eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy Powiatowym Zespole nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775047-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu:

Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy Powiatowym Zespole nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 72181652031130, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: (033) 8449600
faks: (033) 8449619
e-mail: szp@powiat.oswiecim.pl
www: www.bip.powiat.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.powiat.oswiecim.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.powiat.oswiecim.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: forma pisemna

Adres: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim - Dziennik Podawczy (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy Powiatowym Zespole nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu"

Numer referencyjny: SZP.272.35.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego
pn. „Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy Powiatowym Zespole nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) dokumentacja projektowa,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST),
c) przedmiary robót.
Wykonawca jest zobowiązany uzgadniać z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu wszelkie sprawy dotyczące przebiegu (realizacji) robót, mające wpływ na funkcjonowanie placówki.
Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby przez cały czas realizacji zamówienia zapewnić bezpieczne dojście do budynku PZ Nr 2 dla pracowników, uczniów i innych osób oraz ciągłość dostawy mediów.
Wykonawca zapewni na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowanie, transport, utylizację materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów.
Materiały (które nie zostaną ponownie wykorzystane w ramach przedmiotowych robót) pochodzące
z rozbiórek, demontaży, wycinek, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. W związku
z powyższym należy to wziąć pod uwagę, określając cenę oferty.
Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy, dokumentacja projektowa, ST oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ.
Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami.
Jeżeli dokumentacja projektowa, ST lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię.
Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac
w poszczególnych specjalnościach, zgodnie z przedmiotem zamówienia. Za koordynację robót branżowych w tym wykonywanych przez podwykonawców i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada Kierownik budowy.
Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby które będą (podczas realizacji zamówienia) wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową, tj. roboty w zakresie robót rozbiórkowych, roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty budowlane w zakresie budowy chodników i boisk, roboty
w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, roboty w zakresie wycinki drzew.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zawarto we wzorze umowy.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.06.2022

