eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wybór Wykonawcy na pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Zbiorczej Drogi Południowej w Legnicy - Etap III od al. Rzeczypospolitej do ul. Sikorskiego".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775322-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Prezydent Miasta Legnicy:

Wybór Wykonawcy na pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Zbiorczej Drogi Południowej w Legnicy - Etap III od al. Rzeczypospolitej do ul. Sikorskiego".

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 767 212 100
faks: 767 212 115
e-mail: im@legnica.um.gov.pl
www: www.um.bip.legnica.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.platformazakupowa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.platformazakupowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: oferta pisemna na adres Zamawiającego: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, portiernia, parter

Adres: adres Zamawiającego: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, portiernia, parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy na pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Zbiorczej Drogi Południowej w Legnicy - Etap III od al. Rzeczypospolitej do ul. Sikorskiego".

Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.5.1.33.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad realizacją przebudowy drogi o parametrach klasy Z ul. Okrężna i odcinek ul. Sudeckiej; budową nowej drogi o przekroju ulicznym
o parametrach klasy Z na odcinkach: od ul. Bystrej do ronda przy ul. Sudeckiej i od ronda przy ul. Radosnej do ronda w rejonie al. Piłsudskiego oraz drogi o przekroju ulicznym o parametrach klasy L na odcinku od ronda przy ul. Myrka do ronda przy ul. Radosnej wraz z chodnikami, ścieżkami rowerowymi, oświetleniem ulicznym, odwodnieniem drogi, siecią wodociągową, budową wiaduktu nad torami PKP, usunięciem kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i naziemnym wraz z docelową organizacją ruchu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie
w tym m.in.:
1) Przygotowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
2) Branża drogowa:
a) budowa i przebudowa jezdni – wykonanie nawierzchni bitumicznej,
b) budowa chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych,
c) budowa zatok autobusowych,
d) wycinkę drzew i krzewów, zagospodarowanie pasów zieleni,
e) montaż elementów małej architektury (wiaty, kosze uliczne),
f) wygrodzenie ogrodów działkowych
3) Branża konstrukcyjna:
a) budowa obiektu mostowego - wiaduktu nad linią kolejową nr 137 wraz z murami oporowymi na dojazdach,
b) budowa obiektów nad ciekiem Kopanina.
4) Branża elektryczna:
a) budowa sieci oświetlenia ulicznego,
b) budowa i przebudowa sygnalizacji świetlnej, w tym okablowania, pętli detekcyjnych oraz montaż kamer i sterownika,
c) usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami elektroenergetycznymi nN i SN.
5) Branża sanitarna:
a) budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w tym: budowa zbiorników retencyjnych, regulacja istniejących cieków,
b) przebudowa sieci wodociągowej (zakres LPWiK S.A. w Legnicy)
c) usunięcie kolizji z siecią ciepłowniczą, gazową i sanitarną,
6) Branża teletechniczna:
a) budowa kanalizacji na cele szerokopasmowej sieci kanalizacji teleinformatycznej LEGMAN
b) budowa kanału technologicznego,
c) usunięcie kolizji z Orange, Netia, T-Mobile, DSS Operator,
7) Docelowa organizacja ruchu drogowego – aktualizacja, zatwierdzenie i wprowadzenie.
8) Uwzględnienie i koordynację prac z podmiotami wykonującymi uzbrojenie podziemne, naziemne
i nadziemne.
9) Uwzględnienie i zorganizowanie prac w sposób zapewniający dostęp do posesji, dojazd obiektów użyteczności publicznej, punktów handlowych, usługowych lub produkcyjnych; zapewnienie dojazdu dla pojazdów uprzywilejowanych np. pogotowie, straż pożarna, policja, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa poprzez np. zabezpieczenie wykopów, oznakowanie, kładki i przejścia itp.
10) Po zakończeniu budowy przywrócenie istniejących dróg, wykorzystywanych jako dojazd do budowy, do stanu nie gorszego niż sprzed rozpoczęcia robót.
11) Uzyskanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z przekazaniem obiektu Zamawiającemu z uprawomocnionym pozwoleniem na użytkowanie.
Pełna dokumentacja dostępna pod linkiem: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/410670

UWAGA:
Zadanie będzie finansowane i rozliczane zgodnie z umową zawartą pomiędzy Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI) oraz Miastem Legnica;

2. Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów Prawa Budowlanego -
ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2020 poz.1333 ze zm.) oraz warunkami określonymi w Projekcie umowy- Rozdział 3 siwz.

