eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29



Ogłoszenie nr 774154-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie:

Usługa serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 91 449 4916,
e-mail: dzp@zut.edu.pl,
www: www.zut.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/uslugi/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/uslugi/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pod rygorem nieważności oferta podlega złożeniu w formie pisemnej, przy czym w wykonaniu uprawnienia z art. 18a ust. 4 ustawy z dnia 22.06.2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 z póz. zm. ) zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej tam wskazanej.

Adres: Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17 pokój nr 127 B

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Numer referencyjny: ZP/A/ATG/853/2020/P

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisowania, konserwacji i ewentualnych napraw urządzeń dźwigowych w postaci dźwigów osobowych, towarowych, towarowo-osobowych, suwnic oraz platform dla osób niepełnosprawnych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
2. Szczegółowy wykaz urządzeń dźwigowych i miejsce ich lokalizacji zawiera załącznik nr 2 SIWZ.
3. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga utrzymywania urządzeń dźwigowych w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej przy zachowaniu bezpieczeństwa eksploatacji, w szczególności poprzez:
a. wykonywanie konserwacji i ewentualnych napraw z należytą starannością, zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową oraz zaleceniami producenta zainstalowanych urządzeń, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami i przepisami dotyczącymi przedmiotu umowy, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów z zakresu dozoru technicznego, w tym Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018r. w sprawie warunków technicznych, dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2018 poz. 2176), a także BHP i P.POŻ.;
b. prowadzenie i dokonywanie na bieżąco wpisów do dziennika konserwacji,
c. wyłączanie dźwigów z eksploatacji w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa użytkowników oraz niezwłoczne zgłaszanie takich przypadków Zamawiającemu;
d. monitorowanie terminarza przeglądów/badań dokonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego, w szczególności pisemne poinformowanie (dopuszczalna forma: e-mail) Zamawiającego, z min. siedmiodniowym wyprzedzeniem o zbliżającym się ich terminie oraz stosowne przygotowanie urządzeń dźwigowych i udział przy czynnościach sprawdzających/badaniach, realizowanych przez UDT, z zapewnieniem niezbędnego sprzętu i wyposażenia (np. elementów obciążenia);
e. świadczenie usług pogotowia dźwigowego przez całą dobę we wszystkie dni w roku, przy czym w godzinach 18.00- 6.00 usługi pogotowia będą ograniczone wyłącznie do uwalniania pasażerów z kabiny dźwigów;
f. uwolnienie pasażerów z kabiny dźwigów unieruchomionych awaryjnie w terminie 40 minut od chwili zgłoszenia;
g. przystąpienie do usuwania wszelkich usterek/awarii i nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń dźwigowych w ciągu maksymalnie 8 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego;
h. zgłaszanie niezwłocznie Zamawiającemu każdej konieczności wykonania naprawy urządzenia dźwigowego związanej z wymianą części/podzespołów i jej zakresu oraz przedstawienie kalkulacji cenowej (w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia), obowiązek zgłoszenia dotyczy także urządzeń objętych gwarancją. Powyższe nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku podjęcia kroków mających na celu minimalizację negatywnego wpływu nieprawidłowości na funkcjonowanie dźwigu;
i. wykonanie naprawy urządzeń dźwigowych o których mowa w lit. h, w przypadku jej zlecenia przez Zamawiającego na warunkach określonych w § 2 ust. 3 i w § 3 ust. 7 i 8 Wzoru umowy, przy czym maksymalna stawka robocizny kosztorysowej nie może przekroczyć kwoty 24 zł /rbg netto (bez podatku Vat);
j. wykonywanie w każdym roku kalendarzowym obowiązywania umowy, obowiązkowych pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, pomiarów rezystancji uziemień roboczych urządzenia oraz pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej.
4. Szczegółowo świadczenia składające się na zakres przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy.


II.5) Główny kod CPV: 50.53.14.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 24

II.9) Informacje dodatkowe: Termin liczony od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.02.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przyczyn wskazanych w art 24 ust 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP. W przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie) wskazany wyżej wymóg niepodlegania wykluczeniu z przyczyn wskazanych
w art 24 ust 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP dotyczy każdego z tych Wykonawców.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniając wymaganie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego działu, spełniają również następujące warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej do należytego wykonania niniejszego zamówienia;
1) Dysponują odpowiednim tj. na poziomie określonym w ust. 3 niniejszego działu, doświadczeniem zawodowym;
2) Dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe/uprawnienia wskazane w ust. 6 niniejszego działu, które zostaną skierowane do realizacji niniejszego zamówienia.
3. Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 4 i 5 poniżej, Zamawiający uzna wskazany w ust. 2 pkt 1) warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu fakt wykonania (ukończenia) lub nadal wykonywania minimum dwóch usług (z których każda jest zwana dalej USŁUGĄ), spełniających następujące cechy:
1) Wymagane dwie Usługi były wykonane/są wykonywane na podstawie odrębnie zawartych umów. Przedmiotem każdej z dwóch USŁUG było wykonanie lub jest (w przypadku, gdy Usługa - jest nadal wykonywana - w sposób okresowy lub ciągły) wykonywanie usługi konserwacji i naprawy: obejmującej minimum 25 urządzeń dźwigowych lub o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto (w przypadku, gdy przedstawiana do wykazania spełnienia warunku USŁUGA jest nadal wykonywana wskazana wyżej wartość 100 000 zł dotyczy USŁUGI w części już wykonanej);
2) Każda z dwóch Usług, o których mowa w pkt 1) powyżej, została wykonana
(ukończona) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie). Powyższe wymaganie w niniejszym punkcie nie dotyczy USŁUGI/USŁUG, które są w trakcie wykonywania;
3) Każda z USŁUG, o których mowa w pkt 1) – 2 ) powyżej jest USŁUGĄ, która została wykonana (a w przypadku jeszcze niezakończonej – jest wykonywana) należycie.
4. Z zastrzeżeniem wyjątku wskazanego w ust. 5 pkt 1) poniżej, obie USŁUGI wymagane na podstawie ust. 3 niniejszego działu muszą być USŁUGAMI wykonanymi lub wykonywanymi przez Wykonawcę, z tym że w przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) wystarczające jest wykazanie faktu wykonania lub wykonywania USŁUGI tylko przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym w takim przypadku również obie wymagane na podstawie ust. 3 niniejszego działu USŁUGI muszą być wykonane lub wykonywane przez tego (tego samego) Wykonawcę.
5. Stosownie do art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu potwierdzenia spełniania wskazanego
w ust. 2 pkt 1) niniejszego działu warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca może również polegać na zdolnościach zawodowych (doświadczeniu) innych podmiotów (zwanych dalej PODMIOTEM TRZECIM) niezależnie od łączących go z nim stosunków prawnych, przy czym w niniejszym postępowaniu możliwość skorzystania ze wskazanego wyżej uprawnienia dopuszczalna będzie na następujących warunkach łącznie:
1) W zakresie w jakim Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 pkt 1) niniejszego działu warunku udziału w postępowaniu powołuje się na zdolności PODMIOTU TRZECIEGO - Usługi wymagane w ust. 3 niniejszego działu będą USŁUGAMI wykonanymi przez ten PODMIOT TRZECI, przy czym obydwie te USŁUGI muszą być USŁUGAMI, które zostały wykonane przez jeden (ten sam) PODMIOT TRZECI;
2) PODMIOT TRZECI, na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 3 niniejszego działu warunku udziału w niniejszym postępowaniu musi być tym podmiotem (PODMIOTEM TRZECIM), który jako podwykonawca Wykonawcy zrealizuje niniejsze zamówienie minimum w zakresie obejmującym wykonanie usługi konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych (minimalny wymagany przez Zamawiającego na podstawie art. 22a ust. 4 ustawy PZP obowiązek realizacji zamówienia przez PODMIOT TRZECI w zakresie wynikającym z udostępnionych Wykonawcy zdolności PODMIOTU TRZECIEGO w zakresie posiadanego przez ten podmiot doświadczenia, uzyskanego w wyniku realizacji Usługi).
3) W stosunku do PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej, na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu nie będą zachodzić podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 ustawy PZP.
6. Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 7 i 8 poniżej, Zamawiający
uzna wskazany w ust. 2 pkt 2) warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu,
iż dysponuje (lub najpóźniej na moment rozpoczęcia realizacji umowy o zamówienie będzie dysponował) co najmniej:
a) dwiema osobami, które to zostaną skierowane do wykonania czynności przy realizacji zamówienia i w szczególności będą odpowiedzialne za wykonanie usługi, posiadającymi zaświadczenie kwalifikacyjne o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym - Dz. U. z 2000 r, Nr 122, poz. 1321;
b) dwiema osobami które to zostaną skierowane do wykonania czynności przy realizacji zamówienia i w szczególności będą odpowiedzialne za wykonanie usługi, posiadającymi energetyczne świadectwa kwalifikacyjne z grupy 1 typu E i D (eksploatacja i dozór) wydane na postawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U z 2003r. Nr 89, poz.828) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji elektrycznych do 1 kV.
przy czym jeżeli wymagane dwie osoby będą posiadać łącznie uprawnienia zarówno opisane w pkt a) jak i w pkt b) Zamawiający uzna warunek ten za spełniony.
7. Z zastrzeżeniem wyjątku dopuszczonego w ust. 8 pkt 1) poniżej, osoby wymagane na podstawie ust. 6 powyżej stanowić będą zasób kadrowy Wykonawcy, na podstawie zawartej
z Wykonawcą umowy, przy czym, w przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) ocena spełnienia wskazanego wymogu dokonana zostanie w oparciu o łączny potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, co w szczególności będzie polegało na tym, że Zamawiający za wystarczające, co do wykazania dysponowania wskazanymi w ust. 6 powyżej osobami uzna również, że osoby te stanowią (lub najpóźniej na moment rozpoczęcia realizacji niniejszego zamówienia stanowić będą) zasób kadrowy tylko niektórych lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8. Stosownie do postanowień art. 22a ust. 1 ustawy PZP Wykonawca - w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w ust. 2 pkt 2) powyżej - może w odniesieniu do osób wymaganych na podstawie ust. 6 powyżej polegać na zdolnościach zawodowych innego podmiotu lub dwóch i więcej podmiotów (PODMIOT TRZECI) niezależnie od łączących Wykonawcę stosunków prawnych z PODMIOTEM TRZECIM, pod warunkiem, że Wykonawca taki udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będzie dysponował niezbędnymi zasobami PODMIOTU TRZECIEGO,
w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie PODMIOTU TRZECIEGO
do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia.
W zakresie, w jakim Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w ust. 2 pkt 2) powyżej korzysta z zasobów PODMIOTU TRZECIEGO wymagane będzie również spełnienie następujących warunków łącznie:
1) Osoby wymagane na podstawie ust. 2 pkt 2 i ust. 6 niniejszego działu stanowić będą zasób kadrowy PODMIOTU TRZECIEGO na podstawie umowy zawartej pomiędzy tą osobą a PODMIOTEM TRZECIM;
2) PODMIOT TRZECI, o którym mowa w pkt 1) powyżej zrealizuje niniejsze zamówienie
co najmniej w ten sposób, że oddeleguje osobę/osoby stanowiące jego zasób kadrowy, wymagane na podstawie ust. 6 powyżej do dyspozycji Wykonawcy, tak że Wykonawca będzie mógł skierować tą osobę/osoby do wykonania czynności w ramach realizacji niniejszego zamówienia w sposób i na warunkach wymaganych dla realizacji niniejszego zamówienia w SIWZ(w tym we Wzorze Umowy);
3) W stosunku do każdego PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej nie będą zachodzić podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22
ustawy PZP.
9. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24aa ustawy PZP najpierw dokona oceny ofert,
a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie
z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia określony
ust. 2 – 8 powyżej warunek udziału w postępowaniu.
