eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudy › "Dostawa agroperlitu i wermikulitu ekspandowanego 3-6 mm do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2021-2022"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 774302-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie:

"Dostawa agroperlitu i wermikulitu ekspandowanego 3-6 mm do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2021-2022"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, krajowy numer identyfikacyjny 27253629600000, Rogera 1, 47-430 Rudy, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: +48(32)4103029
faks: 32 410 32 81
e-mail: karolina.witek@katowice.lasy.gov.pl
www: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego

Adres: 47-430 Rudy, ul. Rogera 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa agroperlitu i wermikulitu ekspandowanego 3-6 mm do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2021-2022"

Numer referencyjny: ZG.270.7.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie częściowe nr 1: „Dostawa agroperlitu ekspandowanego 3-6 mm
do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2021-2022”

a) Parametry agroperlitu:
• min. 50% oferowanego agroperlitu musi utrzymać strukturę w przedziale 3-6 mm
• ciężar właściwy do 130 kg/m3
• Agroperlit powinien być zapakowany w sposób wodoszczelny, zabezpieczający go przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi na paletach. Zamawiający nie wymaga pakowania agroperlitu w worki foliowe, a jedynie skutecznego zabezpieczenia całej palety np. szczelnego owinięcia folią.
• Wielkość zamówienia: 1 300 m3
b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia o 50%. Agroperlit stanowi komponent do produkcji substratów torfowych. Rzeczywista wielkość produkcji substratów znana będzie dopiero pod koniec 2021 i 2022 r.
po otrzymaniu zamówień z Nadleśnictw z terenu całego kraju, w związku z czym Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić zapotrzebowania.
c) Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu prawo opcji o którym mowa
w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Ilość agroperlitu podana powyżej jest ilością podstawową. Zamawiający zastrzega możliwość dokupienia w ramach Prawa Opcji
do 20% więcej tj. do 260 m3 agroperlitu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie
o zlecenie dostaw w ramach Prawa Opcji.

d) Dostawy agroperlitu będą realizowane sukcesywnie w oparciu o zamówienia szczegółowe na daną ilość m3 (daną partię) Czas realizacji zamówienia szczegółowego na partię agroperlitu nie może być dłuższy niż 7 dni.
e) Miejscem realizacji dostawy jest Gospodarstwo Szkółkarskie w Nędzy k. Raciborza, ul. Myśliwska 6, 47-440 Nędza
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 6:00 do 14:00. Dostawy mogą być realizowane w godzinach od 6:00 do 13.30.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania kontrolnych pomiarów ilości oraz parametrów agroperlitu w czasie realizacji dostaw.
g) Termin płatności przelewem przez Zamawiającego wynosi do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury częściowej.

Zadanie częściowe nr 2: „Dostawa wermikulitu ekspandowanego 3-6 mm
do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2021-2022”
a) Parametry wermikulitu:
• min. 50% oferowanego wermikulitu musi utrzymać strukturę w przedziale
3-6 mm
• ciężar właściwy do 130 kg/m3
• Wielkość zamówienia: 450 m3
• Wermikulit powinien być zapakowany w sposób wodoszczelny, zabezpieczający go przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi na paletach. Zamawiający
nie wymaga pakowania wermikulitu w worki foliowe, a jedynie skutecznego zabezpieczenia całej palety np. szczelnego owinięcia folią.
b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia o 50%. Wermikulit stanowi komponent do produkcji substratów torfowych. Rzeczywista wielkość produkcji substratów znana będzie dopiero pod koniec 2021 i 2022 r.
po otrzymaniu zamówień z Nadleśnictw z terenu całego kraju, w związku z czym Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić zapotrzebowania.
c) Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu Prawo Opcji o którym mowa
w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Ilość wermikulitu podana powyżej jest ilością podstawową. Zamawiający zastrzega możliwość dokupienia w ramach Prawa Opcji do 20% więcej tj. do 90 m3 wermikulitu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie
o zlecenie dostaw w ramach Prawa Opcji.
d) Dostawy wermikulitu będą realizowane sukcesywnie w oparciu o zamówienia szczegółowe na daną ilość m3 (daną partię) Czas realizacji zamówienia szczegółowego na partię wermikulitu nie może być dłuższy niż 7 dni.
e) Miejscem realizacji dostawy jest Gospodarstwo Szkółkarskie w Nędzy k. Raciborza, ul. Myśliwska 6, 47-440 Nędza
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 6:00 do 14:00 Dostawy mogą być realizowane w godzinach od 6:00 do 13.30.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania kontrolnych pomiarów ilości oraz parametrów wermikulitu w czasie realizacji dostaw. W przypadku stwierdzenia rozbieżności parametrów wermikulitu na etapie realizacji dostaw koszty badania poniesie Wykonawca.
g) Termin płatności przelewem przez Zamawiającego wynosi do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury częściowej.

Zamawiający, w przypadku niewłaściwej realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest uprawniony do naliczania kar umownych wyszczególnionych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ.

Dostawy agroperlitu i wermikulitu będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień szczegółowych na daną partię i ramowego harmonogramu dostaw stanowiącego załącznik nr 1 do istotnych postanowień umowy, od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 roku.


