eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa szczepionek przeciwko wirusowi HPV dla potrzeb ZLA w Oświęcimiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Oświęcim: Dostawa szczepionek przeciwko wirusowi HPV dla potrzeb ZLA w Oświęcimiu.
Numer ogłoszenia: 79105 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57207 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu, ul. Garbarska 1, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8444295, 8430006, faks 033 8444295.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczepionek przeciwko wirusowi HPV dla potrzeb ZLA w Oświęcimiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2015r. 465 sztuk (dawek) szczepionki przeciwko wirusowi HPV (do szczepienia 3-dawkowego). Dostawa realizowana będzie sukcesywnie, tj. w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, w formie dostaw cząstkowych. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której zapotrzebowanie łącznie w całym okresie zamówienia będzie mniejsze niż szacowana liczba 465 sztuk (dawek). Opis zadania wraz z parametrami technicznymi: Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom prawnym dla wyrobów medycznych i/lub produktów leczniczych określonych w ustawie prawo farmaceutyczne (t.j.: Dz.U. z 2008r. nr 45, poz. 271 ze zm.), ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. nr 107, poz. 679 ze zm.) oraz innych aktach rangi ustawowej i aktów okołoustawowych, w szczególności: 1) Wyroby medyczne / produkty lecznicze objęte dostawą winny być dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (wymaga się wpisu do rejestru wyrobów medycznych lub produktów leczniczych, który należy dołączyć do oferty) oraz oznaczone znakiem CE. 2) Dla każdego z wyrobów medycznych i/lub produktów leczniczych objętych przedmiotem zamówienia wymaga się dostarczenia instrukcji używania lub innego dokumentu potwierdzającego wymagania techniczno-eksploatacyjne wyspecyfikowane przez Zamawiającego oraz określającego przewidywane zastosowanie wyrobu zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego. W szczególności opakowania i/lub instrukcje używania winny zawierać: oznaczenie (nazwę) szczepionki, nazwę producenta, datę ważności oraz numer serii. Nadruk na opakowaniu lub ulotka informacyjna spełniające powyższe warunki będą uznane za wystarczające do spełnienia tego kryterium. 3) Szczepionki stanowiące przedmiot zamówienia muszą mieć zagwarantowany min. 12-miesięczny okres przydatności do użycia, licząc od dnia skutecznego ich odbioru przez Zamawiającego zgodnie z warunkami siwz. Stosowny dokument gwarancyjny będzie wymagany przez Zamawiającego przy odbiorze każdej partii przedmiotu dostawy. Zamawiający uznaje jako potwierdzenie warunków gwarancji umieszczenie informacji o przydatności do użycia na opakowaniu szczepionki. 4) Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był każdorazowo (dla każdej dostawy cząstkowej) zapakowany w sposób gwarantujący jego sterylność i nienaruszalność fizyczną. Wymaga się ponadto, aby szczepionki stanowiące przedmiot zamówienia posiadały odrębne opakowanie; pakowania zbiorczego nie dopuszcza się. Nie spełnienie pow. warunków może skutkować brakiem finalizacji odbioru danej partii dostawy przy założeniu zwłoki z winy Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45981,43

  • Oferta z najniższą ceną: 45981,43 / Oferta z najwyższą ceną: 47430,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.