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
• przekazanie placu budowy: do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
• rozpoczęcie robót: do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania protokołu przekazania placu budowy,
• zakończenie robót: do 30.06.2022 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
1) wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ),
2) na wezwanie zamawiającego wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
• co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie lub budowie boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy o powierzchni co najmniej 3.500 m2;
• co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie lub budowie bieżni o nawierzchni syntetycznej o powierzchni co najmniej 1.000 m2;
• co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie lub budowie budynku o kubaturze co najmniej 1.200 m3.
Fakt wykonania robót musi być potwierdzony dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjami o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych (o których mowa w dziale V.1.2) SIWZ) wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjami o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązania tzw. innych podmiotów – o ile dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone:
• przelewem – wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037
z dopiskiem wadium – „SZP.272.35.2020 i nazwą Wykonawcy” - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku,
• w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach
udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – składane
w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. St. Wyspiańskiego 10, Dziennik Podawczy (parter) - przed upływem terminu składania ofert lub załączone do składanej oferty.
3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
• być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
(32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10),
• zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,
• okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp.
5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
6. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych
w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
okres gwarancji jakości przedmiotu umowy:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu jej realizacji w związku z:
1) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, w szczególności wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub aktualizacji rozwiązań projektowych ze względu na postęp technologiczny, o które wystąpi Zamawiający, na czas niezbędny do ich wprowadzenia określony przez Projektanta oraz czas niezbędny do ich wykonania określony przez Inspektora nadzoru inwestorskiego,
2) konieczności wprowadzenia innych rozwiązań w realizacji umowy niż zakładano w Dokumentacji (zmiana technologii wykonania, roboty zamienne) nawet jeśli nie powoduje to konieczności zmian w dokumentacji projektowej (nieistotne odstępstwo), jeżeli czas ich wykonania jest dłuższy od czasu wykonania poprzednich rozwiązań, co określa Inspektor nadzoru inwestorskiego,
3) koniecznością wykonania dodatkowych zamówień (usług, dostaw, robót budowlanych) przez dotychczasowego Wykonawcę w trybie zgodnym z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, na czas niezbędny do ich wykonania potwierdzony przez Inspektora nadzoru inwestorskiego,
4) brakiem możliwości rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych, na czas trwania tych przyczyn określony przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy,
5) brakiem możliwości prowadzenia robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, na skutek niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, długotrwałe opady deszczu lub śniegu, przez czas ich trwania, co zostanie potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy,
6) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, na czas ich trwania potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy,
7) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, na czas ich wstrzymania potwierdzonej przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy na podstawie aktu organu,
8) wystąpieniem braku na rynku materiałów lub urządzeń, które mogłyby być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego, a których termin dostawy jest dłuższy niż założony przy sporządzaniu Dokumentacji na czas potwierdzony przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy na podstawie udokumentowanego wniosku Wykonawcy.
3. Z wnioskiem o zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca może wystąpić pisemnie do Zamawiającego w terminie do 7 dni od zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru inwestorskiego zakresu przedłużenia terminu. Wszelkie wnioski Wykonawcy o przedłużenie terminu umowy bez zatwierdzenia jego zasadności przez Inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiający pozostawia bez rozpatrzenia.
4. Strony dopuszczają zmiany niniejszej umowy w zakresie zwiększenia wynagrodzenia
1) w sytuacjach, których mowa w ust. 2 pkt. 1) - 3); zasadność i szacowaną kwotę zwiększenia wynagrodzenia potwierdza Inspektor nadzoru inwestorskiego,
2) w sytuacji zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem § 14 ust. 1 Umowy;
3) w sytuacji zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem § 14 ust. 1 Umowy;
4) w sytuacji zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, zwanych dalej PPK, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, z zastrzeżeniem § 14 ust. 1 Umowy;
5) w razie zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług w trakcie trwania Umowy, kwota wynagrodzenia pozostała do zapłaty ulega odpowiedniemu zmniejszeniu wynikającemu ze zmniejszenia stawki podatku, bez prawa Wykonawcy do zwiększenia wynagrodzenia;
6) w razie zwiększenia stawki podatku od towarów i usług w trakcie trwania Umowy, kwota wynagrodzenia pozostała do zapłaty ulega odpowiedniemu zwiększeniu wynikającemu ze zwiększenia stawki podatku w całości ze środków Zamawiającego;
5. Zwiększenie wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 4 pkt 1) odpowiadać będzie kwocie wynikającej z przeprowadzonych przez strony negocjacji.
6. Kwota o jaką zmienia się wynagrodzenie w sytuacji, o której mowa w ust. 4 pkt 2) ustala się w oparciu o poniżej wskazany wzór:
Zw = Sm x D
gdzie
Zw – zmiana wynagrodzenia
Sm – suma kwot jaką Wykonawca musi dopłacić każdemu pracownikowi zgłoszonemu Zamawiającemu , w związku ze zmianą stawki minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej w przeliczeniu na kwotę dzienną
D – ilość dni jaka została do wykonania Umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
7. Kwota o jaką zmienia się wynagrodzenie w sytuacji, o której mowa w ust. 4 pkt 3) ustala się w oparciu o poniżej wskazany wzór:
Zw = Ss x D
gdzie
Zw – zmiana wynagrodzenia
Ss – suma kwot jaką Wykonawca musi dopłacić każdemu pracownikowi zgłoszonemu Zamawiającemu, w związku ze zmianą stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w przeliczeniu na kwotę dzienną
D – ilość dni jaka została do wykonania Umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
8. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 4 pkt 4) ustala się w oparciu o poniżej wskazany wzór:
Zw = Sp x D
Gdzie
Zw – zmiana wynagrodzenia
Sp – suma kwot jaką Wykonawca musi dopłacić każdemu pracownikowi zgłoszonemu Zamawiającemu korzystającemu z PPK w związku ze zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK w przeliczeniu na kwotę dzienną
D – ilość dni jaka została do wykonania Umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
9. W przypadkach opisanych w ust. 4 pkt. 5) i 6) warunkiem niezbędnym do zmiany wynagrodzenia jest złożenie pisemnego wniosku do drugiej strony zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia zmiany wynagrodzenia z ww. powodu. Zmiana wynagrodzenia wynikająca z nowych stawek podatku będzie dotyczyła tylko tej części wynagrodzenia, która pozostała do zapłaty przez Zamawiającego.
10. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy wszelkich niezbędnych dokumentów do zweryfikowania zasadności oraz poprawności zmian wynagrodzenia, o których mowa w niniejszym paragrafie.
11. Strony dopuszczają zmiany zasad finansowania, o których mowa w § 6 ust. 3, np. z uwagi na wymogi, wytyczne ewentualnego dofinansowania, konieczne zmiany budżetowe. Warunkiem niezbędnym do zmiany zasad finansowania jest wystosowanie odpowiednio przez stronę pisemnego wniosku zawierającego uzasadnienie oraz akceptacja drugiej strony.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 29.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.