3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 poz. 1320 tj.)
- inspektor nadzoru inwestorskiego - branża drogowa – koordynator
Wykonawca zatrudniał będzie osobę do wykonywania wskazanych przez Zamawiającego powyżej czynności, w całym okresie realizacji zamówienia na umowę o pracę.


II.5) Główny kod CPV: 71.63.13.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 33

II.9) Informacje dodatkowe: czas realizacji robót do rozliczenia robót budowlanych……………(nie później niż do 30.11.2023 r.), oraz okres trwania rękojmi.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał tj. jako Wykonawca sprawował nadzór inwestorski we wszystkich wymaganych poniżej branżach nad realizacją: co najmniej dwóch zamówień: polegających na budowie lub przebudowie drogi klasy min. Z (w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych Dz. U. z 2020r., poz. 470 i 471- t.j. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - Dz. U. z 2016r. poz. 124 z póź. zm.), o nawierzchni bitumicznej, o długości w jednym ciągu min. 500m w terenie zabudowy, o kategorii ruchu min. KR4 wraz z uzbrojeniem obejmującym budowę/przebudowę kanalizacji deszczowej/kanalizacji sanitarnej min 500m i budowę/przebudowę oświetlenia ulicznego min 500m’ w tym: jedno zadanie obejmujące: a) budowę obiektu mostowego w ciągu drogi przeznaczonej dla ruchu samochodowego oraz b) usuwanie kolizji z sieciami niezwiązanymi z drogami.

UWAGA:
Wykonawca powyższe doświadczenie zawodowe określone w:
- pkt. 1 litera a) może wykazać, w którymś z zadań sprecyzowanych w pkt. 1.3 ppkt. 1); lub
- pkt. 1 litera a) może wykazać jako odrębne zamówienie; lub
- pkt. 1 litera a) może wykazać jako odrębne zamówienie wykonane poza terenem zabudowy;
Ocena warunku według:
- oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz oraz
- załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz – wykaz usług - wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.
- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.

„…Teren zabudowy – rozumie się przez to teren leżący w otoczeniu drogi, na którym dominują obszary o miejskich zasadach zagospodarowania, wymagające urządzeń infrastruktury technicznej, lub obszary przeznaczone pod takie zagospodarowanie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - Dz. U. z 2016r. poz. 124- t.j.)….”

Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni go samodzielnie (doświadczenia zawodowego się nie sumuje).
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.

2. Wykonawca dysponuje niżej wymienionymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:
a) Inspektor nadzoru w branży drogowej - koordynator:
osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz.U. 2020 poz. 471 – t.j.) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, która posiada kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że była inspektorem nadzoru lub kierownikiem budowy na min. dwóch zadaniach polegających na budowie lub przebudowie drogi klasy min. Z (w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych
Dz. U. z 2020r., poz. 470 i 471- t.j. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - Dz. U. z 2016r. poz. 124 z póź. zm.), o nawierzchni bitumicznej, o długości w jednym ciągu min. 500m w terenie zabudowy, o kategorii ruchu min. KR4 wraz z uzbrojeniem obejmującym budowę/przebudowę kanalizacji deszczowej/kanalizacji sanitarnej min 500m i budowę/przebudowę oświetlenia ulicznego min 500m,
w tym: jedno zadanie obejmujące: a) budowę obiektu mostowego w ciągu drogi przeznaczonej dla ruchu samochodowego oraz b) usuwanie kolizji z sieciami niezwiązanymi z drogami;
UWAGA:
Inspektor nadzoru w branży drogowej powyższe doświadczenie zawodowe określone w:
- pkt. 2 litera a) może wykazać, w którymś z zadań sprecyzowanych w pkt. 1.3 ppkt. 1); lub
- pkt. 2 litera a) może wykazać jako odrębne zamówienie; lub
- pkt. 2 litera a)) może wykazać jako odrębne zamówienie wykonane poza terenem zabudowy;

b) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej:
osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r.(Dz.U. 2020 poz. 471 – t.j.) ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji.

c) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej:
osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz.U. 2020 poz. 471 – t.j.) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem wyżej wymienionej funkcji.

d) Inspektor nadzoru w branży telekomunikacyjnej:
osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz.U. 2020 poz. 471 – t.j.) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji.

