Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 775468-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa ogrodzenia wraz z wykonaniem oświetlenia i systemu zabezpieczeń Wojskowego Ośrodka Farmacji i Techniki Medycznej w kompleksie wojskowym w Celestynowie - Sprawa 84/2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48261846770
faks: +48261846704
e-mail: szp.szi@ron.mil.pl
www: szi.wp.mil.pl
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/szi
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://platforma zakupowa.pl/pn/szi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Tak, Projekt wykonawczy branży teletechnicznej - Wglądu do dokumentacji niejawnej można dokonać w dniach roboczych w godz. 8:00 – 14:00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panem Piotrem Olesińskim tel. 261 849 380
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę wraz z załącznikami składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności - osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca. Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej (podpisaną przez osobę prawnie reprezentującą firmę)
Adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL): Uwaga: od dnia 01.02.2020 r zmianie uległy numery telefonów i faksu do Stołecznego Zarządu Infrastruktury. Prawidłowy nr telefonu to 261 849 328, 261 849 317; nr faxu: 261 849 168, 261 849 156
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: Sprawa 84/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Załącznik nr 20 stanowi Opis przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.09.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: 1) na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda:
a) by Wykonawca posiadał Kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie
z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22.02.2017 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji (Dz.U.2012.683 z póź. zm) lub Zarządzeniem 58/MON z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz. Urz. MON 2017 poz. 226);- (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie);
b) ważną Koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
i Administracji (MSW) na potwierdzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 2142).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 2) na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda:
a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości
1.000.000,00 zł. wraz z dowodem opłaty.
W przypadku, kiedy wartość dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zostanie podania w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu
z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3) na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) akredytacji systemu teleinformatycznego potwierdzającego zdolność do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego – (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie);
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze (zakresie) tj. polegającej na budowie ogrodzenia (nie mniej niż 200m) wraz z infrastrukturą techniczną i remontem pomieszczeń budynków wojskowych na kwotę co najmniej 1.200.000,00 zł brutto (każda) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 4 do SIWZ).
W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
c) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Do wykazu należy załączyć:
d) oświadczenie, że Kierownik budowy i kierownicy robót branżowych, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (Załącznik nr 6 do SIWZ) - bez ograniczeń, niezbędne do wykonania robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalnościach:
konstrukcyjno-budowlana,
instalacyjna w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych,
instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
telekomunikacyjna,
oraz posiadają:
aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby
i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (Załącznik nr 6 do SIWZ).
e) dla Kierownika budowy, kierowników branżowych oraz pracowników posiadających dostęp do dokumentacji o klauzuli ZASTRZEŻONE należy załączyć:
pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa;
aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
f) dla instalatora/konserwatora systemów alarmowych należy załączyć (minimum dwie osoby):
świadectwo lub autoryzacja lub zaświadczenie ukończenia kursów w zakresie instalowania/ konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4 lub aktualne zaświadczenie lub świadectwo lub autoryzację ukończenia kursów w zakresie instalowania/konserwacji systemów alarmowych;
zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego;
legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego
pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa;
aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
g) dla kierownika kancelarii lub innej osoby odpowiedzialnej za przechowywanie, obieg i ewidencję materiałów niejawnych należy załączyć:
pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństw;
aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
h) dla inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz administratora systemów teleinformatycznych należy załączyć:
pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa;
aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
zaświadczenie stwierdzające odbycie specjalistycznego szkolenia
w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych wydane przez SKW lub ABW.
i) dla pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych należy załączyć:
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej;
aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydanego przez ABW lub SKW.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 4 lit. a) – c) mają być ważne na dzień otwarcia ofert i aktualne na dzień ich złożenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP:
1) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy PZP dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów.
a) Ważnej Koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
i Administracji (MSW) na potwierdzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 2142).
2) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ustawy PZP dotyczące znajdowania się w sytuacji ekonomicznej
lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: złożenia nw. dokumentów:
a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości
1.000.000,00 zł. wraz z dowodem opłaty.
W przypadku, kiedy wartość dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zostanie podania w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu
z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
3) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ustawy PZP dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:
a) akredytacji systemu teleinformatycznego potwierdzającego zdolność do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego – (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie);
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze (zakresie) tj. polegającej na budowie ogrodzenia (nie mniej niż 200m) wraz z infrastrukturą techniczną i remontem pomieszczeń budynków wojskowych na kwotę co najmniej 1.200.000,00 zł brutto (każda) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 4 do SIWZ).
