Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Warszawa: Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych
dla PL.2012 Sp. z o.o.
Nr postępowania: 66/IN/04/2009
Numer ogłoszenia: 88027 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PL 2012 sp. z o. o. , ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5603710, faks 022 5603755.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.2012.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla PL.2012 Sp. z o.o. Nr postępowania: 66/IN/04/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla PL.2012 Sp. z o.o., zgodnie z załacznikiem nr 1 do umowy, będącej załącznikiem do ogłoszenia, dostępnym na stronie zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków będzie polegała na ocenie spełnia / nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełniania warunków, o których mowa w ogłoszeniu należy złożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej; b) Wypełniony i podpisany Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do ogłoszenia; c) Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Prawa zamówień publicznych podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do ogłoszenia; d) Wypełniony i podpisany Formularz Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 2 do ogłoszenia. e) Oświadczenie, że oferowane meble spełniają wymagania określone w Polskich Normach - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do ogłoszenia; Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. Jeżeli wniosek i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub upoważnienie przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub urzędowo. Poprawki we wniosku muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej wniosek. Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Informacja o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazana zostanie Wykonawcom przez Pełnomocnika Zamawiającego na podany we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu adres e-mail do dnia 15.06.2009 r. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej będą zobligowani do wypełnienia formularza elektronicznego (odpowiednik formularza stanowiącego Załącznik Nr 2 do ogłoszenia FORMULARZ WYKONAWCY) i przesłanie go do PWPW S.A na adres e-mail: aukcje@pwpw.pl nie później niż do dnia 16.06.2009 r. Wzór formularza elektronicznego zostanie przesłany wraz z informacją o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazaną Wykonawcom przez Pełnomocnika Zamawiającego na podany we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu adres e-mail do dnia 15.06.2009 r. Wzór formularza można również pobrać ze strony internetowej Polskiej Platformy Przetargowej http://www.ppp.pwpw.pl/DokumentyEntry?id=21.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.ppp.pwpw.pl
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://www.2012.org.pl; www.ppp.pwpw.pl
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wykonawcy składają, wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do licytacji Formularz Wykonawcy Po dopuszczeniu przez Zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej Wykonawcy zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do PWPW S.A. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od PWPW S.A. drogą elektroniczną bezpłatne instrukcje obsługi licytacji elektronicznej oraz login i hasło dostępu do systemu PPP na stronie http://www.ppp.pwpw.pl. Zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej zostaną przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy wskazany w Formularzu Wykonawcy. Wykonawcy potwierdzą otrzymanie zaproszeń do udziału w licytacji drogą elektroniczną na adres e-mail osoby upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego. Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych używanych do dostępu do systemu PPP: - komputer klasy PC, - system operacyjny Windows 2000 lub wyższy; - zegar 300Mhz, 64MB RAM; - stałe łącze internetowe; - przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa; - aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną; - wyłączona autoryzacja na serwerze proxy; PWPW S.A. udziela informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem telefonu (22)464 79 79, e-mail: aukcje@pwpw.pl.
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Cena wywoławcza - 44 000 PLN brutto Minimalna wysokośc postąpienia - 400 PLN brutto.
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
-
etap nr czas trwania etapu 1 Licytacja elektroniczna jest jednoetapowa. Podstawowy czas trwania licytacji elektronicznej wynosić będzie 20 minut. Maksymalny czas trwania licyatcji - 45 minut. Szczegółowe warunki zawarte są w ogłoszeniu (na stronie zamawiającego)
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: PL.2012 Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa, Recepcja V piętro w godz. od 9.00 do 17.00.
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 22.06.2009, godzina - 10.00.
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: 22.06.2009, godzina 10.20 + ewentualne przedłużenia. Maksymalnie - 10.45..
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi w chwili upływu podstawowego czasu trwania licytacji elektronicznej pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 3 minut trwania licytacji żaden z Wykonawców nie złoży oferty. Jeżeli w ciągu ostatnich 3 minut trwania licytacji elektronicznej zostanie złożona oferta przez któregokolwiek z Wykonawców nastąpi uruchomienie opcjonalnego przedłużenia licytacji elektronicznej. W trakcie licytacji elektronicznej możliwe jest uruchomienie 5 opcjonalnych przedłużeń licytacji elektronicznej. Licytacja elektroniczna kończy się wraz z upływem: - 20 minuty jeśli w okresie między 17 a 20 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 25 minuty jeśli w okresie między 22 a 25 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 30 minuty jeśli w okresie między 27 a 30 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 35 minuty jeśli w okresie między 32 a 35 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 40 minuty jeśli w okresie między 37 a 40 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 45 minuty jeśli w okresie między 42 a 45 minutą zostanie bądź nie zostanie złożona nowa oferta. Maksymalny czas trwania licytacji elektronicznej: 45 minut. Zamknięcie licytacji elektronicznej następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej..
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- Dostawa mebli biurowych do Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