10. W zakresie nieuregulowanym postanowieniami powyższymi, wykazanie braku podstaw
do wykluczenia z udziału w postępowaniu z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP oraz wykazanie spełnienia określonego stosownie do ust. 2 – 8 powyżej warunku udziału w niniejszym postępowaniu (jak też badanie i ocena Zamawiającego w tych sprawach) nastąpi zgodnie z właściwymi dla nich przepisami ustawy PZP oraz z uwzględnieniem postanowień działu VII SIWZ(w tym na podstawie wskazanych tam dokumentów).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Od Wykonawcy oferty najwyżej ocenionej w niniejszym postępowaniu wymagane
będą do złożenia, na odrębne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym jednak niż 5 dni), następujące dokumenty, aktualne na dzień ich złożenia, potwierdzające, że Wykonawca ten spełnia określony w sekcji III.1.3. warunek udziału w niniejszym postępowaniu:
1) Wykaz ze wskazaniem dwóch USŁUG (zwany dalej WYKAZEM), z podaniem
(w odniesieniu do każdej z dwóch USŁUG) przedmiotu USŁUGI, podanie ilości urządzeń dźwigowych objętych usługą lub jej wartości, daty wykonania (ukończenia) USŁUGI (tylko wtedy, jeżeli przedstawiana w WYKAZIE USŁUGA jest ukończona), a także podmiotu lub podmiotów, na rzecz których każdą USŁUGĘ wykonano czy też się wykonuje. Wyżej wskazane informacje w WYKAZIE będą wymagały podania w takim zakresie, aby pozwalało to Zamawiającemu potwierdzić, że USŁUGA spełnienia wymogi opisane w dziale VI ust. 3 SIWZ, z wyjątkiem informacji o należytym wykonaniu USŁUGI (czy ich należytym wykonywaniu - w przypadku tych USŁUG, których wykonanie trwa), które to informacje podlegają wykazaniu w sposób wskazany w pkt 2) niniejszego ustępu. WYKAZ zaleca się złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6 SIWZ (uwzględniając przy jego sporządzaniu pouczenia tam wskazane);
2) Z zastrzeżeniem pkt 3) niniejszego ustępu, referencje lub inne dokumenty (np. protokoły odbioru zamówienia, zaświadczenie wystawione na podstawie art. 217 kodeksu postępowania administracyjnego, itp.) wystawione przez podmiot, na rzecz którego USŁUGA z WYKAZU (każda z dwóch wymaganych) była wykonana (albo jest wykonywana – w przypadku tych USŁUG, których wykonywanie trwa), potwierdzające, iż USŁUGA ta została wykonana należycie czy też jest wykonywana należycie. W przypadku, gdy USŁUGA jest nadal wykonywana, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jej należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu;
3) Jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że z przyczyn o obiektywnym charakterze
nie jest w stanie uzyskać wskazanych w pkt 2) powyżej dokumentów potwierdzających należyte wykonanie (wykonywanie) USŁUGI lub USŁUG z WYKAZU – może, zamiast tych dokumentów przedstawić oświadczenie Wykonawcy, że USŁUGA lub USŁUGI zostały należycie wykonane (czy tez są należycie wykonywane). Obowiązek wykazania Zamawiającemu istnienia ww. obiektywnej przyczyny stanowiącej przeszkodę w złożeniu dokumentu lub dokumentów wymaganych na podstawie ww. pkt 2) niniejszego ustępu, należy do Wykonawcy;
4) Wykaz (oświadczenie Wykonawcy – zwane dalej „ WYKAZEM OSÓB”) ze wskazaniem imienia i nazwiska osób wymaganych na podstawie Działu VI ust. 6 SIWZ wraz z informacjami co do posiadanych uprawnień/kwalifikacji oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz winien ten także zawierać informację o podstawie dysponowania tymi osobami (minimum wskazanie rodzaju umowy, w oparciu o którą Wykonawca dysponuje czy będzie dysponować osobami, ze wskazaniem stron tej umowy tj. tego czy umowa została zawarta pomiędzy Wykonawcą a tą osobą, czy też jest to umowa pomiędzy Wykonawcą a innym podmiotem, w zasobach kadrowych którego osoba przedstawiana w wykazie pozostaje np. będąc tam zatrudniona na podstawie umowy o pracę). Wykaz osób zaleca się złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 7 SIWZ (uwzględniając przy jego sporządzaniu pouczenia tam wskazane).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wykonawca, który, stosownie do uprawnienia wskazanego w sekcji III.1.3,
w dokumentach składanych wraz z ofertą, wskazał, iż polega na zdolnościach PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu określonego w sekcji III.1.3), obowiązany będzie również przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dowód/dowody, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego PODMIOTU TRZECIEGO, w szczególności zobowiązanie danego PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia.
