eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonywanie przeglądów eksploatacyjnych urządzeń kotłowni gazowej, stacji zmiękczania wody w kotłowni, zasilaczy bezprzerwowych UPS i wentylatorów wywiewnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Wrocław: Wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych urządzeń kotłowni gazowej, stacji zmiękczania wody w kotłowni, zasilaczy bezprzerwowych UPS i wentylatorów wywiewnych
Numer ogłoszenia: 79567 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7359301, faks 71 7359300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nszw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych urządzeń kotłowni gazowej, stacji zmiękczania wody w kotłowni, zasilaczy bezprzerwowych UPS i wentylatorów wywiewnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych: urządzeń kotłowni gazowej, stacji zmiękczania wody w kotłowni, zasilaczy bezprzerwowych UPS i wentylatorów wywiewnych w obiekcie szpitala we Wrocławiu przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 niezależne części i obejmuje: 1) w części pierwszej - przeglądy eksploatacyjne urządzeń kotłowni gazowej: wykonanie czterech przeglądów eksploatacyjnych urządzeń kotłowni gazowej, zainstalowanej w budynku technicznym szpitala zgodnie z instrukcjami producenta; 2) w części drugiej - przeglądy eksploatacyjne urządzeń stacji zmiękczania wody w kotłowni: wykonanie czterech przeglądów eksploatacyjnych urządzeń stacji zmiękczania wody, zainstalowanej w budynku technicznym szpitala zgodnie z instrukcjami producenta; 3) w części trzeciej - przeglądy eksploatacyjne zasilaczy bezprzerwowych UPS: wykonanie dwóch przeglądów eksploatacyjnych zasilaczy bezprzerwowych UPS Powerware 9395 -550-MBS zainstalowanych w obiekcie szpitala; 4) w części czwartej - przeglądy eksploatacyjne wentylatorów wywiewnych: wykonywania dwóch przeglądów eksploatacyjnych wentylatorów wywiewnych.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych urządzeń kotłowni gazowej, stacji zmiękczania wody w kotłowni, zasilaczy bezprzerwowych UPS i wentylatorów wywiewnych. Do 50a5 wartości zamówienia podstawowego na każdą część zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) Dla pierwszej części zamówienia: co najmniej 1 (jednego) zamówienia którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych urządzeń kotłowni gazowych, o wartości zamówienia co najmniej 6 000 zł netto (słownie: sześć tysięcy złotych). b) Dla drugiej części zamówienia: co najmniej 1 (jednego) zamówienia którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych urządzeń zmiękczania wody, o wartości zamówienia co najmniej 1 000 zł netto (słownie: jeden tysiąc złotych). c) Dla trzeciej części zamówienia: co najmniej 1 (jednego) zamówienia którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych zasilaczy bezprzewodowych UPS, o wartości zamówienia co najmniej 6 000 zł netto (słownie: sześć tysięcy złotych). d) Dla czwartej części zamówienia: co najmniej 1 (jednego) zamówienia którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych wentylatorów wywiewnych, o wartości zamówienia co najmniej 4 000 zł netto (słownie: cztery tysiące złotych). Uwaga: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy wykazać posiadane doświadczenie OSOBNO dla każdej z części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie osoby spełniające następujące wymagania: a) Dla pierwszej części zamówienia: - co najmniej 1 osobą, posiadającą co najmniej: ważne świadectwa kwalifikacji E i D grupy I, II i III, - co najmniej 1 osobą, posiadającą autoryzację producenta kotłowni do wykonywania czynności autoryzowanych przeglądów eksploatacyjnych (przez autoryzację Zamawiający rozumie również posiadanie przez osobę świadectwa przeszkolenia przez producenta do wykonywania czynności przeglądów eksploatacyjnych kotłowni gazowych), b) Dla drugiej części zamówienia: - co najmniej 1 osobą, posiadającą co najmniej: ważne świadectwa kwalifikacji E i D grupy I, - co najmniej 1 osobą, posiadającą autoryzację producenta urządzeń stacji zmiękczania wody w kotłowni do wykonywania czynności autoryzowanych przeglądów eksploatacyjnych (przez autoryzację Zamawiający rozumie również posiadanie przez osobę świadectwa przeszkolenia przez producenta do wykonywania czynności przeglądów eksploatacyjnych urządzeń do zmiękczania wody), c) Dla trzeciej części zamówienia: - co najmniej 1 osobą, posiadającą co najmniej: ważne świadectwa kwalifikacji E i D grupy I, - co najmniej 1 osobą, posiadającą autoryzację producenta zasilaczy bezprzewodowych UPS do wykonywania czynności autoryzowanych przeglądów eksploatacyjnych (przez autoryzację Zamawiający rozumie również posiadanie przez osobę świadectwa przeszkolenia przez producenta do wykonywania czynności przeglądów eksploatacyjnych zasilaczy bezprzewodowych UPS), d) Dla czwartej części zamówienia: co najmniej 1 osobą, posiadającą co najmniej: ważne świadectwa kwalifikacji E i D grupy I. Uwaga: Zamawiający dopuszcza udział tej samej osoby przy realizacji więcej niż jednego zadania, pod warunkiem posiadania uprawnień niezbędnych dla tej części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminów realizacji zamówienia może być dokonana: a) w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy w tym także wystąpienia podczas realizacji robót dodatkowych lub uzupełniających nieobjętych Umową, a w szczególności wystąpienia: - klęsk żywiołowych, które utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie prac; - warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, przeprowadzania prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów, w szczególności temperatury powietrza poniżej minus 100C, wiatru uniemożliwiającego pracę maszyn budowlanych, gwałtownych opadów deszczu (oberwanie chmury), gradobicia, burz z wyładowaniami atmosferycznymi; b) w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie realizacji prac przez Zamawiającego; c) w następstwie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a które skutkować mogą niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 powyżej termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) Zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem potencjałem technicznym i osobowym; 3) Zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych. 4) Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotem Umowy, b) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany, o których mowa w lit. b mogą być wprowadzane w sytuacjach, odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych, oraz w innych sytuacjach, jednakże w tym ostatnim przypadku Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Zmiany wskazywane w lit. a - lit. b będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w lit. a - lit. b zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia. 2. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 i ust. 2 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób określony we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nszw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o. ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o. ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane w okresie: 1) Część pierwsza zamówienia (urządzenia kotłowni gazowej): do 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy, 2) Część druga zamówienia (agregaty stacji zmiękczania wody) do 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy, 3) Część trzecia zamówienia (zasilacze bezprzerwowe UPS): do 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4) Część czwarta zamówienia (wentylatory wywiewne): do 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy eksploatacyjne urządzeń kotłowni gazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie czterech przeglądów eksploatacyjnych urządzeń kotłowni gazowej, zainstalowanej w budynku technicznym szpitala zgodnie z instrukcjami producenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy eksploatacyjne urządzeń stacji zmiękczania wody w kotłowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie czterech przeglądów eksploatacyjnych urządzeń stacji zmiękczania wody, zainstalowanej w budynku technicznym szpitala zgodnie z instrukcjami producenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy eksploatacyjne zasilaczy bezprzerwowych UPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dwóch przeglądów eksploatacyjnych zasilaczy bezprzerwowych UPS Powerware 9395 -550-MBS zainstalowanych w obiekcie szpitala.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeglądy eksploatacyjne wentylatorów wywiewnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dwóch przeglądów eksploatacyjnych wentylatorów wywiewnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.