eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › ZADANIE NR 1 - ZAKUP I DOSTAWA W MIEJSCE WBUDOWANIA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ DROBNOZIARNISTEJ NA GORĄCO ZADANIE NR 2 - ZAKUP I DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA ZIMNO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 777240-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Powiatowy Zarząd Dróg:

ZADANIE NR 1 - ZAKUP I DOSTAWA W MIEJSCE WBUDOWANIA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ DROBNOZIARNISTEJ NA GORĄCO ZADANIE NR 2 - ZAKUP I DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA ZIMNO

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny 31102298900000, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 632 610 576
faks: 632 610 576
e-mail: pzd@starostwokolskie.pl
www: www.pzdkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pzdkolo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: musi wpłynąć na adres mailowy pzd@starostwokolskie.pl lub dt@pzdkolo.pl lub za pośrednictwem usługi e-puap na adres: /PZD_Kolo/skrzynka w terminie złożenia oferty. Zalecany podpis kwalifikowany w standardzie PADES z szyfrowaniem SHA256 przez osobę reprezentującą podmiot. Pliki oferty muszą być skompresowane w zaszyfrowanym archiwum zip. Hasło do odszyfrowania musi zostać przesłane mailem na pzd@starostwokolskie.pl przed określonym w SIWZ terminem otwarcia ofert

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE NR 1 - ZAKUP I DOSTAWA W MIEJSCE WBUDOWANIA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ DROBNOZIARNISTEJ NA GORĄCO ZADANIE NR 2 - ZAKUP I DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA ZIMNO

Numer referencyjny: PZD.PN.28.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1 – Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco w ilości 860 Mg wraz z transportem w miejsce wbudowania,
Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ilości 50 Mg, odpowiadającej Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN 12697-1:2006 Mieszanki asfaltowe, na potrzeby remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kole.

Zadanie nr 1 – Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco w ilości 860 Mg wraz z transportem w miejsce wbudowania

2. Mieszanka mineralno-asfaltowa na gorąco powinna spełniać wymagania:
Receptura zgodna z normą PN-EN 13108-1 i wymaganiami technicznymi dla mieszanek mineralno - asfaltowych produkowanych na gorąco oraz warunkami ich produkcji WT-2-2014:
a) mieszanka mineralno - asfaltowa winna spełniać powyższą normę lub równoważną,
b) temperatura przy rozładunku w miejscu wbudowania 170 - 180o C,
c) ponadto sprzedającego obowiązują przepisy następujących ustaw: Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz 1202 ze zmianami, Ustawa o wyrobach budowlanych (tekst jednolity z 12.02.2019 r. poz 266).
3. Jednorazowa ilość dostawy mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco będzie wynosić od 6 -14 Mg samochodem ciężarowym z trwale zamontowanym termosem do przewozu masy bitumicznej na miejsce realizacji prac remontowych przez ekipę PZD na terenie Powiatu Kolskiego.
4. Do każdej partii dostarczonego materiału należy dołączyć aktualną deklarację własności użytkowych, dokument WZ i kwit wagowy.
5. Masa będzie stosowana do układania ręcznego z termosu zamontowanego na samochodzie ciężarowym. Podawanie masy grawitacyjnie lub przy pomocy podajnika ślimakowego do rynny zsypowej.
6. Pojazd dostarczający masę jest zobowiązany do przejazdów i rozładunku masy porcjami w lokalizacji wskazanej przez ekipę remontową PZD.
7. Zamówienie na dostawę masy do Powiatowego Zarządu Dróg w Kole przy ulicy Toruńskiej 200 będzie odbywać się pisemnie, telefonicznie, faksem lub mailem w miarę pojawiających się potrzeb. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 4 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, przy czym ilość masy przewidzianej do dostawy na dzień następny będzie ustalana każdorazowo do godziny 15-tej dnia poprzedzającego. Za każdy dzień zwłoki w dostawie tj. od 5-ego dnia naliczana zostanie kara w wysokości 500 zł.
8. Podana w pkt 1 ilość mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco jest ilością orientacyjną. W przypadku zakupu mieszanki w ilości mniejszej niż określona w pkt 1, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
9. Zamawiający będzie ponosił koszty zakupu wraz z transportem mieszanki mineralno- asfaltowej na gorąco i jej rozładunku porcjami.

Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ilości 50 Mg

1. Masa mineralno - asfaltowa winna odpowiadać Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN 12697-1:2006 Mieszanki asfaltowe lub równoważną.
2. Masa na zimno musi spełniać niżej wymienione wymagania:
a) musi być wyprodukowana na bazie asfaltu upłynnionego,
b) wykonana z kruszywa łamanego (w 100%) o wymiarach ziaren do 8 mm,
c) lepiszcze modyfikowane,
d) zawartość asfaltu w mieszance 4-6,5 %,
e) zawartość wolnych przestrzeni w mieszance do 25%,
f) możliwość stosowania zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach otoczenia od -15° C do +30 ° C, o dobrej przyczepności do powierzchni bitumicznych
g) możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją,
h) możliwość przechowywania mieszanki przez okres minimum 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu.
3. Zamówienie na dostawę masy do Powiatowego Zarządu Dróg w Kole przy ulicy Toruńskiej 200 będzie odbywać się pisemnie, faksem lub mailem w miarę pojawiających się potrzeb.
4. Wykonawca po otrzymaniu zlecenia dostarczy w terminie nie dłuższym niż 5 dni masę asfaltową na zimno.
5. Jednorazowa partia dostarczonej masy mineralno-asfaltowej będzie wynosiła 10 ton.
6. Mieszankę mineralno-asfaltową na zimno należy dostarczyć na paletach.
7. Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno przeznaczona jest do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej. Wyrób powinien posiadać aktualną deklarację własności użytkowych dołączoną do dostarczonej partii masy na zimno.
8. Zamawiający będzie ponosił koszty zakupu wraz z transportem i rozładunkiem mieszanki mineralno- asfaltowej na zimno.
9. W przypadku zakupu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ilości mniejszej niż określone w pkt 1 niniejszej SIWZ ,Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.


