eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-ZdrójDostawa i montaż mebli pokojowych, elementów wyposażenia i wystroju do pokoi 1-osb. na III p. nr 306,311,317 oraz na IV p. nr 405, 406,407,408,409,410,411,412,413,415,417 budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym Bristol MSW w Kudowie-Zdroju na podstawie dokumentacji projektowej Etap IPrzebudowa i modernizacja - czterech pokoi 2-osb. od nr 123 do nr 126 na I p.; - trzech pokoi 1-osb. nr306,311,317, gab. lekarskich nr318 i 319 i biura nr 314 na III p.; - dziewiętnastu pokoi 1-osb. od nr 405 do nr 413, nr 415, nr 417 na IV p.; oraz od nr 507 do nr 510, od nr 512 do nr 516 na V p

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-11

Kudowa-Zdrój: Dostawa i montaż mebli pokojowych, elementów wyposażenia i wystroju do pokoi 1-osb. na III p. nr 306,311,317 oraz na IV p. nr 405, 406,407,408,409,410,411,412,413,415,417 budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym Bristol MSW w Kudowie-Zdroju na podstawie dokumentacji projektowej Etap I: Przebudowa i modernizacja : - czterech pokoi 2-osb. od nr 123 do nr 126 na I p.; - trzech pokoi 1-osb. nr: 306,311,317, gab. lekarskich nr: 318 i 319 i biura nr 314 na III p.; - dziewiętnastu pokoi 1-osb. od nr 405 do nr 413, nr 415, nr 417 na IV p.; oraz od nr 507 do nr 510, od nr 512 do nr 516 na V p
Numer ogłoszenia: 84354 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58188 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju, ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8661201, faks 74 8661203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli pokojowych, elementów wyposażenia i wystroju do pokoi 1-osb. na III p. nr 306,311,317 oraz na IV p. nr 405, 406,407,408,409,410,411,412,413,415,417 budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym Bristol MSW w Kudowie-Zdroju na podstawie dokumentacji projektowej Etap I: Przebudowa i modernizacja : - czterech pokoi 2-osb. od nr 123 do nr 126 na I p.; - trzech pokoi 1-osb. nr: 306,311,317, gab. lekarskich nr: 318 i 319 i biura nr 314 na III p.; - dziewiętnastu pokoi 1-osb. od nr 405 do nr 413, nr 415, nr 417 na IV p.; oraz od nr 507 do nr 510, od nr 512 do nr 516 na V p.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż mebli pokojowych, elementów wyposażenia i wystroju do pokoi jednoosobowych na III piętrze nr 306, 311, 317 oraz na IV piętrze nr 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 415, 417 budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym Bristol MSW w Kudowie-Zdroju na podstawie dokumentacji projektowej Etap I: Przebudowa i modernizacja : - czterech pokoi dwuosobowych od nr 123 do nr 126 na I piętrze budynku; - trzech pokoi jednoosobowych nr: 306, 311, 317, gabinetów lekarskich nr: 318 i 319 i biura nr 314 na III piętrze budynku; - dziewiętnastu pokoi jednoosobowych od nr 405 do nr 413, nr 415, nr 417 na IV piętrze budynku; oraz od nr 507 do nr 510, od nr 512 do nr 516 na V piętrze budynku; z dostosowaniem do szczegółowych wymagań, jakim zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. (Dz.U.2012.739) powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą - w obiekcie: SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe BRISTOL MSW w Kudowie-Zdroju. 1) Łóżko drewniane, wolnostojące szt. 14 2) Materac do łóżka szt. 14 3) Fotel szt. 13 4) Krzesło biurowe szt. 1 5) Szafka nocna (przyłóżkowa) szt. 14 6) Szafka otwarta montowana do ściany szt. 15 7) Stolik z minibarem szt. 14 8) Kosz na śmieci zamykany 12-15 l szt. 14 9) Szafa ubraniowa - typ 1 szt. 13 10) Szafka wisząca, zamknięta szt. 11 11) Szafa stojąca na segregatory (aktowa) szt. 3 12) Wieszak ścienny stalowy szt. 14 13) Szafka łazienkowa wbudowana szt. 14 14) Firany, zasłony kpl. 14 15) Kosz na śmieci zamykany 6-9 l szt. 14 16) Uchwyt na papier toaletowy szt. 14 17) Szczotka WC szt. 14 18) Drążek na ręczniki szt. 14 19) Wieszak na ręczniki szt. 14 20) Wieszak punktowy szt. 14 21) Półka narożna szt. 14 Szczegółowy opis oraz zestawienie poszczególnych ilości zawiera Projekt wykonawczy wyposażenia wnętrz oraz przedmiar stanowiące załączniki do SIWZ. Ogólne wytyczne do mebli: 1) wszystkie nóżki mebli powinny umożliwiać ich poziomowanie; 2) zaleca się użycie płyt jednego producenta, zachowując parametry gęstości (>_730 kg/m3) oraz spełnienie wymagania normy PN EN 14322, okleina modyfikowana tożsama kolorystycznie, fakturowo i materiałowo z okleiną zastosowaną na formatkach ściennych. Okleina do zastosowań wewnętrznych - definicja, wymagania i klasyfikacja. Okleina na wszystkich widocznych ściankach mebla; 3) meble powinny być wyposażone w płyty w klasie higieny E1. Zamawiający wymaga przedstawienie atestu higienicznego na płytę i obrzeża; 4) konstrukcja mebli, kolor według szczegółowego opisu oraz zestawienia projektu wykonawczego wyposażenia wnętrz; 5) użyte kleje powinny posiadać odpowiednie atesty higieniczne; 6) otwory montażowe pod zawiasy zalane klejem poliuretanowym w celu wzmocnienia powierzchni; 7) półki z systemem zapadkowym, niewypadające z domykiem; 8) podchwyty / uchwyty do zaakceptowania przez Zamawiającego. Dostawa i montaż mebli odbywać się będzie w 2 częściach: - część nr 1: pokoje nr 311 na III piętrze, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 415, 417 na IV piętrze w terminie do 21.04.2016 r.; - część nr 2: pokoje nr 306, 317 w terminie do 24.06.2016 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.31.00 - Fotele 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.15.10.00 - Meble różne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • w&w design Katarzyna Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76396,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60987,91

  • Oferta z najniższą ceną: 60987,91 / Oferta z najwyższą ceną: 264696,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.