Z przedstawionych dowodów powinno w szczególności jednoznacznie wynikać, że dany PODMIOT TRZECI zrealizuje niniejsze zamówienie w zakresie minimum wymaganym dla niego
w sekcji III.1.3) jako podwykonawca Wykonawcy. Przedkładane Zamawiającemu - w wykonaniu postanowień powyższych niniejszego ustępu dokumenty powinny uwzględniać,
iż oczekiwanym przez Zamawiającego celem ich przedłożenia jest wykazanie (udowodnienie),
że Wykonawca ten na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia będzie miał zagwarantowany rzeczywisty (realny) dostęp do posiadanych przez PODMIOT TRZECI zasobów (zdolności)
oraz, że zdolności te, poprzez zaangażowanie danego PODMIOTU TRZECIEGO do realizacji Umowy o zamówienie z niniejszego przetargu w sposób i w zakresie dla niego wymaganym
w sekcji III.1.3) ust. 2 pkt 1), umożliwią Wykonawcy należyte wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku zaś warunku określonego w sekcji III.1.3) ust. 2 pkt 2) – z przedstawionych dowodów powinna w szczególności wynikać podstawa dysponowania osobami (np. stosowana umowa między PODMIOTEM TRZECIM a osobami wymaganymi na podstawie działu VI ust. 6 SIWZ lub oświadczenie PODMIOTU TRZECIEGO zawierające zapewnienie, że osoby te pozostają w zasobach kadrowych danego PODMIOTU TRZECIEGO na podstawie zawartej między nimi umowy ze wskazaniem jej rodzaju i okresu obowiązywania oraz zobowiązanie PODMIOTU TRZECIEGO do jego uczestniczenia w realizacji niniejszego zamówienia minimum poprzez wskazane sekcji III.1.3) oddelegowanie stanowiących jego zasób kadrowy osób wymaganych do dyspozycji Wykonawcy, tak że Wykonawca będzie mógł skierować te osoby do wykonania czynności w ramach realizacji niniejszego zamówienia
w sposób i na warunkach wymaganych dla realizacji niniejszego zamówienia w SIWZ (w tym we Wzorze Umowy).
2. Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP (tj. w terminie 3 dni
od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert
w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP)
każdy Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawcy, którzy złożą odrębne oferty w niniejszym postępowaniu a przynależą do tej samej grupy kapitałowej, podlegają wykluczeniu, jeżeli wskazanymi powyżej dokumentami lub informacjami, przedkładanymi Zamawiającemu,
w związku z oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, nie wykażą
(nie udowodnią) Zamawiającemu, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej (jak też ewentualnie składane dokumenty bądź informacje na okoliczność potwierdzenia, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu) podlegają złożeniu na adres (miejsce) doręczeń wskazane w sekcji I.4) ogłoszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Stawka robocizny kosztorysowej netto:25,00
Cena:60,00
Czas reakcji na awarię/usterkę:15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmiana oraz warunki ich wprowadzenia podają postanowienia działu XVI SIWZ oraz par. 5-8 Wzoru umowy (klauzula pomniejszenia zakresu umowy, klauzula waloryzacji wynagrodzenia w trybie art. 142 ust. 5 pkt 2-4 ustawy Pzp, klauzula wydłużenia okresu realizacji)

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 13.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Mając na względzie, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (zdanie pierwsze) Zamawiający określa zakres wskazanego tam oświadczenia – wskazane w sekcji III.3) ogłoszenia oświadczenie podlega złożeniu w zakresie dla niego określonym w SIWZ (na okoliczność niepodlegania wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP oraz spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia. Oświadczenie powinno zawierać dane identyfikujące Wykonawcę, który składa oświadczenie. Nadto zaleca się również, aby w dokumencie zawierającym wskazane oświadczenie podać informacje czy składający je Wykonawca jest małym lub średnim przedsiębiorstwem. W przypadku, gdy spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia jest wykazywane powołaniem się na zdolności PODMIOTU TRZECIEGO – oświadczenie, o którym mowa powyżej będzie zawierać informacje o tym PODMIOCIE TRZECIM dotyczące jego tożsamości, to, że podmiot ten jest wykonawcą USŁUG ew. w jego dyspozycji znajdują się osoby posiadające wymagane kwalifikacje/uprawnienia , o których mowa w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia, że PODMIOT TRZECI będzie jako podwykonawca realizował niniejsze zamówienie w zakresie minimum wskazanym w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia oraz, że PODMIOT TRZECI nie podlega wykluczeniu z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 ustawy PZP Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub SIWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację, o której mowa w art. 36 ustawy PZP (dokument główny oraz jego załączniki), właściwą dla trybu otwartego przyjętego w niniejszym postępowaniu, tj. przetargu nieograniczonego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.