II.5) Główny kod CPV: 44.11.37.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 16.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
odpis z właściwego rejestru lub z centrali ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji że, nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art 24 ust. 5 pkt 1

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 1 do SIWZ dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ
2) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ - dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ
3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty.
4) Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie:
 w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia (zmiana stawki podatku VAT),
 z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym w strukturze organizacyjnej,
 zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy,
 w przypadku upadłości albo likwidacji producenta.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 25.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA W MIEJSCE WBUDOWANIA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ DROBNOZIARNISTEJ NA GORĄCO

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco w ilości 860 Mg wraz z transportem w miejsce wbudowania,
2. Mieszanka mineralno-asfaltowa na gorąco powinna spełniać wymagania:
Receptura zgodna z normą PN-EN 13108-1 i wymaganiami technicznymi dla mieszanek mineralno - asfaltowych produkowanych na gorąco oraz warunkami ich produkcji WT-2-2014:
a) mieszanka mineralno - asfaltowa winna spełniać powyższą normę lub równoważną,
b) temperatura przy rozładunku w miejscu wbudowania 170 - 180o C,
c) ponadto sprzedającego obowiązują przepisy następujących ustaw: Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz 1202 ze zmianami, Ustawa o wyrobach budowlanych (tekst jednolity z 12.02.2019 r. poz 266).
3. Jednorazowa ilość dostawy mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco będzie wynosić od 6 -14 Mg samochodem ciężarowym z trwale zamontowanym termosem do przewozu masy bitumicznej na miejsce realizacji prac remontowych przez ekipę PZD na terenie Powiatu Kolskiego.
4. Do każdej partii dostarczonego materiału należy dołączyć aktualną deklarację własności użytkowych, dokument WZ i kwit wagowy.
5. Masa będzie stosowana do układania ręcznego z termosu zamontowanego na samochodzie ciężarowym. Podawanie masy grawitacyjnie lub przy pomocy podajnika ślimakowego do rynny zsypowej.
6. Pojazd dostarczający masę jest zobowiązany do przejazdów i rozładunku masy porcjami w lokalizacji wskazanej przez ekipę remontową PZD.
7. Zamówienie na dostawę masy do Powiatowego Zarządu Dróg w Kole przy ulicy Toruńskiej 200 będzie odbywać się pisemnie, telefonicznie, faksem lub mailem w miarę pojawiających się potrzeb. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 4 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, przy czym ilość masy przewidzianej do dostawy na dzień następny będzie ustalana każdorazowo do godziny 15-tej dnia poprzedzającego. Za każdy dzień zwłoki w dostawie tj. od 5-ego dnia naliczana zostanie kara w wysokości 500 zł.
8. Podana w pkt 1 ilość mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco jest ilością orientacyjną. W przypadku zakupu mieszanki w ilości mniejszej niż określona w pkt 1, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
9. Zamawiający będzie ponosił koszty zakupu wraz z transportem mieszanki mineralno- asfaltowej na gorąco i jej rozładunku porcjami.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 16.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:40,00
Część nr: 2
Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA ZIMNO

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ilości 50 Mg, odpowiadającej Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN 12697-1:2006 Mieszanki asfaltowe, na potrzeby remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kole.
1. Masa mineralno - asfaltowa winna odpowiadać Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN 12697-1:2006 Mieszanki asfaltowe lub równoważną.
2. Masa na zimno musi spełniać niżej wymienione wymagania:
a) musi być wyprodukowana na bazie asfaltu upłynnionego,
b) wykonana z kruszywa łamanego (w 100%) o wymiarach ziaren do 8 mm,
c) lepiszcze modyfikowane,
d) zawartość asfaltu w mieszance 4-6,5 %,
e) zawartość wolnych przestrzeni w mieszance do 25%,
f) możliwość stosowania zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach otoczenia od -15° C do +30 ° C, o dobrej przyczepności do powierzchni bitumicznych
g) możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją,
h) możliwość przechowywania mieszanki przez okres minimum 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu.
3. Zamówienie na dostawę masy do Powiatowego Zarządu Dróg w Kole przy ulicy Toruńskiej 200 będzie odbywać się pisemnie, faksem lub mailem w miarę pojawiających się potrzeb.
4. Wykonawca po otrzymaniu zlecenia dostarczy w terminie nie dłuższym niż 5 dni masę asfaltową na zimno.
5. Jednorazowa partia dostarczonej masy mineralno-asfaltowej będzie wynosiła 10 ton.
6. Mieszankę mineralno-asfaltową na zimno należy dostarczyć na paletach.
7. Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno przeznaczona jest do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej. Wyrób powinien posiadać aktualną deklarację własności użytkowych dołączoną do dostarczonej partii masy na zimno.
8. Zamawiający będzie ponosił koszty zakupu wraz z transportem i rozładunkiem mieszanki mineralno- asfaltowej na zimno.
9. W przypadku zakupu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ilości mniejszej niż określone w pkt 1 niniejszej SIWZ ,Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 16.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:40,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.