W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
c) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Do wykazu należy załączyć:
d) oświadczenie, że Kierownik budowy i kierownicy robót branżowych, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (Załącznik nr 6 do SIWZ) - bez ograniczeń, niezbędne
do wykonania robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalnościach:
konstrukcyjno-budowlana,
instalacyjna w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych,
instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
telekomunikacyjna,
oraz posiadają:
aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Izby Architektów
lub Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby
i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (Załącznik nr 6 do SIWZ);
e) dla Kierownika budowy, kierowników branżowych oraz pracowników posiadających dostęp do dokumentacji o klauzuli ZASTRZEŻONE należy załączyć:
pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa;
aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
f) dla instalatora/konserwatora systemów alarmowych należy załączyć (minimum dwie osoby):
świadectwo lub autoryzacja lub zaświadczenie ukończenia kursów w zakresie instalowania/ konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4 lub aktualne zaświadczenie lub świadectwo lub autoryzację ukończenia kursów w zakresie instalowania/konserwacji systemów alarmowych,
zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,
legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego
pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa,
aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
g) dla kierownika kancelarii lub innej osoby odpowiedzialnej za przechowywanie, obieg i ewidencję materiałów niejawnych należy załączyć:
pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa;
aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
h) dla inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz administratora systemów teleinformatycznych należy załączyć:
pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa;
aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
zaświadczenie stwierdzające odbycie specjalistycznego szkolenia
w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych wydane przez SKW lub ABW.
i) dla pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych należy załączyć:
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej;
aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydanego przez ABW lub SKW.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach
w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 (Załącznik nr 3 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia -
w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 i 2 wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego, które powinno zawierać:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty:
1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ);
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ);
3) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ);
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 8 do SIWZ);
5) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (wzór - Załącznik nr 9 do SIWZ);
6) Kosztorysy ofertowe;
7) Tabela elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 11 do SIWZ);
8) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 15 do SIWZ);
9) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach i urządzeniach wraz
z kartami katalogowymi (Załącznik nr 16 do SIWZ);
10) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 17 do SIWZ);
11) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 18 do SIWZ);
12) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
13) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI).
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej Stołecznego Zarządu infrastruktury, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym dziale SIWZ dotyczące Wykonawcy
i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Za oryginał, o którym mowa powyżej uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Z WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE (np. konsorcja – lider i partner/rzy konsorcjum, spółki cywilne) musi oddzielnie złożyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym
w Załączniku nr 2 do SIWZ i Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte
w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że każdy
z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu;
b) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 18 do SIWZ);
c) oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 15 do SIWZ);
d) akredytację systemu teleinformatycznego potwierdzającego zdolność do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego;
e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1;
f) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
g) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
h) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów zgodne z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej Stołecznego Zarządu Infrastruktury https://platformazakupowa.pl/pn/szi informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP.
Dokumenty wymienione w pkt. 6 lit. d) – g), będą żądane od Wykonawców występujących wspólnie, których oferta zostanie oceniona najwyżej.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 lit. a) – h), mają być ważne na dzień otwarcia ofert i aktualne na dzień ich złożenia.
13. Zamawiający żąda od WYKONAWCY, KTÓRY POWOŁUJE SIĘ NA ZASOBY INNYCH PODMIOTÓW, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu aby:
a) zamieścił informacje o tych podmiotach w aktualnych na dzień składania ofert oświadczeniach w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach, w części dotyczącej innych podmiotów będą stanowić wstępne potwierdzenie, że podmioty te spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu;
b) złożył dla tych podmiotów Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 18 do SIWZ);
c) złożył dla tych podmiotów Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 15
do SIWZ);
d) złożył dla tych podmiotów akredytację systemu teleinformatycznego potwierdzającego zdolność do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego;
e) złożył dla tych podmiotów odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1;
f) złożył dla tych podmiotów zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
g) złożył dla tych podmiotów zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 13 a) – g) mają być ważne na dzień otwarcia ofert i aktualne na dzień ich złożenia.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 13 lit. d) - g) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, powołującego się na podmiot trzeci, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.
UWAGA!
14. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może korzystać z zasobów innych podmiotów w zakresie posiadania:
a) kancelarii tajnej lub innej komórki organizacyjnej z dostępem do informacji
o klauzuli ZASTRZEŻONE odpowiedzialnej za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 22.02.2017r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych (Dz.U.2012.683 z póź. zm) lub Zarządzeniem 58/MON z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz. Urz. MON 2017 r poz. 226);- (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie);
b) akredytacji systemu teleinformatycznego potwierdzającego zdolność do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego – (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie);
c) Koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSW) na potwierdzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 2142).
