eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach na terenie gminy Galewice" ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie: VII.4 Edukacja, Poddziałanie: VII.4.3 Edukacja ogólna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 776046-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Gmina Galewice:

Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach na terenie gminy Galewice" ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie: VII.4 Edukacja, Poddziałanie: VII.4.3 Edukacja ogólna.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Galewice, krajowy numer identyfikacyjny 25085507300000, Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 627 838 618,
faks: 627 838 625
e-mail: sekretariat@galewice.pl,
www: www.galewice.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.galewice.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.galewice.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej

Adres: Urząd Gminy w Galewicach, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach na terenie gminy Galewice" ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie: VII.4 Edukacja, Poddziałanie: VII.4.3 Edukacja ogólna.

Numer referencyjny: RIiRG.UE.SPN.1.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach na terenie gminy Galewice” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie: VII.4 Edukacja, Poddziałanie: VII.4.3 Edukacja ogólna.
Część I – Pracownia matematyczno-eksperymentalna (wyposażenie)
Część II – Pracownia matematyczno-eksperymentalna (pomoce)
Część III – Pracownia językowo - informatyczna (pomoce)
Część IV – Pracownia językowo - informatyczna (tablet braylowski)
Część V – Pracownia językowo - informatyczna (laptop)
Część VI – Pracownia językowo – informatyczna (wyposażenie)
Część VI – Wyposażenie sensoryczne do sali gimnastycznej

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

Wszystkie zaoferowane przedmioty, muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, instrukcje obsługi w języku polskim, które Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w dniu dostawy. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę edukacyjne programy multimedialne, licencje oraz inne pomoce dydaktyczne i wyposażenie wskazane w formularzu/ach cenowym/ych musza być sporządzone w j. polskim i obsługiwane w j. polskim.

Wszystkie dostarczane pomoce i materiały muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe i bez wad.


II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
8.1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia:
2) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – w trybie art. 25a ust. 1 ustawy PZP – zgodnie z załącznikiem nr 3.

8.7 Na wezwanie Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
8.7.1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
8.1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – w trybie art. 25a ust. 1 ustawy PZP – zgodnie z załącznikiem nr 2,

Na wezwanie Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty - nie dotyczy.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
12.6. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Formularz cenowy załącznik nr 2A dot. wybranej/ych i/lub części i/lub całości zamówienia.
3) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone przed upływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do niniejszej SIWZ.
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone przed upływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do niniejszej SIWZ.
5) Pełnomocnictwo dla osoby/ osób podpisującej/cych ofertę jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
6) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień do których upoważniony jest pełnomocnik.
7) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:40,00
Cena brutto:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy Pzp, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności tj. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną dla Zamawiającego lub w przypadku zaistnienia siły wyższej),
2) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obniżenia ceny lub zmiany wymogów zawartych w Załączniku nr 1 - opis przedmiotu zamówienia, do niniejszej umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: j. polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Pracownia matematyczno-eksperymentalna (wyposażenie)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach na terenie gminy Galewice” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie: VII.4 Edukacja, Poddziałanie: VII.4.3 Edukacja ogólna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena brutto:60,00
okres gwarancji:40,00
Część nr: 2
Nazwa: Pracownia matematyczno-eksperymentalna (pomoce)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach na terenie gminy Galewice” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie: VII.4 Edukacja, Poddziałanie: VII.4.3 Edukacja ogólna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena brutto:60,00
okres gwarancji:40,00
Część nr: 3
Nazwa: Pracownia językowo - informatyczna (pomoce)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach na terenie gminy Galewice” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie: VII.4 Edukacja, Poddziałanie: VII.4.3 Edukacja ogólna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena brutto:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Pracownia językowo - informatyczna (tablet braylowski)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach na terenie gminy Galewice” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie: VII.4 Edukacja, Poddziałanie: VII.4.3 Edukacja ogólna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena brutto:60,00
okres gwarancji:40,00
Część nr: 5
Nazwa: Pracownia językowo - informatyczna (laptop)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach na terenie gminy Galewice” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie: VII.4 Edukacja, Poddziałanie: VII.4.3 Edukacja ogólna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena brutto:60,00
Część nr: 6
Nazwa: Pracownia językowo – informatyczna (wyposażenie)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach na terenie gminy Galewice” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie: VII.4 Edukacja, Poddziałanie: VII.4.3 Edukacja ogólna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena brutto:60,00
okres gwarancji:40,00
Część nr: 7
Nazwa: Wyposażenie sensoryczne do sali gimnastycznej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach na terenie gminy Galewice” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie: VII.4 Edukacja, Poddziałanie: VII.4.3 Edukacja ogólna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena brutto:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.