e) Inspektor nadzoru w branży mostowej:
osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy
Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz.U. 2020 poz. 471 – t.j.) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, która posiada kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że była inspektorem nadzoru lub kierownikiem budowy - na 1 zadaniu polegającym na budowie obiektu mostowego-wiaduktu/estakady nad linią kolejową w ciągu drogi przeznaczonej dla ruchu samochodowego

wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz Ocena spełnienia warunku według :
- oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz oraz
- załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz – wykaz osób
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenia, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane
(Dz.U. 2020 poz. 471 – t.j.) oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im funkcji.
oraz:
- dla inspektora nadzoru w branży drogowej – koordynatora: informacji potwierdzających, że wskazana osoba była inspektorem nadzoru lub kierownikiem budowy na min. dwóch zadaniach polegających na budowie lub przebudowie drogi klasy min. Z (w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych Dz. U. z 2020r., poz. 470 i 471- t.j. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - Dz. U. z 2016r. poz. 124 z póź. zm.), o nawierzchni bitumicznej, o długości w jednym ciągu min. 500m w terenie zabudowy, o kategorii ruchu min. KR4 wraz z uzbrojeniem obejmującym budowę/przebudowę kanalizacji deszczowej/kanalizacji sanitarnej min 500m i budowę/przebudowę oświetlenia ulicznego min 500m,
w tym: jedno zadanie obejmujące:
a) budowę obiektu mostowego w ciągu drogi przeznaczonej dla ruchu samochodowego
oraz
b) usuwanie kolizji z sieciami niezwiązanymi z drogami;

- dla inspektora nadzoru w branży mostowej: informacji potwierdzających, że wskazana osoba była inspektorem nadzoru lub kierownikiem budowy na 1 zadaniu polegającym na budowie obiektu mostowego wiaduktu/estakady nad linią kolejową w ciągu drogi przeznaczonej dla ruchu samochodowego
Osoby na stanowiskach wymienionym powyżej mogą być obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którym – zgodnie z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005r., w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych - uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń.

Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. A „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz,
2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do niniejszej instrukcji,
3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę,
6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z załącznikiem nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz -„Warunki zmian umowy”.
7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do niniejszej instrukcji.
8) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: jako Wykonawca sprawował nadzór inwestorski we wszystkich wymaganych poniżej branżach nad realizacją co najmniej dwóch zamówień: polegających na budowie lub przebudowie drogi klasy min. Z (w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych Dz. U. z 2020r., poz. 470 i 471- t.j. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - Dz. U. z 2016r. poz. 124 z póź. zm.), o nawierzchni bitumicznej, o długości w jednym ciągu min. 500m w terenie zabudowy, o kategorii ruchu min. KR4 wraz z uzbrojeniem obejmującym budowę/przebudowę kanalizacji deszczowej/kanalizacji sanitarnej min 500m i budowę/przebudowę oświetlenia ulicznego min 500m,
w tym: jedno zadanie obejmujące:
a) budowę obiektu mostowego w ciągu drogi przeznaczonej dla ruchu samochodowego
oraz
b) usuwanie kolizji z sieciami niezwiązanymi z drogami.
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
9) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz;
10) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz.U. 2020 poz. 471 – t.j.) oraz że jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji;
11) informacje, potwierdzające:
- dla inspektora nadzoru w branży drogowej – koordynatora: że wskazana osoba była inspektorem nadzoru lub kierownikiem budowy na min. dwóch zadaniach polegających na budowie lub przebudowie drogi klasy min. Z (w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych Dz. U. z 2020r., poz. 470 i 471- t.j. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - Dz. U. z 2016r. poz. 124 z póź. zm.), o nawierzchni bitumicznej, o długości w jednym ciągu min. 500m w terenie zabudowy, o kategorii ruchu min. KR4 wraz z uzbrojeniem obejmującym budowę/przebudowę kanalizacji deszczowej/kanalizacji sanitarnej min 500m i budowę/przebudowę oświetlenia ulicznego min 500m,
w tym: jedno zadanie obejmujące:
a) budowę obiektu mostowego - w ciągu drogi przeznaczonej dla ruchu samochodowego
oraz
b) usuwanie kolizji z sieciami niezwiązanymi z drogami;
- dla inspektora nadzoru w branży mostowej: że wskazana osoba była inspektorem nadzoru lub kierownikiem budowy na 1 zadaniu polegającym na budowie obiektu mostowego wiaduktu/estakady nad liniami kolejowymi w ciągu drogi przeznaczonej dla ruchu samochodowego;
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz;
12) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 7do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz;
13) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców.
14) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;
15) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz
16) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie,

W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej,– wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie pięć tysięcy złotych) . 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz - "WARUNKI ZMIAN UMOWY"

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 19.01.2021, godzina: 14:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.