14. Zamawiający żąda od WYKONAWCY, KTÓRY ZAMIERZA POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCY, A KTÓRY NIE JEST PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI WYKONAWCA POLEGA NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP, aby:
a) zamieścił informacje o tym podwykonawcy w aktualnym na dzień składania ofert oświadczeniu w zakresie wskazanym w Załączniku 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że podwykonawca, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia nie podlega wykluczeniu;
b) złożył dla tego podwykonawcy Oświadczenie w zakresie ochrony informacji niejawnych (Załącznik nr 18 do SIWZ);
c) złożył dla tego podwykonawcy: Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 15 do SIWZ);
d) złożył dla tego podwykonawcy akredytację systemu teleinformatycznego potwierdzającego zdolność do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego;
e) złożył dla tego podwykonawcy odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1;
f) złożył dla tego podwykonawcy zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
g) złożył dla tego podwykonawcy zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokumenty, o których mowa w pkt 14 lit. a) – g) mają być ważne na dzień otwarcia ofert i aktualne na dzień ich złożenia.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 14 lit. d) - g) Zamawiający będzie żądał
od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 40.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: | 20,00 |
Cena oferty brutto: | 60,00 |
Termin zakończenia robót budowlanych: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Uzupełnienie i zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie
za zgodą obu stron i dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu
do umowy z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania zmian (zgodnie z art. 144 PZP) postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.
2) osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy, zmiana pełnomocnictwa do nadzorowania i koordynowania
3) zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy wymagana jest zgoda Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę podwykonawcy jeżeli otrzyma potwierdzenie rozliczenia się Wykonawcy
z poprzednim Podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (zgodnie z zapisami umownymi) w tym:
rezygnacja z podwykonawstwa,
zmiana zakresu podwykonawstwa,
4) zmiana Wykonawcy - Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę Wykonawcy w przypadku:
spełnienia postanowień umownych Zamawiającego
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji
lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców
5) zmiana finansowania zamówienia na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego
w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych resortu Obrony Narodowej na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania umowy.
6) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy i wysokości wynagrodzenia (zmniejszenie i zwiększenie) gdy wyniknie jedna z niżej wymienionych okoliczności:
a) wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres
nie dłuższy niż okres wstrzymania robót,
b) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, któremu nie mogły przewidzieć, któremu
nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań)
lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć,
jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód,
c) w szczególności z powodu zmian w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, które warunkują wykonanie całości zamówienia (w tym zmian materiałowych), wykonania zamiennych bądź zwiększających zakres zadania robót, wynikających z narad technicznych, inwentaryzacji stanu istniejącego, aktualizacji dokumentacji projektowej na podstawie aneksu do minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych (dalej MWWO-U) dla zadania, bieżącej realizacji robót itp.,
d) wykonanie robót dodatkowych koniecznych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia.
e) zmiany harmonogramu realizacji robót lub finansowania zamówienia
w przypadku określonym w pkt. 3,
f) konieczności skoordynowania robót z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu i wynikającym z tego tytułu opóźnieniem w wykonaniu przedmiotu umowy,
g) z powodu innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
a niezależnych od stron m.in.:
występowania niesprzyjających warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrogeologicznych lub zaistnienia kolizji
z sieciami infrastruktury podziemnej lub obiektów infrastrukturalnych nieprzewidzianych w SIWZ,
konieczności usuwania błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
ujawnieniem niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnych z inwentaryzacją podziemnych sieci, instalacji lub urządzeń obcych i konieczności wykonania robót związanych i ich zabezpieczeniem
lub usunięciem kolizji,
zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy,
konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu budowy,
konieczności uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych porozumień, zgód, zmian decyzji umożliwiających realizację robót itp.,
niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem,
wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt.4 Prawa budowlanego,
konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu
lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy,
uzyskania opinii, zezwoleń, opracowań, których nie przewidywano
przy zawieraniu umowy.
7) zmniejszenie/zwiększenie zakresu umowy w przypadku:
a) zmiany przeznaczenia obiektu,
b) zmian organizacyjnych Zamawiającego,
c) nie przyznania środków finansowych w kolejnym roku realizacji umowy lub przyznania ich w ograniczonym zakresie w planie finansowym Zamawiającego.
8) zmiany polegającej na rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego.
9) zmiany materiałowe i zmiany funkcji pomieszczeń wynikające z aktualizacji dokumentacji projektowej na podstawie aneksu do MWWO-U dla zadania.
