326,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2: Meble do siedzenia i wyposażenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERIWA Sp. J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18745,20

  • Oferta z najniższą ceną: 18745,20 / Oferta z najwyższą ceną: 27721,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4: Fotele do długotrwałego przebywania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INNOW Jan Wyciślik, ul. Ustrońska 8, 40-763 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10481,40

  • Oferta z najniższą ceną: 10481,40 / Oferta z najwyższą ceną: 24948,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5: Meble medyczne i woposażenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • L.P.W. ROMAR Roman Marciniak, ul. Zbąszyńska 1/3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17216,28

  • Oferta z najniższą ceną: 17216,28 / Oferta z najwyższą ceną: 19155,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6: Szafy kartotekowe i aktowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERIWA Sp. J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1894,20

  • Oferta z najniższą ceną: 1894,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2793,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.