eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775538-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Związek Gmin Regionu Kutnowskiego:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Działanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 61019161100000, Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 24 355 23 45,
faks: 24 355 23 44
e-mail: biuro@zgrk.pl, ewa@zgrk.pl
www: www.zgrk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III

Numer referencyjny: 271.2.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: brak danych


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania termomodernizacji budynków użyteczności publicznej, dla przedsięwzięcia pod nazwą: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III.
Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 6 części, jak poniżej:
1. część 1 zamówienia – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bedlnie, której zakres zamówienia obejmuje,
w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne – szkoła,
strop ostatniej kondygnacji – szkoła,
okna drewniane, aluminiowe i PVC,
drzwi zewnętrzne drewniane, PVC, aluminiowe i stalowe,
modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej,
modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 17 399 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 455 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 1-2
2. część 2 zamówienia – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żeronice, której zakres zamówienia obejmuje,
w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne – szkoła,
strop ostatniej kondygnacji – szkoła,
stropodach nad wejściem głównym,
stolarkę okienną,
stolarkę drzwiową
modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej,
modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 10 350 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 1 320 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 1-2
3. część 3 zamówienia – Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie Wieś i budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie.
3.1. dla budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie Wieś zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne,
dach,
stolarkę okienną,
stolarkę drzwiową,
wyminę oświetlenia wewn. na LED,
wykonanie instalacji PV,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 418 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 298 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 1
3.2. dla budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne - budynek główny,
ściany zewnętrzne – część dobudowana,
strop ostatniej kondygnacji – budynek główny,
dach – część dobudowana,
stolarkę okienną,
stolarkę drzwiową,
budowa źródła ciepła wraz z instalacją grzewczą
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 419 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 251 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 1
4. część 4 zamówienia – Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnowie i wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnicach Nowych.
4.1. dla wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne,
stropodach,
stolarkę okienną,
stolarkę drzwiową,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 3 145 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 716 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 2
4.2. dla wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnicach Nowych zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne,
stropodach,
stolarkę okienną,
stolarkę drzwiową,
modernizację instalacji grzewczej oraz montaż zaworów termostatycznych,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 2 159 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 571 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 2
5. część 5 zamówienia – Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dąbrowicach, której zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne,
stropodach,
stolarkę okienną,
stolarkę drzwiową,
modernizacja instalacji grzewczej,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 6 682 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 263 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 3
6. część 6 zamówienia – Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Żychlinie, której zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
stropodach,
wymianę źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji grzewczej,
wyminę oświetlenia wewn. na LED,
wykonanie instalacji PV,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 9 365 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 3 073 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 5


II.5) Główny kod CPV: 45.32.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.11.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1) Wiedza i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) w zakresie części 1 zamówienia:
co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku w zakres, której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych.
b) w zakresie części 2 zamówienia:
co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 600.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku w zakres, której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych.
c) w zakresie części 3 zamówienia:
co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 170.000,00 zł brutto, która polegała na budowie1 lub przebudowie2 lub remoncie3 budynku w zakres, której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych.
d) w zakresie części 4 zamówienia:
co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 300.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku w zakres, której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych
e) w zakresie części 5 zamówienia:
co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 400.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku
f) w zakresie części 6 zamówienia:
co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 350.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku
2) Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne kierowanie robotami budowlanymi - legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia (w zakresie wszystkich 6 zamówienia):
a) min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
b) min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres
i wartość robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
2) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową (na 2, 3, 4, 5 lub 6 części zamówienia) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać to samo zadanie
i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.
3) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
4) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2019 r, poz. 1186) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
5) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.2.3, ppkt 2) SIWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
6) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.3. ppkt. 1) SIWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.3. ppkt. 2) SIWZ,


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium:
1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 64 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100),
2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100),
3. w zakresie części 3 zamówienia w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100),
4. w zakresie części 4 zamówienia w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),
5. w zakresie części 5 zamówienia w wysokości: 21 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100),
6. w zakresie części 6 zamówienia w wysokości: 24 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100),

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
gwarancja i rękojmia na wykonane roboty:0,40
cena:0,60

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie Umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzegł nie później niż w terminie składania, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: , godzina:

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: 4.2.1. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bedlnie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje,
w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne – szkoła,
strop ostatniej kondygnacji – szkoła,
okna drewniane, aluminiowe i PVC,
drzwi zewnętrzne drewniane, PVC, aluminiowe i stalowe,
modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej,
modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 17 399 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 455 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 1-2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:0,60
gwarancja i rękojmia wykonania robót:0,40
Część nr: 2
Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żeronice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne – szkoła,
strop ostatniej kondygnacji – szkoła,
stropodach nad wejściem głównym,
stolarkę okienną,
stolarkę drzwiową
modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej,
modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 10 350 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 1 320 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 1-2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:0,60
gwarancja i rękojmia wykonania robót:0,40
Część nr: 3
Nazwa: Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie Wieś i budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne,
dach,
stolarkę okienną,
stolarkę drzwiową,
wyminę oświetlenia wewn. na LED,
wykonanie instalacji PV,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 418 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 298 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 1
W budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz
i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne - budynek główny,
ściany zewnętrzne – część dobudowana,
strop ostatniej kondygnacji – budynek główny,
dach – część dobudowana,
stolarkę okienną,
stolarkę drzwiową,
budowa źródła ciepła wraz z instalacją grzewczą
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 419 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 251 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja i rękojmia wykonania robót:0,40
cena:0,60
Część nr: 4
Nazwa: Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnowie i wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnicach Nowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W Muchnowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne,
stropodach,
stolarkę okienną,
stolarkę drzwiową,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 3 145 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 716 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 2
W Muchnicach Nowych zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz
i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne,
stropodach,
stolarkę okienną,
stolarkę drzwiową,
modernizację instalacji grzewczej oraz montaż zaworów termostatycznych,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 2 159 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 571 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja i rękojmia wykonania robót:0,40
cena:0,60
Część nr: 5
Nazwa: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dąbrowicach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.2.5. zakres zamówienia obejmuje,
w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz
i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
ściany zewnętrzne,
stropodach,
stolarkę okienną,
stolarkę drzwiową,
modernizacja instalacji grzewczej,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 6 682 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 263 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 3

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:0,60
gwarancja i rękojmia wykonania robót:0,40
Część nr: 6
Nazwa: 4.2.6. Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Żychlinie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego
i wykonawczego termomodernizacji budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz
i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych:
stropodach,
wymianę źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji grzewczej,
wyminę oświetlenia wewn. na LED,
wykonanie instalacji PV,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 9 365 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 3 073 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 5

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja i rękojmia wykonania robót:0,40
cena:0,60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.