10) zmiana wysokości wynagrodzenia ryczałtowego (zmniejszenie
lub zwiększenie) w przypadku gdy:
a) zmiana dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych
lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności
lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niezgodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) zachodzi potrzeba zaniechania części robót lub wykonania robót zamiennych zwiększających lub zmniejszających obmiar w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Niezbędne jest wyrażenie zgody przez Zamawiającego w formie zatwierdzonego protokołu konieczności,
d) zachodzi potrzeba zmiany technologii danego zakresu robót określonego
w dokumentacji projektowej, pod warunkiem iż nie spowodują one obniżenia jakości wykonania zamówienia,
e) zostały zmienione przepisy prawa, powodujące konieczność realizowania inwestycji przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych i materiałowych,
11) zmiany technologii wykonania danego zakresu robót określonego
w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że nie spowodują one obniżenia jakości wykonania zamówienia
12) zmiany inne w przypadku zmian w prawie budowlanym, ustawach
i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od stron.
3. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.
4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 podlega unieważnieniu.
5. W uzasadnionych przypadkach ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zamiany materiałów lub urządzeń objętych przedmiotem umowy. Powyższa zmiana możliwa będzie po uzyskaniu zgody autora projektów i jego oświadczeniu o równoważności zaproponowanych zamiennych materiałów lub urządzeń.
6. W uzasadnionych przypadkach na wniosek WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY może wyrazić zgodę na zmianę technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku do wniosku do ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA przedstawi projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian, rysunki oraz zgodę projektanta na dokonanie zmian obejmujących jego oświadczenie o równoważności techniczno-eksploatacyjnej zaproponowanych zamiennych rozwiązań technologicznych.
7. W przypadku o którym mowa w ust. 6 projekt wymaga akceptacji nadzoru autorskiego (akceptacja na koszt WYKONAWCY) i zatwierdzenia do realizacji przez ZAMAWIAJĄCEGO.
8. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy powstanie konieczność: zaniechania części robót lub wykonania robót zamiennych zwiększających lub zmniejszających obmiar w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, powstanie konieczność zmiany technologii lub w związku ze zmianą przepisów prawa powstanie konieczność zrealizowania inwestycji przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, wpływających na zmniejszenie lub zwiększenie wartości umownej to Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Niezbędne jest wyrażenie zgody przez Zamawiającego w formie zatwierdzonego protokołu konieczności.
9. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w ust. 8 rozliczenie ich nastąpi na podstawie wykonanego przez Wykonawcę zaakceptowanego przez Zamawiającego kosztorysu różnicowego. Zamawiający może wnieść sugestie i uwagi, które po uzgodnieniu przez strony powinny zostać uwzględnione w kosztorysie. Wykonawca do wyceny stosuje średnie ceny (bez kosztów zakupu materiałów) publikowane
w wydawnictwie SEKOCENBUD, obowiązujące w dniu sporządzenia kosztorysu.
10. W przypadku wystąpienia okoliczności, realizacji dodatkowych robót budowlanych, rozliczenie ich nastąpi na podstawie wykonanego przez Wykonawcę, zaakceptowanego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego. ZAMAWIAJĄCY może wnieść sugestie i uwagi, które po uzgodnieniu przez strony powinny zostać uwzględnione w kosztorysie. Wykonawca do wyceny stosuje średnie ceny (bez kosztów zakupu materiałów) publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD, obowiązujące w dniu sporządzenia kosztorysu. Ujęte narzuty i robocizna dla każdej branży winny być takie same (wartości procentowe) jak w zamówieniu podstawowym Niezbędne jest wyrażenie zgody przez Zamawiającego w formie zatwierdzonego Protokołu konieczności.
11. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian ustalonego zakresu robót, zmian technicznych
i proceduralnych, zmian wysokości wynagrodzenia, niezbędne jest wyrażenie zgody przez ZAMAWIAJĄCEGO w formie zatwierdzonego protokołu konieczności oraz podpisania stosownego aneksu do niniejszej umowy.
12. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy o których mowa
w art. 144 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 (opisane w pkt 2 ppkt 10) oraz pkt. 6 ustawy PZP, tj. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Wglądu do dokumentacji niejawnej można dokonać w dniach roboczych w godz. 8:00 – 14:00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panem Piotrem Olesińskim tel. 261 849 380.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: 1. Projekt wykonawczy branży teletechnicznej - elektroniczne systemy zabezpieczeń (TSN, SKD, SSWiN, ESZK) o klauzuli niejawności ZASTRZEŻONE pozostaje do wglądu w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym złożeniu wniosku (zawierającego wymagane dokumenty upoważniające do dostępu do informacji niejawnych), pisemnym wystąpieniu oferenta, uzyskaniu zgody Szefa SZI oraz po okazaniu stosownych dokumentów (oryginałów: pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone” lub poświadczenie bezpieczeństwa oraz aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych).
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 01.02.2021, godzina: 09:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i być poświadczone przez Wykonawcę.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.