eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaRemont drogi ul. Ogrodowej na odcinku od km 0+060 do km 0+322 w Suchej Beskidzkiej w ramach usuwania szkód powodziowych



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Sucha Beskidzka: Remont drogi ul. Ogrodowej na odcinku od km 0+060 do km 0+322 w Suchej Beskidzkiej w ramach usuwania szkód powodziowych
Numer ogłoszenia: 81430 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sucha Beskidzka , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 033 8742341, 8749544, faks 033 8742266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi ul. Ogrodowej na odcinku od km 0+060 do km 0+322 w Suchej Beskidzkiej w ramach usuwania szkód powodziowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej - ul. Ogrodowej w Suchej Beskidzkiej od km 0+060 do km 0+322. Zadanie jest realizowane w ramach usuwania szkód powodziowych. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: - rozbiórkę nawierzchni z trylinki i płyt IOMB (~384 m2), - roboty ziemne (~ 100 m3), - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego (~ 666 m2), - wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego (~ 666 m2), - ułożenie ścieków, - wykonanie odwodnienia z korytek i krat przejazdowych, - profilowanie i zagęszczanie podłoża (~ 666 m2), - regulacja studzienek kanalizacyjnych (~ 17 szt.), - ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych z warstwą asfaltową (~ 671 m2). Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia przedstawia przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Roboty należy wykonywać zgodnie z technologią przewidzianą dla tego rodzaju prac, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasad BHP..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wszystkie wyżej opisane warunki. Ocena będzie dokonywana przez komisję przetargową powołaną przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia wszystkich tych warunków. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców należy złożyć dokumenty i oświadczenia zgodnie z informacjami podanymi w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego do SIWZ wzoru (załącznik nr 2); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 10 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej pok. 31, lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej , 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, pok. 23 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.