Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Koszalin: Konserwacja urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach znajdujących się w obiektach Uczelni przy ul. Śniadeckich 2, ul. Kwiatkowskiego 6e i ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 7783 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach znajdujących się w obiektach Uczelni przy ul. Śniadeckich 2, ul. Kwiatkowskiego 6e i ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach znajdujących się w obiektach Uczelni przy ul. Śniadeckich 2, ul. Kwiatkowskiego 6e i ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Spełniają ponadto następujące warunki: - posiadają dokumenty i świadectwa upoważniające do wykonywania konserwacji , napraw, oraz zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. - posiadają doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem wymaganym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia min 2 usługi , z załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wydanymi przez zarządzających obiektami, w których wykonawca przeprowadzał konserwacje. - dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia - termin płatności 14 dni po zakończeniu miesiąca wykonywania usługi, - przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ (pkt 8.5), a stanowiące kompleksową ofertę. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 8.5 SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) dokumenty i świadectwa upoważniające do wykonywania konserwacji , napraw, oraz zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia: takie jak: a ) Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV na stanowisku eksploatacji i dozoru wymaganego, na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne ( Dz. U. Nr 54, poz 348 z późn. zm.) b) Świadectwo uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych w szczególności urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, pomp, ssaw, wentylatorów i dmuchaw o mocy powyżej 50 kW oraz aparatury kontrolno- pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej, na stanowisku eksploatacji i dozoru, wymagane na podstawie art.54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne ( Dz. U. Nr 54, poz 348 z pozn. zm.) 5) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (co najmniej 2 zamówienia) odpowiadających swoim rodzajem wymaganym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji , z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wydanymi przez zarządzających obiektami, w których wykonawca przeprowadzał konserwacje. 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3) składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty, o których mowa w pkt. 3) muszą być złożone przez każdego z wykonawców, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 1), 2), 4), 5), 6) mogą zostać złożone wspólnie. Zastosowany będzie art. 26 Ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 10:45, miejsce: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 12/01/2010.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie robót budowlanych i utrzymaniowych na obiekcie mostowym w m. Wojtaszyce w ciągu DW 146
- Dostawa testów na narkotyki i środki odurzające.
- Modernizacja dwóch pawilonów dla psów
- Usługa naprawy samochodu asenizacyjnego JELCZ 325 C rocznik 1988 na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
- Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy i jaj świeżych.
- Zarządzanie Projektem pt.: Rozbudowa przejścia przez m. Drawno w ciągu drogi wojewódzkiej nr 175
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz czynności przeglądowych instalacji zespołów prądotwórczych w COO i ZCOO.
- Usunięcie usterek pokontrolnych instalacji elektrycznych w dwóch domach studenckich Zamawiającego wraz z ponownym wykonaniem badań i pomiarów instalacji elektrycznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.