II.5) Główny kod CPV: 14.21.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2022

II.9) Informacje dodatkowe: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie
art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: tekst jedn.: Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późniejszymi zmianami - dalej „PZP”)

Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 2) ustawy PZP.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 2) ustawy PZP.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 2) ustawy PZP.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to musi zostać złożone w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców aktualne oświadczenie,
o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców.
Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca dołącza do oferty stosowne pełnomocnictwo do jej podpisania. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Oświadczenia tego nie należy składać wraz z ofertą!
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP tj .potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokument ten musi zostać złożony dla każdego z Wykonawców. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum):
a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
c) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy,
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów,
e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
NIE DOTYCZY

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
NIE DOTYCZY

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
NIE DOTYCZY

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W oparciu o art. 144 ustawy PZP, każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi jedna z poniższych okoliczności:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający okresowi trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację Przedmiotu Umowy jeżeli w trakcie obowiązywania Umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające jej realizację zgodnie z warunkami opisanymi w Umowie, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca ani Zamawiający.
b) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:
• zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług
• zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu
za pracę,
• zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeśli wystąpienie tych zmian będzie miało wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
c) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania Przedmiotu Umowy, w przypadku, gdy wystąpi konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań albo innymi środkami ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub regulacji obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe;
d) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
e) W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia dopuszcza się zmianę członka konsorcjum upoważnionego do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia w imieniu wszystkich członków konsorcjum.
f) Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa lub wewnętrznych przepisów wpływających
na pogorszenie kondycji finansowej Zamawiającego.
Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych powyżej nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 20.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA DOPEŁNIENIA DODATKOWYCH FORMALNOŚCI PRZED PODPISANIEM UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ O KTÓRYCH MOWA
W ART. 67 UST 1 PKT 7 USTAWY PZP
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ROZLICZANIA W WALUTACH OBCYCH
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ, LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT W FORMIE KATALOGÓW ELEKTRONICZNYCH
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WYMAGAŃ W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMÓW O PRACĘ
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Dostawa agroperlitu ekspandowanego 3-6 mm do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2021-2022

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie częściowe nr 1: „Dostawa agroperlitu ekspandowanego 3-6 mm do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2021-2022”
a) Parametry agroperlitu:
• min. 50% oferowanego agroperlitu musi utrzymać strukturę w przedziale 3-6 mm
• ciężar właściwy do 130 kg/m3
• Agroperlit powinien być zapakowany w sposób wodoszczelny, zabezpieczający go przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi na paletach. Zamawiający nie wymaga pakowania agroperlitu w worki foliowe, a jedynie skutecznego zabezpieczenia całej palety np. szczelnego owinięcia folią.
• Wielkość zamówienia: 1 300 m3
b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia o 50%. Agroperlit stanowi komponent do produkcji substratów torfowych. Rzeczywista wielkość produkcji substratów znana będzie dopiero pod koniec 2021 i 2022 r.
po otrzymaniu zamówień z Nadleśnictw z terenu całego kraju, w związku z czym Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić zapotrzebowania.
c) Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu prawo opcji o którym mowa
w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Ilość agroperlitu podana w pkt. 3.4.1.a) jest ilością podstawową. Zamawiający zastrzega możliwość dokupienia w ramach Prawa Opcji
do 20% więcej tj. do 260 m3 agroperlitu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie
o zlecenie dostaw w ramach Prawa Opcji.
d) Dostawy agroperlitu będą realizowane sukcesywnie w oparciu o zamówienia szczegółowe na daną ilość m3 (daną partię) Czas realizacji zamówienia szczegółowego na partię agroperlitu nie może być dłuższy niż 7 dni.
e) Miejscem realizacji dostawy jest Gospodarstwo Szkółkarskie w Nędzy k. Raciborza, ul. Myśliwska 6, 47-440 Nędza
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 6:00 do 14:00. Dostawy mogą być realizowane w godzinach od 6:00 do 13.30.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania kontrolnych pomiarów ilości oraz parametrów agroperlitu w czasie realizacji dostaw.
g) Termin płatności przelewem przez Zamawiającego wynosi do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury częściowej.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa wermikulitu ekspandowanego 3-6 mm do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2021-2022

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie częściowe nr 2: „Dostawa wermikulitu ekspandowanego 3-6 mm do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2021-2022”
a) Parametry wermikulitu:
• min. 50% oferowanego wermikulitu musi utrzymać strukturę w przedziale
3-6 mm
• ciężar właściwy do 130 kg/m3
• Wielkość zamówienia: 450 m3
• Wermikulit powinien być zapakowany w sposób wodoszczelny, zabezpieczający go przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi na paletach. Zamawiający
nie wymaga pakowania wermikulitu w worki foliowe, a jedynie skutecznego zabezpieczenia całej palety np. szczelnego owinięcia folią.
b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia o 50%. Wermikulit stanowi komponent do produkcji substratów torfowych. Rzeczywista wielkość produkcji substratów znana będzie dopiero pod koniec 2021 i 2022 r.
po otrzymaniu zamówień z Nadleśnictw z terenu całego kraju, w związku z czym Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić zapotrzebowania.
c) Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu Prawo Opcji o którym mowa
w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Ilość wermikulitu podana powyżej jest ilością podstawową. Zamawiający zastrzega możliwość dokupienia w ramach Prawa Opcji do 20% więcej tj. do 90 m3 wermikulitu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie
o zlecenie dostaw w ramach Prawa Opcji.
d) Dostawy wermikulitu będą realizowane sukcesywnie w oparciu o zamówienia szczegółowe na daną ilość m3 (daną partię) Czas realizacji zamówienia szczegółowego na partię wermikulitu nie może być dłuższy niż 7 dni.
e) Miejscem realizacji dostawy jest Gospodarstwo Szkółkarskie w Nędzy k. Raciborza, ul. Myśliwska 6, 47-440 Nędza
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 6:00 do 14:00 Dostawy mogą być realizowane w godzinach od 6:00 do 13.30.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania kontrolnych pomiarów ilości oraz parametrów wermikulitu w czasie realizacji dostaw. W przypadku stwierdzenia rozbieżności parametrów wermikulitu na etapie realizacji dostaw koszty badania poniesie Wykonawca.


g) Termin płatności przelewem przez Zamawiającego wynosi do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury częściowej.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.