Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Sucha Beskidzka: Remont drogi ul. Ogrodowej na odcinku od km 0+060 do km 0+322 w Suchej Beskidzkiej w ramach usuwania szkód powodziowych
Numer ogłoszenia: 81430 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sucha Beskidzka , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 033 8742341, 8749544, faks 033 8742266.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi ul. Ogrodowej na odcinku od km 0+060 do km 0+322 w Suchej Beskidzkiej w ramach usuwania szkód powodziowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej - ul. Ogrodowej w Suchej Beskidzkiej od km 0+060 do km 0+322. Zadanie jest realizowane w ramach usuwania szkód powodziowych. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: - rozbiórkę nawierzchni z trylinki i płyt IOMB (~384 m2), - roboty ziemne (~ 100 m3), - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego (~ 666 m2), - wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego (~ 666 m2), - ułożenie ścieków, - wykonanie odwodnienia z korytek i krat przejazdowych, - profilowanie i zagęszczanie podłoża (~ 666 m2), - regulacja studzienek kanalizacyjnych (~ 17 szt.), - ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych z warstwą asfaltową (~ 671 m2). Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia przedstawia przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Roboty należy wykonywać zgodnie z technologią przewidzianą dla tego rodzaju prac, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasad BHP..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wszystkie wyżej opisane warunki. Ocena będzie dokonywana przez komisję przetargową powołaną przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia wszystkich tych warunków. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców należy złożyć dokumenty i oświadczenia zgodnie z informacjami podanymi w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego do SIWZ wzoru (załącznik nr 2); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 10 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej pok. 31, lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej , 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, pok. 23 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa jarzyn i owoców
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Dostawa sprzętu medycznego- generator ultradźwiękowy
- Dostawa materiałów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XI
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów chemioterapii i lekowych - uzupełnienie X
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Przebudowa ulicy Przemysłowej w Prabutach
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





